Клуб сучасних мам
Діткам потрібно весь час щось купувати — це дорога аксіома стосовно фінансів та часу. Також досить часто лишаються речі, взуття, коляски та меблі в гарному або ж ідеальному станах, які варто десь прилаштувати. Дитина швидко виросла або обнови не підійшли, або досить часто придбаною якісною річчю бережно користувалися, і вона функціональна, має товарний вигляд, прослужить ще довго. Саме час віднести її до дитячого комісійного магазину.
Ідея комісійних магазинів повторного чи спільного використання речей широко переосмислена в суспільстві ХХІ століття. Наприклад, book-sharing (букшерінг) — вільний обмін книжками в місцях загального користування: кав'ярнях, бібліотеках, залах очікування. В скандинавських країнах широко розповсюджене спільне використання в одному багатоквартирному домі пральних машин, міксерів, фотоапаратів, будь-якої техніки та навіть автомобілів. А той факт, що нова річ, як тільки вона покинула магазин, втрачає в своїй вартості 30% ціни, змушує ощадливих європейців купувати якісні вживані предмети і не переплачувати.
Дитячий комісійний магазин в невеличкому містечку — це не просто місце, куди можна принести речі, продати їх, а на виручені гроші щось придбати. Це — місцевий клуб ощадливих та сучасних мам, де господині зустрічаються, спілкуються, продають та купують, лишають замовлення на певний товар (взуття певного розміру, ходунки тощо).
Приймаються до дитячого комісійного магазину речі, взуття, меблі, коляски лише в ідеальному стані, нові або майже нові. Тому тут можна "зловити" фірмові речі, надзвичайно високої якості, елітних брендів MotherCare, ECCO, LASSIE, які не по кишені в фірмових магазинах, або ж їх просто ніколи не буває в широко поширених "секонд-хендах".
Порівнюючи з магазинами "секонд-хенд", в дитячих комісійних є кілька переваг. По-перше, тут продають речі вищої якості. Кожен товар ретельно відбирають. В дитячому комісійному немає специфічного запаху хімічних дезінфекційних засобів, якими обробляють речі в "секондах".
Під час такого шопінгу не спостерігається натовпу, тут завжди можна спокійно з дитиною приміряти одяг чи взуття, навіть взяти додому на примірку. Можна залишити заявку на необхідну річ: взуття потрібного розміру, гойдалку тощо. Щойно необхідне надійде до продажу, вам передзвонять. На відміну від "секонд-хендів", речі в комісійному магазині можна не лише придбати, але й продати, звільнивши місце в шафі.
Окрему категорію в цих магазинах займають коляски, автокрісла та дитячі меблі. По-перше, ліпше придбати дорогу та якісну уживану коляску, ніж за ту ж ціну — нову і менш якісну. Дорога якісна річ прослужить краще, ви навіть не встигнете її використати до непридатного стану, бо дитина виросте. І тоді через рік-два-три ви знову в тому ж магазині її продасте за розумною ціною. Зовсім за іншою траєкторією буде йти життєпис нової коляски: вона втратить в ціні за рік використання вдвічі-втричі за умови, що не була в ремонті і в неї лишився товарний вигляд.
Поповнюється асортимент дитячого комісійного магазину щодня, навіть щогодини, тому це ніби лотерея: чим частіше навідуєшся, тим більше шансів "спіймати" першим гарну річ.
А підсумувати діяльність дитячих комісійних магазинів можна дещо зміненими словами мультиплікаційного кота Матроскіна: "Для того, щоб придбати щось якісне, потрібно продати щось якісне".
Іванна РОМАНОВА.
Діткам потрібно весь час щось купувати — це дорога аксіома стосовно фінансів та часу. Також досить часто лишаються речі, взуття, коляски та меблі в гарному або ж ідеальному станах, які варто десь прилаштувати. Дитина швидко виросла або обнови не підійшли, або досить часто придбаною якісною річчю бережно користувалися, і вона функціональна, має товарний вигляд, прослужить ще довго. Саме час віднести її до дитячого комісійного магазину.
Ідея комісійних магазинів повторного чи спільного використання речей широко переосмислена в суспільстві ХХІ століття. Наприклад, book-sharing (букшерінг) — вільний обмін книжками в місцях загального користування: кав'ярнях, бібліотеках, залах очікування. В скандинавських країнах широко розповсюджене спільне використання в одному багатоквартирному домі пральних машин, міксерів, фотоапаратів, будь-якої техніки та навіть автомобілів. А той факт, що нова річ, як тільки вона покинула магазин, втрачає в своїй вартості 30% ціни, змушує ощадливих європейців купувати якісні вживані предмети і не переплачувати.
Дитячий комісійний магазин в невеличкому містечку — це не просто місце, куди можна принести речі, продати їх, а на виручені гроші щось придбати. Це — місцевий клуб ощадливих та сучасних мам, де господині зустрічаються, спілкуються, продають та купують, лишають замовлення на певний товар (взуття певного розміру, ходунки тощо).
Приймаються до дитячого комісійного магазину речі, взуття, меблі, коляски лише в ідеальному стані, нові або майже нові. Тому тут можна "зловити" фірмові речі, надзвичайно високої якості, елітних брендів MotherCare, ECCO, LASSIE, які не по кишені в фірмових магазинах, або ж їх просто ніколи не буває в широко поширених "секонд-хендах".
Порівнюючи з магазинами "секонд-хенд", в дитячих комісійних є кілька переваг. По-перше, тут продають речі вищої якості. Кожен товар ретельно відбирають. В дитячому комісійному немає специфічного запаху хімічних дезінфекційних засобів, якими обробляють речі в "секондах".
Під час такого шопінгу не спостерігається натовпу, тут завжди можна спокійно з дитиною приміряти одяг чи взуття, навіть взяти додому на примірку. Можна залишити заявку на необхідну річ: взуття потрібного розміру, гойдалку тощо. Щойно необхідне надійде до продажу, вам передзвонять. На відміну від "секонд-хендів", речі в комісійному магазині можна не лише придбати, але й продати, звільнивши місце в шафі.
Окрему категорію в цих магазинах займають коляски, автокрісла та дитячі меблі. По-перше, ліпше придбати дорогу та якісну уживану коляску, ніж за ту ж ціну — нову і менш якісну. Дорога якісна річ прослужить краще, ви навіть не встигнете її використати до непридатного стану, бо дитина виросте. І тоді через рік-два-три ви знову в тому ж магазині її продасте за розумною ціною. Зовсім за іншою траєкторією буде йти життєпис нової коляски: вона втратить в ціні за рік використання вдвічі-втричі за умови, що не була в ремонті і в неї лишився товарний вигляд.
Поповнюється асортимент дитячого комісійного магазину щодня, навіть щогодини, тому це ніби лотерея: чим частіше навідуєшся, тим більше шансів "спіймати" першим гарну річ.
А підсумувати діяльність дитячих комісійних магазинів можна дещо зміненими словами мультиплікаційного кота Матроскіна: "Для того, щоб придбати щось якісне, потрібно продати щось якісне".
Іванна РОМАНОВА.
Залишити коментар