Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 8 травня 2025 року №20 (12976)

Місцева влада / Звіт голови Ковельської районної ради Петра Якубука про роботу за період з листопада 2012 року по листопад 2013 року

20.12.2013

DSC_0071 Звіт голови Ковельської районної ради Петра Якубука  про роботу за період з листопада 2012 року по листопад 2013 року

Шановні колеги-депутати та жителі Ковельського району!

Минув третій рік роботи Ковельської районної ради шостого скликання. Виконуючи вимоги пункту 17 частини 6 статті 55 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", я як голова районної ради  подаю Вам звіт про роботу за період з листопада 2012 по листопад 2013 року.
В першу чергу хочу доповісти, що повноваження голови районної ради чітко виписані у статті 55 ЗУ "Про місцеве самоврядування в Україні", а вони не є такими аж надто обширними. Тому вважаю, що те позитивне, що вдалося зробити за рік, який минув, – це результат спільної роботи кожного депутата районної ради, кожної із семи постійних комісій, сесійна робота, співпраця з райдержадміністрацією та іншими місцевими підрозділами центральних органів виконавчої влади, ну й, безперечно, робота виконавчого апарату районної ради.
Це був непростий та складний рік як в економічному, так і в політичному плані життя нашої країни. Тому,  безперечно, події суспільно-політичного характеру не могли не відбитись і на житті  нашого району. Однак  я вважаю, що навіть в таких умовах Ковельській районній раді вдалося ухвалити цілу низку важливих рішень та спільно з виконавчою владою, сільськими і селищними радами вирішити ряд господарських проблем.
Слід зауважити, що ухваленню рішень передує клопітка робота над їх змістом і суттю. Це спільна праця  як виконавчої гілки влади району, так і органів місцевого самоврядування. Це дуже важливий момент, адже нерідко від правильно розробленого проекту рішення залежить життєдіяльність окремої сфери району.
Тому і розробники проектів рішень, і депутати районної ради відчувають чітку відповідальність перед конкретною територіальною громадою за ухвалені рішення.
Як відомо, основною формою роботи районної ради є проведення сесійних засідань. Загалом  за звітний період відбулось 7 сесій. Під час їх роботи розглянуто 149 питань та ухвалено 145 рішень.
Відповідно до чинного законодавства проекти нормативно-правових актів районної ради, які ухвалюються у формі рішень, проходять процедуру їх попереднього обговорення та оприлюднення. Відповідно до ЗУ "Про доступ до публічної інформації" всі проекти рішень оприлюднюються на офіційному веб-сайті районної ради.
З метою підготовки матеріалів для розгляду їх на сесійних засіданнях було проведено 30 засідань постійних комісій, на яких розглянуто 130 питань.
Традиційно, найбільше питань (46) розглянуто на засіданні постійної комісії з питань бюджету, фінансів та контролю за використанням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району. 31 питання опрацьоване на засіданні постійної комісії з питань сільського господарства, соціального розвитку села, регулювання земельних відносин, екології, раціонального використання природних ресурсів. Дещо менше питань розглянуто на засіданнях інших постійних комісій районної ради (по 12–16 питань).
Всі 7 постійних комісій районної ради проводили свою роботу відкрито, прозоро і конструктивно. Завдяки тому, що левова частка роботи з розгляду питань відбувається в постійних комісіях, на сесіях ухвалення рішень проходить, як правило, без зайвих проблем.
Потрібно сказати, що постійні депутатські комісії у звітному періоді були досить активні. Як правило, голови або члени комісій за власною ініціативою чи за пропозицією районної ради на своїх засіданнях порушували актуальні для жителів нашого району питання.
Слід відзначити  роботу постійної комісії з питань бюджету, фінансів та контролю за використанням майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ району (голова комісії Гайдучик М. Г.), яка за звітний період провела 6 засідань та розглянула 46 питань.
Хочу зазначити, що члени цієї комісії професійно та виважено вирішували питання розподілу коштів районного бюджету у 2013 році. В першу чергу це стосується так званих вільних залишків. Нагадаю, що на початок року їх сума становила 2 млн. 892 тис. грн. Основна частина цих коштів була спрямована на погашення кредиторської заборгованості (465,5 тис. грн.). Окрім цього, значні суми спрямовані на важливі об'єкти в галузі освіти.
Управлінню праці і соціального захисту населення Ковельського району на виконання заходів Програми соціального захисту населення Ковельського району (надання матеріальної допомоги) спрямовано 100 тис. грн.
Ковельській районній державній адміністрації:
– на виконання районної цільової Програми підтримки індивідуального житлового будівництва на селі "Власний дім" – 160 тис. грн.;
– на виконання робіт з виготовлення схеми планування території Ковельського району – 125 тис. грн.;
– для поновлення запасів матеріального резерву, що передбачено заходами Комплексної програми створення і використання матеріального резерву для запобігання ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного і природного характеру та їх негативних наслідків на території Ковельського району, – 80 тис. грн.;
– на заходи Програми розвитку архівної справи в Ковельському районі – 39 тис. грн.
Відділу культури Ковельської РДА:
– на передплату періодичних видань для бібліотек району – 40 тис. грн.;
– для проведення поточного ремонту приміщення філії-бібліотеки №2 – 47,8 тис. грн.;
– для облаштування внутрішнього туалету приміщення районного будинку культури – 45 тис. грн.
Управлінню агропромислового розвитку Ковельської РДА на часткове відшкодування вартості закуплених нетелів і корів молочних порід замість зданих на забій лейкозних тварин – 30 тис. грн.
Головному розпоряднику коштів районній раді:
– 70 тис. грн. для підтримки газети "Вісті Ковельщини";
– 71,8 тис. грн. для надання матеріальної допомоги жителям Ковельського району депутатами районної ради.
Також з районного бюджету були спрямовані значні суми коштів на вирішення нагальних проблем місцевих територіальних громад району. Зокрема:
– Тойкутській сільській раді на проведення ремонтних робіт в приміщенні будинку культури с. Тойкута – 140 тис. грн.;
– Облапській сільській раді – на заміну покрівлі та проведення внутрішніх робіт по заміні стелі в будинку культури с. Облап – 73 тис. грн.;
– Старокошарівській сільській раді – на поточний ремонт будинку культури с. Старих Кошар  – 30 тис. грн.;
– Пісочненській сільській раді – на ремонт системи опалення в будинку культури с. Пісочного – 27,1 тис. грн.
Загалом члени цієї комісії провели розподіл 2,88 млн. грн. вільних залишків. Це значна робота, і те, що, як правило, рішення бюджетної комісії ухвалюються на сесії більшістю голосів депутатів говорить про те, що до цих питань в комісії ставляться професійно.
Хотів би сказати також про роботу постійної комісії з питань сільського господарства, соціального розвитку села, регулювання земельних відносин, екології, раціонального використання природних ресурсів (голова комісії Лук'янчук В. В.). Адже, зважаючи на те, що наш район є аграрним, то і питань для розгляду на цій комісії завжди було достатньо. Загалом за звітний період ця комісія провела 4 засідання та 2 засідання у формі зборів, на яких розглянуто понад 30 питань.

