Волинь робитимуть туристичним краєм
У рамках реалізації стратегії "Україна-2020", метою якої є впровадження в Українi європейських стандартiв життя та її вихiд на провiднi позицiї у свiтi, кожна область розробила власні стратегії розвитку регіонів. 20 березня ц.р. її прийняли й на Волині. Проте лише 13 липня голова ОДА Володимир Гунчик оголосив початок підготовки до реалізації однієї з провідних програм Стратегії – "Волині туристичної".
Волинь має всі підстави для розвитку на її території вітчизняного і міжнародного туризму та організації сучасної туристичної інфраструктури. І не дарма, адже тут розташована велика кількість пам'яток культури, які охороняються законом, — близько 1,5 тисячі. До того ж, в краї знаходяться 231 рекреаційна зона, велика кількість озер – близько 265 та 3 Національні природні парки, а також розвинена мережа туристично-рекреаційних закладів, що свідчить про неабиякий потенціал в туристично-рекреаційому напрямку.
Проте укладачі Стратегії кажуть, що усі дії, спрямовані на розвиток туризму на Волині, не мають систематичного характеру. Недосконала нормативно-правова база теж гальмує розвиток туризму, а туристично-рекреаційні та лікувальні ресурси використовуються не повною мірою.
Що ж запланували зробити для того, аби Волинь стала туристичною?
Перш за все, планують створити внутрішні та транскордонні туристичні маршрути.
До заняття сільським туризмом хочуть залучити незайняте сільське населення шляхом проведення навчальних семінарів, тренінгів та стаді-турів.
Також планують знакувати пам'ятки історико-культурної спадщини, заклади туристичної інфраструктури, об'єкти туристичного показу, зокрема встановити інформаційні таблиці формату А3 із короткими довідками про об'єкт та QR кодами.
Для представників засобів масової інформації друкованих, теле-, радіокомпаній та інтернет ресурсів, туристичних компаній думають щороку організовувати прес-тури.
Намагатимуться розробити та поширити календар культурних та туристичних подій і випустити якісну друковану та мультимедійну рекламно-інформаційну продукцію, сувенірну продукцію із волинською символікою.
Крім того, пропонують створити мережу туристично-інформаційних центрів (пунктів) на базі музейних закладів та на територіях об'єктів природно-заповідного фонду.
Рекреаційну зону Шацьких озер до 2020 року хочуть оголосити курортом державного значення. З-поміж інших задумів – популяризація та збереження культурної спадщини і найцінніших природних територій тощо.
Володимир Гунчик наголошує на тому, що потрібно створити базу даних усіх заповідників державного і місцевого значення, туристично привабливих частин території селищ, сіл, міст, районів, і направити ці зусилля на те, щоб туристична галузь стала однією з провідних для розвитку економіки.
Олександра ПАЛЬЧИНСЬКА, студентка ТНПУ імені В. Гнатюка.
У рамках реалізації стратегії "Україна-2020", метою якої є впровадження в Українi європейських стандартiв життя та її вихiд на провiднi позицiї у свiтi, кожна область розробила власні стратегії розвитку регіонів. 20 березня ц.р. її прийняли й на Волині. Проте лише 13 липня голова ОДА Володимир Гунчик оголосив початок підготовки до реалізації однієї з провідних програм Стратегії – "Волині туристичної".
Волинь має всі підстави для розвитку на її території вітчизняного і міжнародного туризму та організації сучасної туристичної інфраструктури. І не дарма, адже тут розташована велика кількість пам'яток культури, які охороняються законом, — близько 1,5 тисячі. До того ж, в краї знаходяться 231 рекреаційна зона, велика кількість озер – близько 265 та 3 Національні природні парки, а також розвинена мережа туристично-рекреаційних закладів, що свідчить про неабиякий потенціал в туристично-рекреаційому напрямку.
Проте укладачі Стратегії кажуть, що усі дії, спрямовані на розвиток туризму на Волині, не мають систематичного характеру. Недосконала нормативно-правова база теж гальмує розвиток туризму, а туристично-рекреаційні та лікувальні ресурси використовуються не повною мірою.
Що ж запланували зробити для того, аби Волинь стала туристичною?
Перш за все, планують створити внутрішні та транскордонні туристичні маршрути.
До заняття сільським туризмом хочуть залучити незайняте сільське населення шляхом проведення навчальних семінарів, тренінгів та стаді-турів.
Також планують знакувати пам'ятки історико-культурної спадщини, заклади туристичної інфраструктури, об'єкти туристичного показу, зокрема встановити інформаційні таблиці формату А3 із короткими довідками про об'єкт та QR кодами.
Для представників засобів масової інформації друкованих, теле-, радіокомпаній та інтернет ресурсів, туристичних компаній думають щороку організовувати прес-тури.
Намагатимуться розробити та поширити календар культурних та туристичних подій і випустити якісну друковану та мультимедійну рекламно-інформаційну продукцію, сувенірну продукцію із волинською символікою.
Крім того, пропонують створити мережу туристично-інформаційних центрів (пунктів) на базі музейних закладів та на територіях об'єктів природно-заповідного фонду.
Рекреаційну зону Шацьких озер до 2020 року хочуть оголосити курортом державного значення. З-поміж інших задумів – популяризація та збереження культурної спадщини і найцінніших природних територій тощо.
Володимир Гунчик наголошує на тому, що потрібно створити базу даних усіх заповідників державного і місцевого значення, туристично привабливих частин території селищ, сіл, міст, районів, і направити ці зусилля на те, щоб туристична галузь стала однією з провідних для розвитку економіки.
Олександра ПАЛЬЧИНСЬКА,
студентка ТНПУ імені В. Гнатюка.
Залишити коментар