Успішний педагог – майбутнє освіти
Підбито підсумки конкурсу “Успішний педагог”, ініційованого депутатом міської ради Вадимом Клімуком і підтриманого міською радою
(Закінчення.
Початок в номері
від 2 листопада ц. р.).
Бруча Світлана Анатоліївна, учитель-методист історії та правознавста загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №7 м. Ковеля:
– Педагогічне кредо: "Навчання найефективніше тоді, коли приносить радість".
Найяскравіше досягнення: найбільше я пишаюсь досягненням своєї учениці Куц Юлії, яка стала призером республіканського етапу Всеукраїнської олімпіади з історії. Залишити себе у своїх вихованцях – найвище щастя вчителя і сенс життя.
Секрет успіху, мабуть, у тому, що я працюю, вкладаючи у справу душу; я вчу, радіючи успіхам; чекаю нових звершень, пояснюючи невідоме; відчуваю задоволення, відкриваючи таємниці; надихаюсь, проводячи уроки; я живу, працюючи учителем. А ще я щасливий педагог, бо вірю, що мої учні – найкращі, а віра ця народжує любов, яка дає право сподіватись на завтрашній щасливий день.
l
Лесик Лариса Яківна, учитель-методист фізики загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №10 м. Ковеля:
– Педагогічне кредо: "Я ніколи не вчу своїх учнів, а просто прагну створити такі умови, при яких вони могли б учитися самі" (А. Ейнштейн).
Найяскравіше досягнення: пишаюсь досягненнями своїх учнів. Вони вибороли 4 дипломи ІІІ ступеня в ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики, 2 дипломи ІІ ступеня на Всеукраїнському турнірі юних фізиків. Серед моїх учнів є переможці обласного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт секції фізики МАН України, переможець Всеукраїнського конкурсу наукових робіт "Мирний космос", переможці обласних олімпіад, конкурсів наукових робіт "Мирний космос", "Космос. Людина. Духовність".
В чому секрет мого успіху? В постійній сумлінній праці: роботі з учнями, вдосконаленні себе як педагога. Учитель виховує тих, в чиїх руках – майбутнє держави. І саме вчителі працюють над тим, щоб в нашій країні, як і в будь-якій європейській державі, пріоритетними були знання, вміння людини, здатність її до саморозвитку та творчої реалізації.
Чому вчителю потрібно брати участь в конкурсах? Участь у конкурсах дає можливість вчителю самоствердитись, не зупинятись на досягнутому, додає натхнення до нових творчих злетів.
l
Октисюк Валентина Володимирівна, вчитель географії та економіки, КЗ "НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. №13-колегіум" м. Ковеля":
– Педагогічне кредо: "Письменник живе у своїх книжках, художник – у картинах, скульптор у створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах учнів".
Найяскравіше досягнення, яким пишаюся – гордість за своїх вихованців, зокрема сина, який також був учнем нашого навчального закладу. Радість за випускників, які сьогодні багато досягли у своєму житті, але знаходять час прийти до школи і поспілкуватися.
Пишаюся своїм учнем Ющиком Максимом, який був призером Всеукраїнської олімпіади з економіки та "Талантом року". В цьому – й моя маленька частинка праці, заради якої я щодня йду до учнів.
Секрет мого успіху – у методичних надбаннях: прогресивних, модернізованих та трансформовних у навчальний процес так, щоб забезпечити його дослідницький, пошуковий характер. Я в постійному пошуці творчих інноваційних підходів, самовдосконаленні та любові до дітей і професії.
l
Міцура Юрій Михайлович, вчитель фізичного виховання КЗ "НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. №13-колегіум" м. Ковеля":
– Педагогічне кредо: "Тільки рішуча людина, енергійна, з твердим характером, така, що знає, чого вона хоче, чому вона хоче і які засоби ведуть до виконання її волі, людина може виховати рішучих, енергійних, сильних характером людей".
