Роздуми після сесії
З перших хвилин початку сесії районної ради 22 лютого цього року було видно, що вона буде не легкою. В час запитів колегою Анатолієм Корнійчуком було піднято і підтримано депутатами питання, яке не тільки на мою думку, а всіх, кому це не байдуже, стоїть функціонування нової школи І-ІІІ ступенів с. Білин. Не попрацювавши рік після будівництва, як працівниками пожежного нагляду був вручений припис із 26 пунктів, які необхідно виконати.
Я сьогодні хотів би запитати тих, хто вів нагляд за будівництвом і тих, хто в авральному порядку перерізав стрічку. Як можна було допустити здати школу без встановлення блискавкозахисту, пожежної сигналізації, не відведення стічних вод, внаслідок чого в підвалі половини школи стоїть вода рівнем 70 см, підлога в цьому крилі покоробилась. З усіх кабінетів, які там є, використовується тільки один (завгоспа) через неприємні запахи, які ідуть із підвалу. Сьогодні вчителі, батьки учнів радіючи, на перший погляд, такому подарунку за власні кошти обладнали майже всі класи. Але якщо не прийняти термінових мір, то за рік ця школа може перетворитися в руїну.
Інше питання, з яким я не можу змиритися і старався донести до депутатів, про не раціональне виділення коштів на деякі програми.
Сьогодні (може хтось хоче сказати через наїзди пожежників), подальше функціонування шкіл в селах Рокитниця, Ворона і Гішин розглядалося в судах. І це, на моє глибоке переконання, через невиконання своїх посадових обов’язків першим заступником голови адміністрації з гуманітарних питань п. Кульцманом Р. Я., начальником відділу освіти Ревейчук І. Ф. і директорів навчальних закладів. Ці школи були на крок до закриття через відсутність блискавкозахисту і пожежної сигналізації. Якщо вирішення останнього потребує вкладення коштів, то блискавкозахист на всіх школах у свій час був, про що свідчать виведені контури заземлення. Тільки знов при проведенні ремонтних робіт на цих школах і безвідповідальності посадових осіб блискавкозахист не був відновлений.
Кожний раз при внесенні змін до районного бюджету з моєї сторони йде гостра критика про виділення коштів для адміністрації та її управлінь. Це було і цього разу. Бо тільки в грудні минулого року для адміністрації було виділено 30750 грн., управлінню соціального захисту 16550 грн., управлінню фінансів 12250 грн. для канцтоварів, зв’язку, заправки картриджів, закупки ПММ.
Не пройшло і 2 місяці як постало питання про виділення знову їм коштів з районного бюджету, хоча ці підрозділи є на повному державному забезпеченні. Та й адміністрація знову запросила 80 тис. грн., з них 38 тис. грн. на придбання канцтоварів, ПММ, заправку і заміну картриджів, технічне обслуговування і поточний ремонт комп’ютерної техніки; управління соцзахисту – 27500 грн. на придбання канцтоварів, технічне обслуговування, поточний ремонт комп’ютерної техніки, оплату послуг зв’язку.
Я і більшість депутатів погоджуємось з висловом колеги депутата Володимира Хоміка, який постійно говорить, що перед тим, як щось ділити, то потрібно заробити.
А як в нас заробляють органи виконавчої влади наведу один приклад. Якщо в 2016 році від заготівлі ягід і грибів в сільські і районний бюджети надійшло 1,5 млн. грн., то в минулому році у 29 разів менше, тільки 51572 грн.
Сьогодні на 80% відбулася децентралізація в районі, де органами виконавчої влади надається ОТГ певна допомога, а все йде по накатаній доріжці, що краще щось відірвати з районного бюджету, ніж знайти можливість і заробити ці кошти. Сьогодні 7 сільських рад, які не об’єдналися в громади, ніяк не зможуть задовольнити такий попит органів виконавчої влади.
Хотілося б звернутися до колег депутатів: відкрийте накінець очі і дивіться, за що ви голосуєте. А то на харчування дітей коштів не вистачає, на лікування онкохворим в бюджеті не закладено жодної копійки (місто виділяє по 5 тис. грн. на кожного онкохворого), але на папір, зв’язок, ПММ кошти є. Від такого розподілу нам повинно бути соромно.
На останній сесії депутатів і громадськість було проінформовано про результати ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Ковельської райдержадміністрації. З інформації першого заступника голови райдержадміністрації п. Кульцмана Р. Я. з тих п’яти недоліків, які з його виступу були наведені в інформації, то виходить, що недоліків майже не виявлено. Але коли вивчити акт ревізії, то виходить, що тут не так «гладко», як кажуть.
