Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 26 червня 2025 року №27 (12983)

Повідомлення в номер / Даруємо один одному світло і тепло

02.03.2017

2703-3-1Даруємо один одному світло і тепло

Теплої посмішки, доброго слова, щирої підтримки не вистачає сьогодні дітям з особливими потребами. Вони такі ж, як і решта дітвори: безмежні мрійники, які вірять у справжнісінькі дива і казку з хорошим кінцем. Хоча вони таки особливі, бо потребують особливої уваги і підтримки.
…Коли у родині з'являється дитина з особливими потребами, дехто сприймає це так, неначе двері очікуваного щастя зачиняються. Але є інші двері. Як їх побачити та не проминути, добре знають вихователі ДНЗ № 4 "Ромашка", де віднедавна разом з іншими малюками вчаться пізнавати світ "сонячні діти".
Інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір України, як один із напрямів гуманізації системи освіти, відповідає пріоритетам державної політики та полягає в створенні рівних можливостей для дітей і молоді в здобутті якісної освіти.
Людина з обмеженими можливостями має такі ж самі права та привілеї, що й усі інші: право вчитися, працювати, жити у своєму домі, обирати друзів, бути повноцінним членом суспільства. Інклюзивне навчання, яке і є основою цього, передбачає створення освітнього середовища, що відповідає потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.
Активно включилися в процес запровадження інклюзивної освіти і в нашому місті. Коли ми, батьки "сонячних діток", звернулись до начальника управління освіти м. Ковеля Віктора Бичковського зі своїми болями, він виявив чуйність та розуміння у вирішенні цього питання. Його звернення до міського голови Олега Кіндера стало вирішальним. 
Пропозиція щодо створення інклюзивних груп на базі дитсадка № 4 "Ромашка" отримала всебічну підтримку з боку міської влади. Ми були щасливі від першого успіху. 
Познайомившись із завідувачем ДНЗ № 4 Вікторією Ткачук, ми відчули підтримку, розуміння та впевненість, що в цьому закладі наші малюки будуть оточені любов'ю і турботою, житимуть повноцінним життям разом з усіма дітками. 
Вікторія Вікторівна запевнила нас, батьків, в тому, що колектив педагогів закладу здатен створити умови для успішної соціалізації малят з особливими потребами, а також у тому, що наші "сонячні діти" матимуть все найкраще: від догляду за ними до виховання та навчання.
З вересня 2016 року нашим діткам усміхнулась можливість відвідувати інклюзивні групи ДНЗ № 4 "Ромашка". Ми переконались, що перебування дітей з особливими потребами в цьому закладі, з одного боку, допомагає їм позбутися почуття ізольованості, відчуження, а з іншого – навчає дітей спілкуватись і працювати дружно, разом.
В інклюзивних групах ДНЗ № 4 завдяки злагодженій роботі керівника закладу Вікторії Ткачук та педагогів-вихователів Руслани Кондратюк, Катерини Йовик, Марії Склезь та Олени Кисіль створений емоційно сприятливий мікроклімат у групах.
Постійними є заняття з дефектологом Людмилою Ніколаєнко, яка своєчасно проводить діагностику і корекцію розвитку мови малят. 
Незмінними нашими помічниками та друзями "сонячних діток" є асистенти вихователів.
Шанобливе ставлення до всіх дітей групи і є плодами виховання батьків однолітків, які відвідують ці групи. Це створює сприятливі умови для їхньої позитивної взаємодії, а також взаємодопомоги, співчуття в осередку дітей. 
Навчання і виховання малюків здійснюється в рамках особистісно орієнтованого підходу, при якому враховуються рівень розумового розвитку та здібності, а також індивідуальні особливості кожної дитини.
Минуло кілька місяців перебування малюків в закладі, а вже відчутні помітні зміни на краще в їхній поведінці та розвитку. Вони з радістю та бажанням щодня поспішають до своєї другої домівки. Тож хочемо заспокоїти всіх батьків, в яких є такі особливі "сонячні діти": не слід боятися вносити зміни в своє життя і залишатися наодинці зі своєю проблемою. 
Перебування дітей в інклюзивних групах ДНЗ № 4 "Ромашка" лише позитивно впливає на життя малят і нас, їхніх батьків. В нашому житті з'явилась можливість і надія, що діти, отримавши кваліфіковану допомогу педагогів, зможуть адаптуватись у складному прийдешньому житті.
Аби допомогти іншим, перш за все, потрібно мати величезне бажання. І не варто зважати на труднощі та перші невдачі. Найголовніше – вірити у свою мету. Наші діти мають таких вихователів, котрі дарують їм шанс на повноцінне життя і щодня з радістю зустрічають малюків у цьому чудовому закладі, де панують любов і добро.
Божого благословення в нових починаннях. Здоров'я і успіху Вам, шановні мами-вихователі ДНЗ № 4 "Ромашка"!
З вдячністю та повагою –
Світлана ПАХОЛЬЧУК, Людмила СОЛОДУХА, Інна ГАЛАША,
батьки вихованців інклюзивних груп ДНЗ № 4. 
 

