Високе покликання – вчити та виховувати
Нещодавно на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Ковеля відбувся семінар для вчителів початкових класів міста.
У роботі семінару взяли участь завідувач міським методичним кабінетом Світлана Верчук, голова міської методичної комісії вчителів початкових класів Наталія Ягодинець, голови шкільних методичних комісій вчителів початкових класів шкіл Ковеля. Освітяни обговорювали актуальні питання розвитку сучасної освіти, ділилися досвідом щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі. В рамках семінару презентувала власний досвід роботи вчитель початкових класів 12-ї школи Мирослава Калита.
Мирослава Вікторівна – творчий, успішний педагог, авторитетний наставник для своїх вихованців. Вона майстерно перетворює нелегкі навчальні будні своїх учнів на незвідані шляхи до далеких зірок. Прагнення до прогресивних змін у навчальному процесі спонукає її до активної та діяльнісної роботи.
Педагог, єдина у Волинській області, працює за педагогічною технологією "Росток". Навчальна програма цієї технології, зокрема, передбачає 5 уроків математики на тиждень, на відміну від Типових навчальних планів початкової школи, згідно з якими у 1-4 класах викладається 4 уроки математики. Головна особливість програми "Росток" у тому, що нові математичні поняття не даються дітям у готовому вигляді. Школярі "відкривають" їх самі у процесі самостійної дослідницької діяльності.
Учитель лише скеровує цю діяльність і підводить підсумки, подаючи точне визначення алгоритмів дії, ознайомлює із загальновизнаною системою визначень. Різноманітна творча діяльність учнів в рамках навчання за програмою "Росток" передбачена у межах кожного навчального предмета. Таким чином, отримання нових знань стає цікавими та захоплюючим процесом для учнів.
За цією інноваційною технологією Мирослава Вікторівна працює восьмий рік, тож уже має значний досвід, власні професійні "родзинки". У ході семінару учителька розповіла колегам про особливості роботи за технологією "Росток". Вона, зокрема, зазначила, що визначальним у її професійній діяльності є формування у школярів навичок самостійного здобуття знань. М. Калита продемонструвала колегам багатий арсенал форм, прийомів, методів організації навчально-виховного процесу і під час уроку математики у 4-Б класі.
Кажуть, учитель повинен дати молодому поколінню крила, щоб змогли високо злетіти, і корені, щоб знали куди повертатися. Мирослава Вікторівна не лише формує у своїх учнів потужну основу для здобуття освіти. Вона послідовно та системно виховує у дітей людяність, патріотизм, порядність. Інтелігентна, сердечна, привітна учителька щоденно реалізує своє високе покликання -– вчити і виховувати. Тож не випадково її люблять та поважають і учні, і їх батьки, і колеги.
l
Початкова школа – своєрідна перша нота симфонії шкільного життя. Творча педагогічна діяльність учителів початкових класів, рівень їх кваліфікації, сучасний стиль педагогічного мислення, постійний професійний розвиток — запорука комфортної та радісної навчальної діяльності маленького школяра, умова успішної реалізації завдань сучасної освіти.
Людмила ЛЯШУК,
заступник директора з навчально-виховної роботи
ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Ковеля.
НА ЗНІМКУ: учитель початкових класів Ковельської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 Мирослава КАЛИТА з вихованцями.
Фото
Мирослава ДАНИЛЮКА.
Нещодавно на базі ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Ковеля відбувся семінар для вчителів початкових класів міста.
У роботі семінару взяли участь завідувач міським методичним кабінетом Світлана Верчук, голова міської методичної комісії вчителів початкових класів Наталія Ягодинець, голови шкільних методичних комісій вчителів початкових класів шкіл Ковеля. Освітяни обговорювали актуальні питання розвитку сучасної освіти, ділилися досвідом щодо організації навчально-виховного процесу у початковій школі. В рамках семінару презентувала власний досвід роботи вчитель початкових класів 12-ї школи Мирослава Калита.
Мирослава Вікторівна – творчий, успішний педагог, авторитетний наставник для своїх вихованців. Вона майстерно перетворює нелегкі навчальні будні своїх учнів на незвідані шляхи до далеких зірок. Прагнення до прогресивних змін у навчальному процесі спонукає її до активної та діяльнісної роботи.
Педагог, єдина у Волинській області, працює за педагогічною технологією "Росток". Навчальна програма цієї технології, зокрема, передбачає 5 уроків математики на тиждень, на відміну від Типових навчальних планів початкової школи, згідно з якими у 1-4 класах викладається 4 уроки математики. Головна особливість програми "Росток" у тому, що нові математичні поняття не даються дітям у готовому вигляді. Школярі "відкривають" їх самі у процесі самостійної дослідницької діяльності.
Учитель лише скеровує цю діяльність і підводить підсумки, подаючи точне визначення алгоритмів дії, ознайомлює із загальновизнаною системою визначень. Різноманітна творча діяльність учнів в рамках навчання за програмою "Росток" передбачена у межах кожного навчального предмета. Таким чином, отримання нових знань стає цікавими та захоплюючим процесом для учнів.
За цією інноваційною технологією Мирослава Вікторівна працює восьмий рік, тож уже має значний досвід, власні професійні "родзинки". У ході семінару учителька розповіла колегам про особливості роботи за технологією "Росток". Вона, зокрема, зазначила, що визначальним у її професійній діяльності є формування у школярів навичок самостійного здобуття знань. М. Калита продемонструвала колегам багатий арсенал форм, прийомів, методів організації навчально-виховного процесу і під час уроку математики у 4-Б класі.
Кажуть, учитель повинен дати молодому поколінню крила, щоб змогли високо злетіти, і корені, щоб знали куди повертатися. Мирослава Вікторівна не лише формує у своїх учнів потужну основу для здобуття освіти. Вона послідовно та системно виховує у дітей людяність, патріотизм, порядність. Інтелігентна, сердечна, привітна учителька щоденно реалізує своє високе покликання -– вчити і виховувати. Тож не випадково її люблять та поважають і учні, і їх батьки, і колеги.
Початкова школа – своєрідна перша нота симфонії шкільного життя. Творча педагогічна діяльність учителів початкових класів, рівень їх кваліфікації, сучасний стиль педагогічного мислення, постійний професійний розвиток — запорука комфортної та радісної навчальної діяльності маленького школяра, умова успішної реалізації завдань сучасної освіти.
Людмила ЛЯШУК,
заступник директора з навчально-виховної роботи
ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 м. Ковеля.
НА ЗНІМКУ: учитель початкових класів Ковельської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 12 Мирослава КАЛИТА з вихованцями.
Фото Мирослава ДАНИЛЮКА.
Залишити коментар