Так, відділом освіти в порушення Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ при розрахунку до кошторису потреби завищені бюджетні асигнування у грудні 2016 року на суму 13400,10 грн. і за 9 місяців 2017 року на суму 21927,57 грн. Ці завищені бюджетні асигнування використані в повному обсязі на оплату комунальних послуг, які спожиті орендарями.
В порушення вимог Бюджетного Кодексу України, згідно яких право на витрачання бюджетних асигнувань припиняється 31 грудня поточного року і сума 55050,93 грн. внаслідок допущеного порушення недоотримана районним бюджетом, то відповідно на зазначену суму завдано матеріальної шкоди.
Неодноразово піднімалося питання, що подарунки отримані від спонсорів потрібно оприбуткувати. Але це не відноситься до відділу освіти. Так, за наслідками контрольних інвентаризацій у п’яти школах, де проводилась перевірка, встановлено матеріальні цінності, які не відображені і не включені до інвентаризаційних описів на суму 6225 грн.
При нарахуванні зносу на необоротні активи проведено нарахування амортизації на основні засоби в період проведення їх реконструкції, що призвело до заниження в обліку вартості активів і збільшено балансову вартість необоротних активів на загальну суму 265216 грн.
Відділом освіти при прийнятті виконаних робіт та під час взаємних розрахунків з підрядниками проведено оплату за виконані роботи у завищеному підрядниками розмірі на суму 8543,30 грн.
При перевірці щодо застосування підрядниками усереднених показників для визначення розміру кошторисного прибутку та для визначення адміністративних витрат і внаслідок допущення порушень завдано збитків відділу освіти на суму 16544,02 грн., внаслідок чого під час перевірки забезпечено тільки часткове відшкодування (8540,30 грн.) завищеної вартості виконаних робіт.
З цього випливає, що перед депутатами були приховані факти ревізії.
Володимир Андросюк,
депутат районної ради, фракція «ВО «Батьківщина».
Від редакції: друкуючи листа депутата районної ради Володимира Андросюка, хочемо нагадати, що згідно з діючим законодавством про пресу редакція не несе відповідальності за наведені цифри і факти, оскільки дана публікація є точкою зору офіційної особи. Окрім того, журналісти не мають змоги перевірити достовірність оприлюдненої інформації у зв’язку з відсутністю реальних можливостей для цього.
З огляду на вищесказане подаємо статтю в повному обсязі згідно з оригіналом.
З перших хвилин початку сесії районної ради 22 лютого цього року було видно, що вона буде не легкою. В час запитів колегою Анатолієм Корнійчуком було піднято і підтримано депутатами питання, яке не тільки на мою думку, а всіх, кому це не байдуже, стоїть функціонування нової школи І-ІІІ ступенів с. Білин. Не попрацювавши рік після будівництва, як працівниками пожежного нагляду був вручений припис із 26 пунктів, які необхідно виконати.
Я сьогодні хотів би запитати тих, хто вів нагляд за будівництвом і тих, хто в авральному порядку перерізав стрічку. Як можна було допустити здати школу без встановлення блискавкозахисту, пожежної сигналізації, не відведення стічних вод, внаслідок чого в підвалі половини школи стоїть вода рівнем 70 см, підлога в цьому крилі покоробилась. З усіх кабінетів, які там є, використовується тільки один (завгоспа) через неприємні запахи, які ідуть із підвалу. Сьогодні вчителі, батьки учнів радіючи, на перший погляд, такому подарунку за власні кошти обладнали майже всі класи. Але якщо не прийняти термінових мір, то за рік ця школа може перетворитися в руїну.
Інше питання, з яким я не можу змиритися і старався донести до депутатів, про не раціональне виділення коштів на деякі програми.
Сьогодні (може хтось хоче сказати через наїзди пожежників), подальше функціонування шкіл в селах Рокитниця, Ворона і Гішин розглядалося в судах. І це, на моє глибоке переконання, через невиконання своїх посадових обов’язків першим заступником голови адміністрації з гуманітарних питань п. Кульцманом Р. Я., начальником відділу освіти Ревейчук І. Ф. і директорів навчальних закладів. Ці школи були на крок до закриття через відсутність блискавкозахисту і пожежної сигналізації. Якщо вирішення останнього потребує вкладення коштів, то блискавкозахист на всіх школах у свій час був, про що свідчать виведені контури заземлення. Тільки знов при проведенні ремонтних робіт на цих школах і безвідповідальності посадових осіб блискавкозахист не був відновлений.
Кожний раз при внесенні змін до районного бюджету з моєї сторони йде гостра критика про виділення коштів для адміністрації та її управлінь. Це було і цього разу. Бо тільки в грудні минулого року для адміністрації було виділено 30750 грн., управлінню соціального захисту 16550 грн., управлінню фінансів 12250 грн. для канцтоварів, зв’язку, заправки картриджів, закупки ПММ.
