29.08.2017 23:14:38 Володимирська, 105
У Вашій газеті від 24 серпня 2017 року № 47 (12570) була надрукована стаття ”Верес: з поглядом на перспективу”, де на запитання читачів газети відповідав заступник директора ТзОВ ”К. П. Верес” з комунального господарства Олександр Балак.
Зокрема, пан Балак повідомив : ” Принагідно, хочу зауважити, що у ці дні повним ходом ведемо підготовку до зими. Виконані роботи із заміни стояків холодного водопостачання в багатоповерхівках по вул. 40 років Перемоги, 17 (перший під'їзд), 20 (третій і четвертий під'їзди), вул. Володимирська, 105, вул. Володимирська, 99 (перший під'їзд), вул. Незалежності, 47.”
Судячи зі слів Балака О. С., заміна стояків холодного водопостачання була проведена у всьому будинку № 105 по вулиці Володимирській. На спростування цих слів хочемо повідомити, що заміна стояка холодного водопостачання була проведена лише у другому під’їзді нашого будинку, і аж ніяк не силами і коштами ТзОВ ”К. П. Верес”, про що ми хочемо детальніше розповісти нижче.
Так от, історія ця розпочалась 3 липня, коли в підвалі нашого під’їзду почала з труби протікати вода. Жильці неодноразово дзвонили в диспетчерську ТзОВ ”К. П. Верес” і розповідали про цю ситуацію (як вияснилось пізніше – наші заявки навіть не реєстрували), але лише 14 липня (!) працівники цієї організації “порадували” нас своїм візитом і не знайшли іншого рішення, як просто перекрили воду по стояку і залишили 8 квартир без холодного водопостачання. На наші запитання, коли розпочнеться ремонт і коли нам включать воду, майстер Маркусик відповіла, що потрібно робити повністю заміну стояка, але коштів на це у ТзОВ ”К. П. Верес” немає. З цієї ситуації у телефонному режимі працівниця бухгалтерії організації запропонувала нам слідуючий вихід : жильці цих восьми квартир за свої кошти закуповують всі ремонтні матеріали , працівники ТзОВ ”К. П. Верес” роблять заміну труб, а потрачені нами кошти вирахують з рахунків за послуги з управління будинком. Пізніше можливість саме такого варіанту підтвердила при свідках і майстер Маркусик, і заступник директора з комунального господарства Балак О. С. Нам було повідомлено, що суму, яку ми витратили на матеріали, розіб’ють між квартирами і на кожну квартиру випишуть окрему квитанцію, по якій потім і відмінусують ці кошти від квартплати.
Нам нічого не залишалось, як пристати на таку пропозицію і ми за свої кошти придбали нові труби і супутні матеріали для здійснення заміни стояка холодного водопостачання.
Але тут постала нова проблема: потрібно було на сходовій клітці кожного поверху зробити доступ до труб, простіше кажучи – в стіні вибити отвір , приблизно 50х50 см. Відповідальні особи, все ті ж Маркусик і Балак, сказали, що в ТзОВ ”К. П. Верес”немає можливості це зробити і жильці знову ж таки самі виконали цю роботу.
А дальше – ще цікавіше. З купленими матеріалами, з вибитими у стіні дірками ми тиждень чекали, поки так звані працівники обслуговуючої організації з’являться на наші очі і розпочнуть виконувати свої безпосередні обов’язки по заміни стояка . При цьому, ми кожен день телефонували і Маркусик , і Балаку та нагадували про себе. Коли наше терпіння закінчилось, ми почали погрожувати, що будемо телефонувати на урядову гарячу лінію.
26 липня (!!!) троє жильців нашого під’їзду зі скандалом загнали (вибачте, але іншого слова тут і не підбереш) до нашого будинку ”професіоналів” ТзОВ ”К. П. Верес”, щоб вони врешті-решт почали хоча б щось робити з тими трубами. У цей момент під’їхав Балак О. С. і ці ”професіонали” просто-напросто відмовились виконувати свою роботу, але це вже інша історія, яку вийшло послухати на балкони половина жильців будинку…
В результаті цієї трагікомедії, з нашої подачі, Олександр Сергійович найняв для виконання цієї роботи іншу бригаду.
Дякуємо цим майстрам своєї справи, бо вони 27 липня за півдня зробили заміну стояка холодного водопостачання. Наскільки нам відомо, працівники ” ТзОВ ”К. П. Верес” таку ж роботу у будинку № 99 по вулиці Володимирській виконували аж цілий тиждень.
Вода у наших квартирах з’явилась, а ось вибиті отвори ми знову ж таки самі змушені були замуровувати, бо обіцянки Балака, що прийдуть робітники ТзОВ ”К. П. Верес” і замурують, виявились брехнею. Правда, власниця квартири на восьмому поверсі все ще вірить цій обіцянці і сподівається, що гроші на три цеглини і пів-відра цементного розчину ТзОВ ”К. П. Верес” все ж таки знайде і отвір у стіні замурує та хоча б таким чином внесе свій ”великий” вклад в проведені мешканцями ремонтні роботи.
Крім того, за той час, коли почала протікати труба і до того часу, як перекрили стояк з холодною водою, на першому поверсі, зразу за вхідними дверима у під’їзд, стіна промокла наскрізь і майже повністю облетіла штукатурка. Олександр Сергійович чудово бачив, до яких наслідків привела недбалість його працівників, але не спішить ліквідовувати це лихо. Напевно, надіється, що і тут жильці за свої кошти зроблять ремонт, а він припише собі заслуги.
Щодо повернення потрачених жильцями коштів… Ми написали заяву, щоб суму потрачених нами коштів на закупівлю матеріалів для ремонту (1350 грн 42 коп) вирахували із рахунків за послуги з управління будинком за серпень місяць 2017 року. До заяви ми додали рахунки-фактури. На сьогоднішній день відповіді на заяву ми не отримали. Але у телефонній розмові заступник директора з комунального господарства Балак О. М. повідомив, що коштів ніхто повертати нам не буде і ніякої домовленості про це не було, хоча свідками саме цієї домовленості були, принаймні, чотири людини.
Ось таку ”допомогу” нам надало ТзОВ ”К. П. Верес”. Нехай би підійшов Олександр Сергійович до нас і в очі нам повторив, що це саме силами його організації була проведена заміна стояка холодного водопостачання.
Остапчук Р. В.
Моголюк П. І.
Клиновий Ю. М.
Семенюк Л. І.
Панасюк Г. Ф.
Залишити коментар