Шановні депутати!

Окрім постійних комісій в районній раді, функціонують й інші депутатські комісії.
Протягом звітного періоду група депутатів працювала у складі тимчасової контрольної комісії, яка була створена на сесії районної ради 27.07.2012 року під час розгляду питання "Про хід виконання рішення районної ради від 09.07.2012 року "Про ситуацію, що склалася із забрудненням води в річці Турія".
До складу комісії ввійшли такі депутати: Андріюк Б. М.; Броїло А. П.; Козуля Л. І.; Корнійчук А. А.; Мельник Ю. М.; М'якота П. І.; Паровенко О. В.; Хороших Ю. В.
Головою комісії було обрано Козулю Л.І. За рішенням комісії до її роботи було залучено депутата Верчука І. В. з правом дорадчого голосу.
Основним завданням, яке ставилось перед членами цієї комісії, було з'ясування та дослідження причин забруднення води в річці Турії, внаслідок чого періодично відбувалась масова загибель риби в цій водоймі.
На мою думку, комісія попрацювала плідно і результативно. Підтвердженням цього є результати її роботи, які були оприлюднені на 26-й сесії районної ради під час розгляду питання "Про звіт тимчасової контрольної комісії". У своєму звіті тимчасова контрольна комісія зазначила, що одним із джерел забруднення річки є стічні води, які потрапляють на очисні споруди Ковельського УВКГ "Ковельводоканал" від ПрАТ "Ковельмолоко".
Послідовна робота членів цієї комісії мала вплив на те, що ПрАТ "Ковельмолоко" зменшило скидання сироватки до комунальної системи каналізації, а також те, що Ковельське УВКГ "Ковельводоканал" проклало новий напірний колектор від КНС №7. В кінцевому результаті це дало можливість запобігти забрудненню води в річці та уникнути надзвичайної ситуації, пов'язаної з масовим отруєнням риби.
Хочу відзначити також позитивну та ефективну роботу ще однієї комісії, яка створена районною радою, а саме — комісії з питань вивчення  умов надання та підтвердження права на отримання кредиту для  жителів сіл Ковельського району, головою якої є депутат Корнійчук А. А. Ця комісія опікується виконанням Програми підтримки індивідуального житлового будівництва на селі "Власний  дім", яка діє в Ковельському районі з 2007 року.
В 2013 році для надання кредитів  індивідуальним забудовникам на селі по програмі "Власний дім" виділено коштів з бюджетів усіх рівнів на загальну суму 582,3 тис. грн., в тому числі коштів районного бюджету – 160,0 тис. грн.
Всі рішення вищезазначеної комісії приймались за участю забудовників, голів сільських, селищних рад району, за наслідками виїзних обстежень умов проживання заявників. А це значний обсяг роботи, і тому члени цієї комісії завжди виважено і обґрунтовано ухвалюють рішення щодо надання кредитів сільським забудовникам.
Аналізуючи весь спектр ухвалених районною радою рішень, слід зауважити, що районна рада засвідчила свою увагу до найважливіших питань сьогодення району. Я вважаю, що у цьому проявилась політична зрілість нинішнього депутатського корпусу та його монолітність в окремих питаннях.
Як приклад такої єдності, можна навести список звернень до вищих керівних органів нашої держави:
– "Звернення Ковельської районної ради до Кабінету Міністрів України щодо виділення коштів на будівництво загальноосвітньої школи в селі Білині Ковельського району Волинської області" від  26 грудня 2012 року, №22/18;
– "Звернення Ковельської районної ради до Кабінету Міністрів  України щодо забезпечення належного фінансування державних підприємств, що обслуговують дорожню інфраструктуру Ковельського району" від  26 грудня 2012 року, №22/19;