Найяскравіше досягнення, яким пишаюся: крім взаєморозуміння колег, чудового педагогічного колективу, я пишаюся двома доньками, які відмінно навчаються, наслідують у всьому своїх батьків.
Я гордий за своїх вихованців, які вже привели до школи своїх дітей і хочуть навчатися під моїм керівництвом. На мою думку, досягненням успішного педагога є вчительське енергійне довголіття, підтримка і розуміння родини, повага колег, любов до професії, гідне матеріальне забезпечення, а найкращою нагородою є вдала життєва стежина його вихованців.
Чому вчителю потрібно брати участь у конкурсах?
Постійне та різностороннє вдосконалення сучасного вчителя, незважаючи на вже наявний багаж знань, вмінь та навичок, вважаю аксіомою. Тому постійно відвідую різноманітні тренінги, семінари, навчання, шукаю цікаві матеріали в мережі Інтернет.
Невід'ємною складовою успішного та амбітного педагога вважаю участь у фахових Всеукраїнських конкурсах, в яких можна вдало поєднати сучасні педагогічні технології та перевірені часом методики фізичного виховання, які дають можливість мені реалізувати себе як успішного педагога, а моїм вихованцям досягнути вагомих результатів у міських, обласних, Всеукраїнських та міжнародних змаганнях.
l
Майсак Наталія Сергіївна, керівник гуртків-методист "Ландшафтний дизайн" та "Природа і фантазія", методист Ковельської СЮН:
– Педагогічне кредо: "Бійся зупинити творчість".
Найяскравіше досягнення – те, що разом з юннатами щороку маємо перемоги у обласних та Всеукраїнських конкурсах. Але найцінніше для мене те, що вихованці продовжують здобувати освіту, початок якої – на заняттях гуртків. Троє вихованців здобули спеціальність "Ландшафтний дизайнер". Отже, працюємо не даремно і посіяні зерна проростають.
Яким має бути педагог Нової української школи?
– Хочеться, щоб педагог-позашкільник Нової української школи містив в собі мудрість старої педагогічної еліти, тримав руку на пульсі змін і новинок сучасності, вдумливо трансформував свою діяльність у відповідності до запитів дитини та батьківської громади і не зупинявся у своєму розвитку.
l
Халамай Ірина Миколаївна, практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу №8 "Казка":
– Педагогічним кредо для мене є слова Дені Дідро: "Найщасливіша людина та, яка дає щастя великій кількості людей".
Найяскравіше досягнення: пишаюсь тим, що завдяки розвивальним заняттям у вихованців формуються навички соціальної адаптації, вони володіють знаннями про збереження та зміцнення власного здоров'я, здатні пізнавати людей, мають навички взаємодії з оточуючими у різних життєвих ситуаціях, підвищений рівень самооцінки і найголовніше – мають почуття любові до своєї країни, бажання бути гідним її громадянином. Найкращими напрацюваннями ділюсь з колегами на шпальтах педагогічних видань, інтернет-форумах, спільнотах, освітніх платформах.
У чому секрет? Діяльність психолога дуже різноманітна. Я постійно працюю над собою, щоб поглибити свої знання та удосконалюватись. Як практичний психолог, маю справу з дітьми та батьками, педагогами та іншими людьми, що мають різний вік, статус, освіту. Кожен з ким я зустрічаюся віч-на-віч – індивідуальний, унікальний, володіє рисами і якостями, які притаманні лише цій особистості. Саме тому намагаюсь віднайти до кожного "ключик", щоб відкрити двері їх внутрішнього світу, аби наповнити його сонячним промінням та показати усі фарби життя.
l
Дудка Зоя Георгіївна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 6 "Світлячок":
– Педагогічне кредо: "Щоб у дитячих очах загорілися промінчики, ти повинен у собі запалити Сонце" (В. Сухомлинський).
