Спрощений порядок оформлення субсидій
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 р., №106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» передбачено запровадження спрощеного порядку оформлення субсидій з 1 травня 2015 року. Зокрема:
– кожне домогосподарство отримало спрощені форми заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії;
– призначення субсидії відбувається на підставі лише двох документів – заяви та декларації;
– скасовано такі обмеження щодо майнового стану осіб, що звертаються за призначенням субсидій, як: наявність у власності двох житлових приміщень; наявність у власності двох автомобілів; наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні; здача в найм житлового приміщення;
– для призначення субсидії застосовуються доходи за попередній календарний рік без урахування сплачених податків;
– також для призначення субсидії можна представляти доходи за три попередні місяці, перед місяцем звернення;
– запровадження надання субсидії на 12 місяців, а не на опалювальний період, як раніше;
– встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується необхідність повторного звернення до управління соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін).
За більш детальною інформацією просимо звертатись в управління соціального захисту населення Ковельської райдержадміністрації.
Адреса управління: м. Ковель, вул. Івасюка, 15. Телефони “гарячої лінії”: 5-93-56, 3-14-82.
Олена Давидович,
начальник управління соціального захисту населення Ковельської райдержадміністрації.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2015 р., №106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» передбачено запровадження спрощеного порядку оформлення субсидій з 1 травня 2015 року. Зокрема:
– кожне домогосподарство отримало спрощені форми заяви та декларації для звернення за призначенням субсидії;
– призначення субсидії відбувається на підставі лише двох документів – заяви та декларації;
– скасовано такі обмеження щодо майнового стану осіб, що звертаються за призначенням субсидій, як: наявність у власності двох житлових приміщень; наявність у власності двох автомобілів; наявність у складі домогосподарства осіб працездатного віку, які не працюють, не навчаються і не перебувають на обліку як безробітні; здача в найм житлового приміщення;
– для призначення субсидії застосовуються доходи за попередній календарний рік без урахування сплачених податків;
– також для призначення субсидії можна представляти доходи за три попередні місяці, перед місяцем звернення;
– запровадження надання субсидії на 12 місяців, а не на опалювальний період, як раніше;
– встановлюється автоматичний принцип надання субсидії на новий період (скасовується необхідність повторного звернення до управління соціального захисту населення для призначення субсидії на новий період у разі відсутності змін).
За більш детальною інформацією просимо звертатись в управління соціального захисту населення Ковельської райдержадміністрації.
Адреса управління: м. Ковель, вул. Івасюка, 15. Телефони “гарячої лінії”: 5-93-56, 3-14-82.
Олена Давидович,
начальник управління соціального захисту населення Ковельської райдержадміністрації.
Залишити коментар