Днями заступник голови районної державної адміністрації Андрій Мигуля за участю журналіста "Вістей Ковельщини" провів брифінг щодо підсумків роботи із зверненнями громадян за 2013 рік.
Як зазначив Андрій Дмитрович, у 2013 році райдержадміністрацією проведено ряд заходів для забезпечення виконання законодавства України щодо звернень громадян та своєчасного і якісного їх розгляду. Дане питання розглянуто в ході ряду нарад, проведених в райдержадміністрації, наради-семінару за участю селищних та сільських голів.
Крім того, проведено чотири "дні контролю", в рамках яких здійснено виїзні перевірки стану виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року, № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації-гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади і органів місцевого самоврядування" в Дубівській, Старокошарівській, Мощенській та Дрозднівській сільських радах.
За результатами перевірок підготовлено відповідні довідки та надіслано для взяття до відома і вжиття відповідних заходів вищезазначеним сільським головам.
Відповідно до розпорядження голови районної державної адміністрації працівниками юридичного відділу надається безоплатна первинна правова допомога громадянам з питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, за якою протягом минулого року звернулося 14 громадян. Питання, порушені ними, стосувалися оформлення опікунства, приватизації житлового будинку, видачі довідок сільською радою, надання соціальної допомоги та ін.
В управлінні соціального захисту населення райдержадміністрації діє "мобільний соціальний офіс", виїзд працівників якого здійснювався відповідно до затверджених графіків. Так, протягом 2013 року здійснено 35 виїздів у сільські та селищні ради району, надано 149 консультацій та у 366 громадян прийнято документи для оформлення всіх видів державної допомоги.
З метою налагодження і проведення постійної роз'яснювальної роботи з найбільш актуальних питань, що турбують людей, в 2013 році головою, першим заступником та заступником голови райдержадміністрації проведено чотири "прямі телефонні лінії", під час яких надійшло 68 дзвінків від громадян району, які порушили 102 питання, що стосувалися різних сфер життєдіяльності району. Зокрема, ремонту доріг, пільгового проїзду, виплат "дітям війни", виплати дотації за молодняк ВРХ, будівництва підвідного газопроводу, функціонування вуличного освітлення та ін.
Стосовно більшості питань, порушених у ході спілкування, дано відповідні доручення задля їх оперативного вирішення. Також забезпечене своєчасне та фахове інформування громадян, надання консультацій та роз'яснень із питань, що найчастіше порушуються у зверненнях. Відповіді на поставлені запитання опубліковано на сторінках газети "Вісті Ковельщини".
Продовжено роботу постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян в районній державній адміністрації. Згідно із графіком проводилися особисті прийоми громадян керівництвом райдержадміністрації. Крім того, очільниками районної влади проведено тридцять виїзних прийомів громадян у селищах та селах району, під час яких до них звернувся 151 житель району.
Слід відзначити, що такий напрямок роботи дає змогу реалізувати конституційне право кожного громадянина на звернення до органів виконавчої влади безпосередньо за місцем проживання. За результатами моніторингу виїзних прийомів визначені основні проблемні завдання відповідних територіальних громад для подальшого їх вирішення.
За звітний період до районної державної адміністрації надійшло 1137 звернень з усіх адміністративно-територіальних одиниць району та інших регіонів, що на 345 менше, ніж за 2012 рік (1482).
За 2013 рік до райдержадміністрації через вищестоящі органи влади надійшло 102 звернення. Андрій Мигуля детальніше зупинився, зокрема, на зверненнях, які надійшли у рамках телевізійного проекту «Діалог з країною».
«Саме такі прооекти, як "Діалог з країною" допомагають налагодити механізми взаємодії з громадськістю, визначити проблемні питання та оперативно зреагувати на них», – зазначив Андрій Дмитрович.
Ще 55 звернень надійшло через урядову "гарячу лінію", 12 – від інших органів, установ, організацій. Значно зменшилась кількість колективних звернень. Аналіз у розрізі питань, що найчастіше порушувалися нашими земляками, свідчить про те, що найбільше громадян турбували питання, які стосуються соціального захисту, а саме надання матеріальної допомоги на лікування, встановлення та перегляду розмірів соціальної допомоги, перерахунку пенсій та ін.
Значну кількість звернень займають питання аграрної політики і земельних відносин. Актуальними залишаються проблеми комунального та дорожнього господарства, зокрема будівництва і ремонту доріг, електропостачання.
Особлива увага керівництва райдержадміністрації приділялася вирішенню життєвих проблем, з якими зверталися ветерани війни та праці, інваліди, учасники бойових дій, члени багатодітних сімей та інші найменш захищені верстви населення, від яких надійшло 42 звернення.
Відповідно до ряду соціальних програм, розроблених в районі для покрашення матеріально-побутових умов цих категорій громадян, протягом звітного періоду 306 жителям району виділено 116 850 грн. одноразової матеріальної допомоги.
Не допускати тяганини при розгляді справ, виявляти тактовність та повагу до людей – саме таких принципів намагаються дотримуватися в райдержадміністрації при організації роботи зі зверненнями громадян. А тому жодне із звернень, як наголосив на завершення брифінгу заступник голови районної державної адміністрації Андрій Мигуля, не залишається поза увагою влади, жодна людина не зостається сам на сам зі своєю проблемою.
Галина ЦЮРА.
НА ЗНІМКУ: під час брифінгу заступника голови райдержадміністрації Андрія МИГУЛІ.
Залишити коментар