– "Звернення Ковельської районної ради  до Міністерства внутрішніх справ України щодо  збільшення штатної чисельності  дільничних інспекторів міліції Ковельського МВ УМВС України у Волинській області, які  обслуговують територію Ковельського району" від 26 квітня 2013 року, №24/17;
– "Звернення Ковельської районної ради до Верховної Ради України щодо ухвалення нової редакції Закону України "Про вищу освіту" від 26 квітня 2013 року, №24/18 та інші.
Активно у цьому звітному періоді народні обранці користувалися такою формою депутатської діяльності, яка передбачена статтею 11 Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", а саме депутатськими запитами, зверненнями і запитаннями.
Так, за цей період радою було підтримано 38 депутатських запитів, поданих такими депутатами районної ради:
Корнійчук А. А. – 6 запитів,
Лук'янчук В. В. – 6 запитів,
М'якота П. І. – 5 запитів,
Рябко Г. В. – 4 запити,
Мельник Ю. М., Андросюк В. Т., Рудик О. А. – по 3 запити,
Козуля Л. І., Верчук І. В., Андрухів Д. С. – по 2 запити,
Абрамчук Т. Б., Шарифулін М. Р., Рибак М. С. – по одному запиту.
Щодо депутатських звернень, які зареєстровані у виконавчому апараті районної ради, то їх за звітний період надійшло 37. Найбільше звернень спрямували такі депутати: Корнійчук А. А. (9 звернень), Рибак М. С., Андросюк В. Т., Верчук І. В. – по 3 звернення та інші депутати.
Щодо самого змісту цих документів, то він різноплановий. Депутати вимагають вирішення проблем, які стосуються: матеріальної допомоги на лікування окремих виборців, відновлення майна, знищеного стихійним лихом, вирішення питань у земельній сфері, житлово-комунальному господарстві та транспортній інфраструктурі, екологічні та інші питання. Як правило, всі запити, незважаючи на те, яку політичну силу представляє той чи інший депутат, підтримувались на сесії одноголосно.
Хочу запевнити, що я як голова районної ради, заступник голови Коляда Г. С., працівники виконавчого апарату, голова та посадовці райдержадміністрації намагалися позитивно вирішувати питання, які Ви, шановні депутати, порушували у своїх зверненнях, запитах чи запитаннях. Намагалися дати вчасну і конкретну відповідь, а не відписку. Як це насправді виходить, судити Вам.
Підсумовуючи роботу депутатського корпусу районної ради, хочу зазначити, що більшість народних обранців з усією відповідальністю ставиться до своїх депутатських обов'язків, регулярно відвідує засідання постійних комісій та пленарні засідання сесій, бере активну участь в обговоренні питань та підготовці проектів рішень.
Користуючись нагодою, я дякую всім депутатам Ковельської районної ради шостого скликання, які сумлінно і відповідально виконують свої депутатські обов'язки та повноваження.
Поряд з цим я як голова ради не можу не сказати про те, що інколи через відсутність кворуму на засіданнях комісій неможливо провести їх повноцінну роботу. Це, в першу чергу, стосується постійної комісії з питань сільського господарства, соціального розвитку села, регулювання земельних відносин, екології, раціонального використання природних ресурсів. Тому я маю сподівання, що в подальшому таких випадків не буде.
Також прикро говорити про те, що 3 рази підряд не змогла відбутись 27 сесія, до порядку денного якої вносилось питання "Про ситуацію, що склалася з євроінтеграційними процесами в Україні". І лише з третьої спроби це питання  шляхом політичного компромісу було підтримано.
Хочу наголосити, що ми, депутати районної ради, належимо до різних політичних сил, але за долю України, її подальший історичний шлях повинні вболівати однаково. 

