Звернення міського голови Ігоря Чайки щодо ситуації довкола РЖКП-2
Шановні мешканці Ковеля, які обслуговувалися в РЖКП-2!
Ви вже знаєте, що на квітневій сесії депутати міської ради підтримали проєкт рішення про реорганізацію РЖКП-2 шляхом злиття з РЖКП-1. І на це було чимало причин. Нагадаю про головні:
– зменшення об`єму послуг у зв`язку зі створенням у Ковелі більшої кількості ОСББ, які самостійно обиратимуть виконавців для своїх робіт;
– послуги для міста у подальшому також надаватимуть ті комунальні підприємства, які будуть проходити прозорий конкурс (тендер);
– за рахунок зменшення “роздутого” адміністративного апарату РЖКП-2 зменшити собівартість послуг для населення. Якщо б ми цього не зробили, то до кінця року довелося б закривати обидва ЖЕКи;
– скарги на неефективну роботу РЖКП-2, про що маємо зафіксовані дзвінки на “Гарячу лінію міського голови” (18 за період роботи лінії), під час прямого ефіру для телеканалу “Аверс”, у зверненнях під час “Онлайн-прийому громадян міського голови” тощо.
Коли ж на РЖКП-2, яке, навпаки, заявляло про свою ефективність та прибутковість, зайшла адміністрація з припинення діяльності цього підприємства, то виявили ось таке співвідношення між надходженнями коштів та витратною частиною.
Мовою цифр у документах це виглядає так:
2,1 млн. грн. — це орієнтовні надходження від населення (та юридичних осіб) за місяць за надані послуги.
А тим часом орієнтовно видатки становлять:
... теж 2.1 млн. грн.!
Що входить до цієї суми?
ПДВ цього підприємства – 300 тисяч гривень;
пальне – 100 тисяч гривень;
електроенергія – 200 тисяч гривень;
заробітна плата – 1 млн. 400 тис. гривень (з усіма податками);
ремонт техніки, канцелярія, обслуговування оргтехніки тощо – 100 тисяч гривень.
Тобто обов`язкові та першочергові платежі практично повністю “з’їдають” всі надходження.
То де ж прибутковість? У чому ефективність?
Нам закидають, що це, мовляв, наслідки реорганізації і розповсюджують чутки, що “населення дізналося про реорганізацію і не платить”.
Цілковита нісенітниця! Тому що, по-перше, реорганізація триває всього два тижні, і це занадто малий проміжок часу, щоб розвалити по-справжньому ефективне підприємство.
По-друге, правонаступником РЖКП-2 стає, згідно з дотриманням всіх законодавчих норм, РЖКП-1, яке й надалі ці послуги надаватиме. Тобто для населення послуги лишаються! Вони нікуди не зникають. І свідомі люди розуміють, що рахунки за послуги сплачувати необхідно, тому що існують і продовжують діяти договори, згідно з якими відбуваються нарахування.
Ми ж, зі свого боку, повідомляємо, що будемо робити все можливе, аби послуги для населення надавалися якісно і вчасно. Дякуємо, що розумієте ситуацію, не піддаєтеся на провокації і вчасно сплачуєте за утримання будинків та прибудинкових територій, щоб не накопичувати заборгованості і не доводити ситуацію до стану, коли підприємство не зможе для вас працювати.
Дякую за підтримку і розуміння!
Ігор ЧАЙКА,
міський голова.
Шановні мешканці Ковеля, які обслуговувалися в РЖКП-2!
Ви вже знаєте, що на квітневій сесії депутати міської ради підтримали проєкт рішення про реорганізацію РЖКП-2 шляхом злиття з РЖКП-1. І на це було чимало причин. Нагадаю про головні:
– зменшення об`єму послуг у зв`язку зі створенням у Ковелі більшої кількості ОСББ, які самостійно обиратимуть виконавців для своїх робіт;
– послуги для міста у подальшому також надаватимуть ті комунальні підприємства, які будуть проходити прозорий конкурс (тендер);
– за рахунок зменшення “роздутого” адміністративного апарату РЖКП-2 зменшити собівартість послуг для населення. Якщо б ми цього не зробили, то до кінця року довелося б закривати обидва ЖЕКи;
– скарги на неефективну роботу РЖКП-2, про що маємо зафіксовані дзвінки на “Гарячу лінію міського голови” (18 за період роботи лінії), під час прямого ефіру для телеканалу “Аверс”, у зверненнях під час “Онлайн-прийому громадян міського голови” тощо.
Коли ж на РЖКП-2, яке, навпаки, заявляло про свою ефективність та прибутковість, зайшла адміністрація з припинення діяльності цього підприємства, то виявили ось таке співвідношення між надходженнями коштів та витратною частиною.
Мовою цифр у документах це виглядає так:
2,1 млн. грн. — це орієнтовні надходження від населення (та юридичних осіб) за місяць за надані послуги.
А тим часом орієнтовно видатки становлять:
... теж 2.1 млн. грн.!
Що входить до цієї суми?
ПДВ цього підприємства – 300 тисяч гривень;
пальне – 100 тисяч гривень;
електроенергія – 200 тисяч гривень;
заробітна плата – 1 млн. 400 тис. гривень (з усіма податками);
ремонт техніки, канцелярія, обслуговування оргтехніки тощо – 100 тисяч гривень.
Тобто обов`язкові та першочергові платежі практично повністю “з’їдають” всі надходження.
То де ж прибутковість? У чому ефективність?
Нам закидають, що це, мовляв, наслідки реорганізації і розповсюджують чутки, що “населення дізналося про реорганізацію і не платить”.
Цілковита нісенітниця! Тому що, по-перше, реорганізація триває всього два тижні, і це занадто малий проміжок часу, щоб розвалити по-справжньому ефективне підприємство.
По-друге, правонаступником РЖКП-2 стає, згідно з дотриманням всіх законодавчих норм, РЖКП-1, яке й надалі ці послуги надаватиме. Тобто для населення послуги лишаються! Вони нікуди не зникають. І свідомі люди розуміють, що рахунки за послуги сплачувати необхідно, тому що існують і продовжують діяти договори, згідно з якими відбуваються нарахування.
Ми ж, зі свого боку, повідомляємо, що будемо робити все можливе, аби послуги для населення надавалися якісно і вчасно. Дякуємо, що розумієте ситуацію, не піддаєтеся на провокації і вчасно сплачуєте за утримання будинків та прибудинкових територій, щоб не накопичувати заборгованості і не доводити ситуацію до стану, коли підприємство не зможе для вас працювати.
Дякую за підтримку і розуміння!
Ігор ЧАЙКА, міський голова.
Залишити коментар