Теплої посмішки, доброго слова, щирої підтримки не вистачає сьогодні дітям з особливими потребами. Вони такі ж, як і решта дітвори: безмежні мрійники, які вірять у справжнісінькі дива і казку з хорошим кінцем. Хоча вони таки особливі, бо потребують особливої уваги і підтримки.

…Коли у родині з'являється дитина з особливими потребами, дехто сприймає це так, неначе двері очікуваного щастя зачиняються. Але є інші двері. Як їх побачити та не проминути, добре знають вихователі ДНЗ № 4 "Ромашка", де віднедавна разом з іншими малюками вчаться пізнавати світ "сонячні діти".

Інтегрування дітей з особливостями психофізичного розвитку в загальноосвітній простір України, як один із напрямів гуманізації системи освіти, відповідає пріоритетам державної політики та полягає в створенні рівних можливостей для дітей і молоді в здобутті якісної освіти.

Людина з обмеженими можливостями має такі ж самі права та привілеї, що й усі інші: право вчитися, працювати, жити у своєму домі, обирати друзів, бути повноцінним членом суспільства. Інклюзивне навчання, яке і є основою цього, передбачає створення освітнього середовища, що відповідає потребам і можливостям кожної дитини, незалежно від особливостей її психофізичного розвитку.

Активно включилися в процес запровадження інклюзивної освіти і в нашому місті. Коли ми, батьки "сонячних діток", звернулись до начальника управління освіти м. Ковеля Віктора Бичковського зі своїми болями, він виявив чуйність та розуміння у вирішенні цього питання. Його звернення до міського голови Олега Кіндера стало вирішальним. 

Пропозиція щодо створення інклюзивних груп на базі дитсадка № 4 "Ромашка" отримала всебічну підтримку з боку міської влади. Ми були щасливі від першого успіху. 

Познайомившись із завідувачем ДНЗ № 4 Вікторією Ткачук, ми відчули підтримку, розуміння та впевненість, що в цьому закладі наші малюки будуть оточені любов'ю і турботою, житимуть повноцінним життям разом з усіма дітками. 

Вікторія Вікторівна запевнила нас, батьків, в тому, що колектив педагогів закладу здатен створити умови для успішної соціалізації малят з особливими потребами, а також у тому, що наші "сонячні діти" матимуть все найкраще: від догляду за ними до виховання та навчання.

З вересня 2016 року нашим діткам усміхнулась можливість відвідувати інклюзивні групи ДНЗ № 4 "Ромашка". Ми переконались, що перебування дітей з особливими потребами в цьому закладі, з одного боку, допомагає їм позбутися почуття ізольованості, відчуження, а з іншого – навчає дітей спілкуватись і працювати дружно, разом.

В інклюзивних групах ДНЗ № 4 завдяки злагодженій роботі керівника закладу Вікторії Ткачук та педагогів-вихователів Руслани Кондратюк, Катерини Йовик, Марії Склезь та Олени Кисіль створений емоційно сприятливий мікроклімат у групах.

Постійними є заняття з дефектологом Людмилою Ніколаєнко, яка своєчасно проводить діагностику і корекцію розвитку мови малят. 

Незмінними нашими помічниками та друзями "сонячних діток" є асистенти вихователів.

Шанобливе ставлення до всіх дітей групи і є плодами виховання батьків однолітків, які відвідують ці групи. Це створює сприятливі умови для їхньої позитивної взаємодії, а також взаємодопомоги, співчуття в осередку дітей. 

Навчання і виховання малюків здійснюється в рамках особистісно орієнтованого підходу, при якому враховуються рівень розумового розвитку та здібності, а також індивідуальні особливості кожної дитини.

Минуло кілька місяців перебування малюків в закладі, а вже відчутні помітні зміни на краще в їхній поведінці та розвитку. Вони з радістю та бажанням щодня поспішають до своєї другої домівки. Тож хочемо заспокоїти всіх батьків, в яких є такі особливі "сонячні діти": не слід боятися вносити зміни в своє життя і залишатися наодинці зі своєю проблемою. 

Перебування дітей в інклюзивних групах ДНЗ № 4 "Ромашка" лише позитивно впливає на життя малят і нас, їхніх батьків. В нашому житті з'явилась можливість і надія, що діти, отримавши кваліфіковану допомогу педагогів, зможуть адаптуватись у складному прийдешньому житті.

Аби допомогти іншим, перш за все, потрібно мати величезне бажання. І не варто зважати на труднощі та перші невдачі. Найголовніше – вірити у свою мету. Наші діти мають таких вихователів, котрі дарують їм шанс на повноцінне життя і щодня з радістю зустрічають малюків у цьому чудовому закладі, де панують любов і добро.

Божого благословення в нових починаннях. Здоров'я і успіху Вам, шановні мами-вихователі ДНЗ № 4 "Ромашка"!

З вдячністю та повагою –

Світлана ПАХОЛЬЧУК, Людмила СОЛОДУХА, Інна ГАЛАША,

батьки вихованців інклюзивних груп ДНЗ № 4. 

 

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025