Шановні депутати!

Пропозиції щодо порядку денного сесій щоразу обговорювались на засіданнях колегії. На жаль, мушу визнати, що Регламент Ковельської районної ради не дозволяє нам вносити до порядку денного сесій питання менше, аніж за 30 робочих днів. Через те під час роботи колегії виникали труднощі. Тому на останньому її засіданні за пропозицією депутата М. Г. Гайдучика було вирішено внести відповідні зміни до Регламенту.
Хочу запевнити Вас, шановні колеги-депутати, що я  як голова районної ради, заступник голови разом з виконавчим апаратом намагалися забезпечити виконання вимог Регламенту районної ради щодо вчасного подання документів на розгляд ради, якісної їх підготовки. Це питання стоїть на особливому контролі не тільки керівництва виконавчого апарату, а й окремих депутатів районної ради та правоохоронних органів.
Тому ми змушені дотримуватися Закону України "Про доступ до публічної інформації", згідно з яким  всі проекти рішень ради мають оприлюднюватись за 20 робочих днів до дати їх розгляду. Вважаю, що ми маємо позитивні напрацювання в організаційному забезпеченні проведення сесій районної ради, а недоліків в подальшому будемо намагатись не допускати.
Надзвичайно важливою ланкою діяльності районної ради і виконавчого апарату є робота зі зверненнями громадян. Адже це – право для громадян, яке передбачене та закріплене в Конституції України та окремому Законі України "Про звернення громадян", що полягає у можливості звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування та їх посадових осіб із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.

З цією метою у виконавчому апараті районної ради визначені дні прийому громадян головою районної ради та заступником голови ради. Ці графіки оприлюднені в кожній сільській та селищній раді. В окремих адміністративно-територіальних одиницях вивішені

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025