Не пройшло і 2 місяці як постало питання про виділення знову їм коштів з районного бюджету, хоча ці підрозділи є на повному державному забезпеченні. Та й адміністрація знову запросила 80 тис. грн., з них 38 тис. грн. на придбання канцтоварів, ПММ, заправку і заміну картриджів, технічне обслуговування і поточний ремонт комп’ютерної техніки; управління соцзахисту – 27500 грн. на придбання канцтоварів, технічне обслуговування, поточний ремонт комп’ютерної техніки, оплату послуг зв’язку.
Я і більшість депутатів погоджуємось з висловом колеги депутата Володимира Хоміка, який постійно говорить, що перед тим, як щось ділити, то потрібно заробити.
А як в нас заробляють органи виконавчої влади наведу один приклад. Якщо в 2016 році від заготівлі ягід і грибів в сільські і районний бюджети надійшло 1,5 млн. грн., то в минулому році у 29 разів менше, тільки 51572 грн.
Сьогодні на 80% відбулася децентралізація в районі, де органами виконавчої влади надається ОТГ певна допомога, а все йде по накатаній доріжці, що краще щось відірвати з районного бюджету, ніж знайти можливість і заробити ці кошти. Сьогодні 7 сільських рад, які не об’єдналися в громади, ніяк не зможуть задовольнити такий попит органів виконавчої влади.
Хотілося б звернутися до колег депутатів: відкрийте накінець очі і дивіться, за що ви голосуєте. А то на харчування дітей коштів не вистачає, на лікування онкохворим в бюджеті не закладено жодної копійки (місто виділяє по 5 тис. грн. на кожного онкохворого), але на папір, зв’язок, ПММ кошти є. Від такого розподілу нам повинно бути соромно.
На останній сесії депутатів і громадськість було проінформовано про результати ревізії фінансово-господарської діяльності відділу освіти Ковельської райдержадміністрації. З інформації першого заступника голови райдержадміністрації п. Кульцмана Р. Я. з тих п’яти недоліків, які з його виступу були наведені в інформації, то виходить, що недоліків майже не виявлено. Але коли вивчити акт ревізії, то виходить, що тут не так «гладко», як кажуть.
Так, відділом освіти в порушення Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ при розрахунку до кошторису потреби завищені бюджетні асигнування у грудні 2016 року на суму 13400,10 грн. і за 9 місяців 2017 року на суму 21927,57 грн. Ці завищені бюджетні асигнування використані в повному обсязі на оплату комунальних послуг, які спожиті орендарями.
В порушення вимог Бюджетного Кодексу України, згідно яких право на витрачання бюджетних асигнувань припиняється 31 грудня поточного року і сума 55050,93 грн. внаслідок допущеного порушення недоотримана районним бюджетом, то відповідно на зазначену суму завдано матеріальної шкоди.
Неодноразово піднімалося питання, що подарунки отримані від спонсорів потрібно оприбуткувати. Але це не відноситься до відділу освіти. Так, за наслідками контрольних інвентаризацій у п’яти школах, де проводилась перевірка, встановлено матеріальні цінності, які не відображені і не включені до інвентаризаційних описів на суму 6225 грн.
При нарахуванні зносу на необоротні активи проведено нарахування амортизації на основні засоби в період проведення їх реконструкції, що призвело до заниження в обліку вартості активів і збільшено балансову вартість необоротних активів на загальну суму 265216 грн.
Відділом освіти при прийнятті виконаних робіт та під час взаємних розрахунків з підрядниками проведено оплату за виконані роботи у завищеному підрядниками розмірі на суму 8543,30 грн.
При перевірці щодо застосування підрядниками усереднених показників для визначення розміру кошторисного прибутку та для визначення адміністративних витрат і внаслідок допущення порушень завдано збитків відділу освіти на суму 16544,02 грн., внаслідок чого під час перевірки забезпечено тільки часткове відшкодування (8540,30 грн.) завищеної вартості виконаних робіт.
З цього випливає, що перед депутатами були приховані факти ревізії.
Володимир Андросюк, депутат районної ради, фракція «ВО «Батьківщина».
Від редакції: друкуючи листа депутата районної ради Володимира Андросюка, хочемо нагадати, що згідно з діючим законодавством про пресу редакція не несе відповідальності за наведені цифри і факти, оскільки дана публікація є точкою зору офіційної особи. Окрім того, журналісти не мають змоги перевірити достовірність оприлюдненої інформації у зв’язку з відсутністю реальних можливостей для цього.
З огляду на вищесказане подаємо статтю в повному обсязі згідно з оригіналом.
Залишити коментар