Як відомо, нижче по течії річки Турії, за залізничним металевим мостом розташована гребля, або "водоспад", як його називають ковельчани. Для багатьох із них це – улюблене місце відпочинку.
Однак нині гребля частково зруйнована, в результаті чого течія стала підмивати насип залізничної колії. Виникла реальна небезпека руйнування залізничного полотна і загроза безпеці руху поїздів, який досить інтенсивний.
– Міська влада звернулася до ковельських залізничників з проханням навести тут лад, – розповідає начальник відділу із питань надзвичайних ситуацій міськвиконкому Юрій Дідковський. – До прохання прислухались, і регіональною філією "Львівська залізниця" було прийнято рішення щодо зміцнення берегової лінії Турії.
Відтак напередодні Дня будівельника "закипіла" робота. В розмові із нами начальник станції Ковель Руслан Александрук повідомив, що в організації цих аварійно-відновлювальних робіт беруть участь працівники дистанції колії, а також станційники. Виконавцем їх призначене спеціалізоване залізничне підприємство ВП "Чернівецька колійна машинна станція".
Розробленим проектом виконання робіт було визначено необхідну кількість матеріалів та техніки. Укріплення берега та ремонт греблі проводилося шляхом вкладання негабаритного бутового каменя високваліфікованим машиністом Іваном Гнидою і екскаваторником Іваном Дущаком під керівництвом майстра КМС-124 Сергія Гуменного.
Наш. кор.
На знімках: під час проведення аварійно-відновлювальних робіт.
Фото Аліни Романюк.
Залишити коментар