Що треба знати про нову платіжку за газ?
Минулої п'ятниці в Центрі обслуговування клієнтів Ковельського відділення "Волиньгазу" відбулась зустріч під назвою "Відкритий діалог", під час якої обговорювалися актуальні питання щодо оплати доставки та споживання газу. З нового року продаж газу і його транспортування здійснюють різні компанії. Тому квитанції за газ та його доставку сплачуються окремо.
Начальник Ковельського відділення АТ "Волиньгаз" Олег Гнатюк відповів на запитання відвідувачів, а також зазначив, що газова інфраструктура завжди має перебувати в робочому стані і підтримувати тиск газу.
– Щоб наш клієнт міг прийти додому, включити газову конфорку і там завжди був газ. Стараємося людям максимально роз'яснювати ту проблематику, з якою вони стикаються станом на сьогоднішній день, – підкреслив у своїй промові Олег Леонідович.
З цього приводу також поінформувала керівник Центру обслуговування клієнтів Ольга Півень:
"З січня 2020 року, продовжуючи реформування ринку, регулятор – Національна Комісія з Регулювання Енергетики та Комунальних послуг виділив платіж за доставку газу в окрему квитанцію, і тепер вона сплачується окремим рахунком". Якщо газове обладнання не використовується взагалі і ви не плануєте цього в майбутньому, то Вам варто розглянути можливість від'єднання від газових мереж та розірвати типовий договір на розподіл газу. Для цього необхідно звернутися до газорозподільної компанії. Розірвати договір або подати заявку на розподіл можна в Центрі обслуговування клієнтів.
Клієнтів ковельського відділення найбільше цікавило, чому платіжку за доставку отримали навіть ті, хто газом не користувався?
А ще одну відвідувачку хвилювало наступне: "Померла бабця, а нам прийшла платіжка, що треба платити за транспортування 189 гривень. Там немає ні плити, ні пічки – ми взагалі нічим не користуємося вже майже 8 років. І от така ситуація. Я хочу, що нам якось посприяли, щоб ми менше платили. Я згідна платити якусь мінімальну суму за транспортування. Скажімо, гривень 50, але ж не 200".
Такі рахунки у "Волиньгазі" пояснюють наявністю постійних витрат на підтримку роботи системи газопостачання. Для таких споживачів обсяг замовленої потужності визначається згідно з профілем споживання. А ці профілі визначені Кодексом газорозподільних систем.
Такі "Теплі зустрічі" з клієнтами у Ковелі відтепер будуть постійними. Вони відбуватимуться щоп'ятниці о 15.00 годині в приміщенні місцевого відділення АТ "Волиньгаз" за адресою: вул. С. Бандери, 34-а.
Ольга ПІВЕНЬ,
керівник Центру обслуговування клієнтів.
НА ЗНІМКАХ: під час зустрічі з клієнтами у Ковельському відділенні "Волиньгазу".
Фото Ольги КИРИЛЮК.
Минулої п'ятниці в Центрі обслуговування клієнтів Ковельського відділення "Волиньгазу" відбулась зустріч під назвою "Відкритий діалог", під час якої обговорювалися актуальні питання щодо оплати доставки та споживання газу. З нового року продаж газу і його транспортування здійснюють різні компанії. Тому квитанції за газ та його доставку сплачуються окремо.
Начальник Ковельського відділення АТ "Волиньгаз" Олег Гнатюк відповів на запитання відвідувачів, а також зазначив, що газова інфраструктура завжди має перебувати в робочому стані і підтримувати тиск газу.
– Щоб наш клієнт міг прийти додому, включити газову конфорку і там завжди був газ. Стараємося людям максимально роз'яснювати ту проблематику, з якою вони стикаються станом на сьогоднішній день, – підкреслив у своїй промові Олег Леонідович.
З цього приводу також поінформувала керівник Центру обслуговування клієнтів Ольга Півень:
"З січня 2020 року, продовжуючи реформування ринку, регулятор – Національна Комісія з Регулювання Енергетики та Комунальних послуг виділив платіж за доставку газу в окрему квитанцію, і тепер вона сплачується окремим рахунком". Якщо газове обладнання
не використовується взагалі і ви не плануєте цього в майбутньому, то Вам варто розглянути можливість від'єднання від газових мереж та розірвати типовий договір на розподіл газу. Для цього необхідно звернутися до газорозподільної компанії. Розірвати договір або подати заявку на розподіл можна в Центрі обслуговування клієнтів.
Клієнтів ковельського відділення найбільше цікавило, чому платіжку за доставку отримали навіть ті, хто газом не користувався?
А ще одну відвідувачку хвилювало наступне: "Померла бабця, а нам прийшла платіжка, що треба платити за транспортування 189 гривень. Там немає ні плити, ні пічки – ми взагалі нічим не користуємося вже майже 8 років. І от така ситуація. Я хочу, що нам якось посприяли, щоб ми менше платили. Я згідна платити якусь мінімальну суму за транспортування. Скажімо, гривень 50, але ж не 200".
Такі рахунки у "Волиньгазі" пояснюють наявністю постійних витрат на підтримку роботи системи газопостачання. Для таких споживачів обсяг замовленої потужності визначається згідно з профілем споживання. А ці профілі визначені Кодексом газорозподільних систем.
Такі "Теплі зустрічі" з клієнтами у Ковелі відтепер будуть постійними. Вони відбуватимуться щоп'ятниці о 15.00 годині в приміщенні місцевого відділення АТ "Волиньгаз" за адресою: вул. С. Бандери, 34-а.
Ольга ПІВЕНЬ, керівник Центру обслуговування клієнтів.
НА ЗНІМКАХ: під час зустрічі з клієнтами у Ковельському відділенні "Волиньгазу".
Фото Ольги КИРИЛЮК.
Залишити коментар