Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 26 червня 2025 року №27 (12983)

Повідомлення в номер / Гімназія – серед ста найкращих в Україні

01.09.2015

скачанные файлыГімназія – серед ста найкращих в Україні

Шановний читачу, чи знаєш ти, що таке недіючий вулкан? Це коли душа і дух заховані під земною твердю. Магма вариться в собі, димить, а вогню немає.
Знаю, що ти любиш людей, які палають творчим вогнем. Вони весь час у пошуку і хочуть бути кращими. Таким є колектив Ковельської міської гімназії.

Шановний читачу, чи знаєш ти, що таке недіючий вулкан? Це коли душа і дух заховані під земною твердю. Магма вариться в собі, димить, а вогню немає.

Знаю, що ти любиш людей, які палають творчим вогнем. Вони весь час у пошуку і хочуть бути кращими. Таким є колектив Ковельської міської гімназії.

Нещодавно Державна атестаційна комісія підбила підсумки зовнішнього незалежного оцінювання знань учнів. І приємно було дізнатися, що наша Ковельська гімназія увійшла до ста найкращих закладів освіти серед 7264 шкіл та гімназій України. Що не кажіть, а це – гарний результат. До речі, подібних навчальних закладів на Волині всього 4.

До слова скажу: як би не було прикро, але на Волині є заклади, які увійшли в 100 відстаючих. Та сьогодні – розмова з переможцями.

Олена Вальчук, директор гімназії та вчитель української мови і літератури  Людмила Барановська мають перший науковий ступінь магістра. Це теж багато про що говорить.

– Олено Іванівно, приємно чути, що Ковельська гімназія – серед найкращих в Україні. Вас у числі ста директорів освітянських закладів-переможців запрошують на нараду в Київ. Будуть нагороджувати? – запитую у директора.

– Анатолію Володимировичу, ми ж не заради нагород працюємо. Головне – бути на вістрі  сучасних вимог. Розроблена концепція розвитку загальноосвітньої школи. На ній базується майбутня реформа освіти. 

Аналізуючи всі "плюси" і "мінуси" своєї роботи, я без зайвого пафосу скажу, що ми ідемо нарівні з життям. Наполегливо вивчаємо свій український передовий досвід, а разом з тим – і все те краще, що напрацьовано в країнах Європи та США. Це й дає нам змогу піднятися на вищу сходинку від загального рівня.

Міністерство освіти і науки планує захід, на якому буде присутній Прем'єр-Міністр Арсеній Яценюк. Учасники заходу обговорять проект Закону "Про освіту". Ну й, звичайно, кращих відзначать нагородами. Напередодні навчального року таке заохочення є неабияким стимулом до кращої праці.

– А Ви самі як оцінюєте загальний рівень підготовки випускників?

– Судіть самі:  із 49 наших випускників більше половини мають високий рівень знань. 5 учнів набрали 199,5 бала, а Олена Новак – 200 (!). Всі медалісти підтвердили свої знання. Більше того, за результатами ЗНО їхні оцінки вищі, аніж наші, гімназійні. Тобто, якщо у нас учень мав за знання 10 балів, то за результатом ЗНО 11-12.

– В чому секрет успіху?

– Важливий науковий підхід до навчального процесу. Але найголовніше – це тісна співпраця батьків, вчителів та учнів.

Ми прищеплюємо навички до праці, закладаємо у свідомість все те, що необхідне в майбутньому самостійному житті. Батьки в цьому нас підтримують, а учні із розумінням ставляться до цих вимог і завдань.

– Хто вони, оті активні "бійці" освітянського передового фронту?

– Виділити когось важко. Всі педагоги мають високий рівень і відповідальність. Що стосується рейтингу в царині української мови та літератури, то це Людмила Барановська, з нею Оксана Чак, Любов Комашко та інші. Зрештою, Людмила Леонідівна про свої досягнення краще розповість сама.

l

Шановний читачу, тобі скажу: Людмила Барановська – одна з найкращих філологів-педагогів України. У неї є чому повчитися.

– Людмило Леонідівно, Ви свою наукову працю на високий ступінь магістра захистили з найвищим балом – 100 (!). Як використовуєте досягнення науки у своїй повсякденній праці?

– Найперше потрібно усвідомити, що українська мова та література – це унікальний предмет незалежно від профілю. Ми використовуємо індивідуальний підхід до кожного учня.

Є три програми навчання: основна, навчальна і корекційна.  На основі аналізу визначаємо, за якою програмою учень має навчатися. Тобто, де низький рівень знань, там посилена увага. Середній рівень – це звичайне навчання, а з достатнім рівнем – самі розумієте: там учню потрібна тільки корекція і допомога педагога.

А ще вибудовуємо роботу з дітьми на основі мотиваційного підґрунтя. Кожен гімназист прагне включити внутрішній регулятор свого "я" і старається бути кращим.

Без похвальби скажу, що завдяки адміністрації гімназії, у тісній співдружності з колективом, у нас створено свого роду культ навчання.

– А яка найближча перспектива у світлі реформ?

– Це дванадцятилітня освіта. Тобто 1-5-ті класи – початкова школи, 6-9-ті  –середня і 10-12-ті – вища. Так вчиться Європа і США. Взагалі, нас чекає багато змін.

Знаю, що управління освіти і науки Волинської облдержадміністрації днями привітало колектив гімназії з успіхом всеукраїнського рівня.

Тому й ми, шановний читачу, разом з батьками та учнями побажаємо колективу гімназії та її директору Олені Вальчук плідної роботи з наказом: "Так тримати!".

Анатолій СЕМЕНЮК.


Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025