Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 26 червня 2025 року №27 (12983)

Репортаж / Хто працює, тому легко не буває

01.11.2012

Безимени-4 Хто працює, тому легко не буває

Пасажирське вагонне депо – це гордість «Укрзалізниці» та міста  залізничників – Ковеля. Із задоволенням спілкуюсь з керівником підприємства Олександром Стреченом.

– Олександре Івановичу, не секрет, що свої професійні свята люди зустрічають по-різному. Одні з тривогою за майбутнє, інші з гордістю. А як Ви особисто зустрічаєте День залізничника?
– З радістю! Мені присвоєно звання «Заслужений працівник транспорту України». Цю високу нагороду напередодні Дня Незалежності вручив мені губернатор Волині Борис Клімчук.
– Радію за Вас. Знаю, як самовіддано працює колектив і скільки Ви особисто віддаєте сил та енергії підприємству. Ваш колектив – один з кращих на «Укрзалізниці».
– А знаєте, Анатолію Володимировичу, не один з кращих, а найкращий! Я не перебільшую. Погляньте: перед Вами – Перехідний прапор за перше місце серед споріднених депо «Укрзалізниці». За цим – велика клопітка робота від слюсаря, майстра і до керівництва депо.
– А як це виглядає в цифрах?
– Будь ласка, тільки основні: капремонт – 136%, деповський ремонт – 101%, перевезення пасажирів –105%. Вдумайтесь: нашими вагонами перевезено більше одного мільйона пасажирів!
– Керівництво залізниці скорочувало маршрути і потяги. Це вплинуло на Вас?
– Ні. Пасажиропотік залишився на рівні. З економікою теж все гаразд.
– А «Євро-2012» важко пережили?
– Все пройшло на високому рівні. Обслуговували європейців без скарг і нарікань, добре попрацював Ягодин при перестановці вагонів. Іноземці почували себе комфортно у наших вагонах.
– Уряд спробував поставити на українські рейки корейські «Хюндаї» і відмовився. Що потрібно Україні?
– «Хюндаї» – це окрема тема, і торкатися її нема сенсу. Знаю одне – наші вагони відповідають європейським і світовим стандартам. Біда в іншому:  парк пасажирських вагонів старіє. Як не оновлюй і не модернізуй вагони, цим проблем не вирішиш. Потрібне постійне  та стабільне держзамовлення на нові вагони, які Уряд має передати «Укрзалізниці» в експлуатацію.
Хочемо красиво і комфортно їхати – повинні дбати і за  оновлення  пасажирського парку,  і його  повну модернізацію.
– Олександре Івановичу, а що досягнуто в питаннях нових технологій і модернізації?
– Так нам доля накреслила, щоб ми завжди йшли, як кажуть «попереду паровоза». По пам’яті перерахую основні наші нововведення і досягнення. У 1993 році провели реорганізацію з  вантажного в пасажирське вагонне депо, у 1995 році ввели в експлуатацію пункт перестановки вагонів у Ягодині, у 2000 році організували перший випуск вагонів після капітального відновлювального ремонту, у  2004 році на рейки поставили вагони-автомобілевози для швидкісних поїздів, у 2009 році вперше в Україні розпочали капремонт купейних вагонів.
– У Вас стабільний колектив. В чому секрет?
– Ніяких секретів. У нас працюють віддані своїй справі люди. Вони не знають слів «не хочу», «не можу», «не вмію». Потрібно – значить, працюємо в позаурочний час, вночі.
За 19 років існування депо не скорочено жодного працівника. Навпаки, колектив виріс до 1700 чоловік. Зарплата  завжди виплачується вчасно. Стабільність багато важить.
– А середня зарплата – секрет?
– Середня зарплата 2,7 тисячі гривень. Є й заохочення. Кращі працівники красуються на Дошці пошани. І це не просто так. Виборов  почесне місце – до шани отримуй 1,5 тис. гривень премії.
Не забуваємо про оздоровлення та відпочинок. Оздоровчі путівки в Судак виділяються із значною знижкою.
– Коли за Ваших 19 років керівництва було найважче?
– Нема що виділяти. Це умовності. Існує закон: «Хто працює – тому легко не буває».
– З ким би пішли в розвідку?
– З усім колективом! Я йому довіряю. А на «передовій» сьогодні – Микола Панечко, Микола Остапюк, Володимир Луцик, Валерій Долонько, Андрій Марчук, Віктор Жигаревич, Володимир Євтушок та багато інших.
– Про залізницю не раз чуєш: «Держава в державі». Це справедливо?
– Як хочете, але справедливо. Залізниця-держава – це дисципліна, порядок, високі технології і прогрес. Це відповідальність і патріотизм. Тут дбають про людей. Є чим гордитись.  Я щасливий, що залізничник.
– Що ж, успіхів у праці й житті і, звичайно, нових перемог Вам і колективу!
Анатолій СЕМЕНЮК.
НА ЗНІМКУ: Олександр СТРЕЧЕН.

Фото з архіву автора.

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025