Найяскравіше досягнення, яким пишаюся: логіко-математичний розвиток дітей з особливими потребами впродовж багатьох років забезпечує успіх подальшого навчання у школі кожного малюка, передовий педагогічний досвід з цієї проблеми акумулюється у практиці роботи дошкільних працівників.
У чому секрет мого успіху? Він простий: любити дітей, любити свою роботу, знаходитись в творчому пошуку і віддавати свою любов, знання, вміння тим, хто їх потребує – своїм дошкільнятам. Тоді успіх прийде сам по собі!
Чому потрібно брати участь в конкурсах? Конкурс для педагога – це можливість для самоствердження, самореалізації, презентації своїх здобутків і напрацювань. Це ще й можливість отримати нові знання і здобутки, зрештою, піднятись на нову сходинку педагогічної майстерності.
l
Бондаренко Олена Миколаївна, інструктор з фізичної культури дошкільного навчального закладу №11:
– Педагогічне кредо: "Спорт стає засобом виховання тоді, коли він улюблене заняття кожного" (В. Сухомлинський).
Найяскравіше досягнення: перемога у міському конкурсі педагогічної майстерності "Дошкілля – це покликання" у грудні 2016 року. Переможець ХІ Міжнародного фестивалю "Танцююче місто" у номінації "Патріотичний танець" у травні 2017 року.
Секрет успіху: я оптиміст, і переконана, що життя – яскравий подарунок! Люблю дітей, роблю все можливе, щоб вони зростали здоровими не тільки фізично, а й мали навколо себе як найбільше уваги і любові. Тому багато працюю з батьками дошкільнят, бо дорослих теж потрібно навчати берегти здоров'я:
Жити, щоб здорових дітей
ростити,
Успіхам, Сонцю, життю
радіти!
Підготувала
Світлана ВЕРЧУК,
завідуюча методичним кабінетом управління освіти міськвиконкому.
Фото
Мирослава ДАНИЛЮКА.
(Закінчення. Початок в номері від 2 листопада ц. р.).
Бруча Світлана Анатоліївна, учитель-методист історії та правознавста загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №7 м. Ковеля:
– Педагогічне кредо: "Навчання найефективніше тоді, коли приносить радість".
Найяскравіше досягнення: найбільше я пишаюсь досягненням своєї учениці Куц Юлії, яка стала призером республіканського етапу Всеукраїнської олімпіади з історії. Залишити себе у своїх вихованцях – найвище щастя вчителя і сенс життя.
Секрет успіху, мабуть, у тому, що я працюю, вкладаючи у справу душу; я вчу, радіючи успіхам; чекаю нових звершень, пояснюючи невідоме; відчуваю задоволення, відкриваючи таємниці; надихаюсь, проводячи уроки; я живу, працюючи учителем. А ще я щасливий педагог, бо вірю, що мої учні – найкращі, а віра ця народжує любов, яка дає право сподіватись на завтрашній щасливий день.
ххх
Лесик Лариса Яківна, учитель-методист фізики загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. №10 м. Ковеля:
– Педагогічне кредо: "Я ніколи не вчу своїх учнів, а просто прагну створити такі умови, при яких вони могли б учитися самі" (А. Ейнштейн).
Найяскравіше досягнення: пишаюсь досягненнями своїх учнів. Вони вибороли 4 дипломи ІІІ ступеня в ІV етапі Всеукраїнської олімпіади з фізики, 2 дипломи ІІ ступеня на Всеукраїнському турнірі юних фізиків. Серед моїх учнів є переможці обласного конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт секції фізики МАН України, переможець Всеукраїнського конкурсу наукових робіт "Мирний космос", переможці обласних олімпіад, конкурсів наукових робіт "Мирний космос", "Космос. Людина. Духовність".
В чому секрет мого успіху? В постійній сумлінній праці: роботі з учнями, вдосконаленні себе як педагога. Учитель виховує тих, в чиїх руках – майбутнє держави. І саме вчителі працюють над тим, щоб в нашій країні, як і в будь-якій європейській державі, пріоритетними були знання, вміння людини, здатність її до саморозвитку та творчої реалізації.
Чому вчителю потрібно брати участь в конкурсах? Участь у конкурсах дає можливість вчителю самоствердитись, не зупинятись на досягнутому, додає натхнення до нових творчих злетів.
ххх
Октисюк Валентина Володимирівна, вчитель географії та економіки, КЗ "НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. №13-колегіум" м. Ковеля":
– Педагогічне кредо: "Письменник живе у своїх книжках, художник – у картинах, скульптор у створених ним скульптурах, а вчитель – у думках і справах учнів".
Найяскравіше досягнення, яким пишаюся – гордість за своїх вихованців, зокрема сина, який також був учнем нашого навчального закладу. Радість за випускників, які сьогодні багато досягли у своєму житті, але знаходять час прийти до школи і поспілкуватися.
Пишаюся своїм учнем Ющиком Максимом, який був призером Всеукраїнської олімпіади з економіки та "Талантом року". В цьому – й моя маленька частинка праці, заради якої я щодня йду до учнів.
Секрет мого успіху – у методичних надбаннях: прогресивних, модернізованих та трансформовних у навчальний процес так, щоб забезпечити його дослідницький, пошуковий характер. Я в постійному пошуці творчих інноваційних підходів, самовдосконаленні та любові до дітей і професії.
ххх
Міцура Юрій Михайлович, вчитель фізичного виховання КЗ "НВК "ЗОШ І-ІІІ ст. №13-колегіум" м. Ковеля":
– Педагогічне кредо: "Тільки рішуча людина, енергійна, з твердим характером, така, що знає, чого вона хоче, чому вона хоче і які засоби ведуть до виконання її волі, людина може виховати рішучих, енергійних, сильних характером людей".
Найяскравіше досягнення, яким пишаюся: крім взаєморозуміння колег, чудового педагогічного колективу, я пишаюся двома доньками, які відмінно навчаються, наслідують у всьому своїх батьків.
Я гордий за своїх вихованців, які вже привели до школи своїх дітей і хочуть навчатися під моїм керівництвом. На мою думку, досягненням успішного педагога є вчительське енергійне довголіття, підтримка і розуміння родини, повага колег, любов до професії, гідне матеріальне забезпечення, а найкращою нагородою є вдала життєва стежина його вихованців.
Чому вчителю потрібно брати участь у конкурсах?
Постійне та різностороннє вдосконалення сучасного вчителя, незважаючи на вже наявний багаж знань, вмінь та навичок, вважаю аксіомою. Тому постійно відвідую різноманітні тренінги, семінари, навчання, шукаю цікаві матеріали в мережі Інтернет.
Невід'ємною складовою успішного та амбітного педагога вважаю участь у фахових Всеукраїнських конкурсах, в яких можна вдало поєднати сучасні педагогічні технології та перевірені часом методики фізичного виховання, які дають можливість мені реалізувати себе як успішного педагога, а моїм вихованцям досягнути вагомих результатів у міських, обласних, Всеукраїнських та міжнародних змаганнях.
ххх
Майсак Наталія Сергіївна, керівник гуртків-методист "Ландшафтний дизайн" та "Природа і фантазія", методист Ковельської СЮН:
– Педагогічне кредо: "Бійся зупинити творчість".
Найяскравіше досягнення – те, що разом з юннатами щороку маємо перемоги у обласних та Всеукраїнських конкурсах. Але найцінніше для мене те, що вихованці продовжують здобувати освіту, початок якої – на заняттях гуртків. Троє вихованців здобули спеціальність "Ландшафтний дизайнер". Отже, працюємо не даремно і посіяні зерна проростають.
Яким має бути педагог Нової української школи?
– Хочеться, щоб педагог-позашкільник Нової української школи містив в собі мудрість старої педагогічної еліти, тримав руку на пульсі змін і новинок сучасності, вдумливо трансформував свою діяльність у відповідності до запитів дитини та батьківської громади і не зупинявся у своєму розвитку.
ххх
Халамай Ірина Миколаївна, практичний психолог дошкільного навчального закладу (ясла-садка) комбінованого типу №8 "Казка":
– Педагогічним кредо для мене є слова Дені Дідро: "Найщасливіша людина та, яка дає щастя великій кількості людей".
Найяскравіше досягнення: пишаюсь тим, що завдяки розвивальним заняттям у вихованців формуються навички соціальної адаптації, вони володіють знаннями про збереження та зміцнення власного здоров'я, здатні пізнавати людей, мають навички взаємодії з оточуючими у різних життєвих ситуаціях, підвищений рівень самооцінки і найголовніше – мають почуття любові до своєї країни, бажання бути гідним її громадянином. Найкращими напрацюваннями ділюсь з колегами на шпальтах педагогічних видань, інтернет-форумах, спільнотах, освітніх платформах.
У чому секрет? Діяльність психолога дуже різноманітна. Я постійно працюю над собою, щоб поглибити свої знання та удосконалюватись. Як практичний психолог, маю справу з дітьми та батьками, педагогами та іншими людьми, що мають різний вік, статус, освіту. Кожен з ким я зустрічаюся віч-на-віч – індивідуальний, унікальний, володіє рисами і якостями, які притаманні лише цій особистості. Саме тому намагаюсь віднайти до кожного "ключик", щоб відкрити двері їх внутрішнього світу, аби наповнити його сонячним промінням та показати усі фарби життя.
ххх
Дудка Зоя Георгіївна, вихователь-методист дошкільного навчального закладу № 6 "Світлячок":
– Педагогічне кредо: "Щоб у дитячих очах загорілися промінчики, ти повинен у собі запалити Сонце" (В. Сухомлинський).
Найяскравіше досягнення, яким пишаюся: логіко-математичний розвиток дітей з особливими потребами впродовж багатьох років забезпечує успіх подальшого навчання у школі кожного малюка, передовий педагогічний досвід з цієї проблеми акумулюється у практиці роботи дошкільних працівників.
У чому секрет мого успіху? Він простий: любити дітей, любити свою роботу, знаходитись в творчому пошуку і віддавати свою любов, знання, вміння тим, хто їх потребує – своїм дошкільнятам. Тоді успіх прийде сам по собі!
Чому потрібно брати участь в конкурсах? Конкурс для педагога – це можливість для самоствердження, самореалізації, презентації своїх здобутків і напрацювань. Це ще й можливість отримати нові знання і здобутки, зрештою, піднятись на нову сходинку педагогічної майстерності.
ххх
Бондаренко Олена Миколаївна, інструктор з фізичної культури дошкільного навчального закладу №11:
– Педагогічне кредо: "Спорт стає засобом виховання тоді, коли він улюблене заняття кожного" (В. Сухомлинський).
Найяскравіше досягнення: перемога у міському конкурсі педагогічної майстерності "Дошкілля – це покликання" у грудні 2016 року. Переможець ХІ Міжнародного фестивалю "Танцююче місто" у номінації "Патріотичний танець" у травні 2017 року.
Секрет успіху: я оптиміст, і переконана, що життя – яскравий подарунок! Люблю дітей, роблю все можливе, щоб вони зростали здоровими не тільки фізично, а й мали навколо себе як найбільше уваги і любові. Тому багато працюю з батьками дошкільнят, бо дорослих теж потрібно навчати берегти здоров'я:
Жити, щоб здорових дітей ростити,
Успіхам, Сонцю, життю радіти!
Підготувала Світлана ВЕРЧУК, завідуюча методичним кабінетом управління освіти міськвиконкому.
Фото Мирослава ДАНИЛЮКА.
Залишити коментар