Сучасний урок на свіжому повітрі
Наші діти все менше перебувають на свіжому повітрі. Вони віддають перевагу телебаченню, комп'ютерним розвагам або слуханню музики. Можливо, причина стресів та депресій ховається саме в цьому?
Перебування на свіжому повітрі не менше 2-3 годин на добу зміцнює організм, нормалізує нервову систему, розвиває пам'ять та уяву. А тому вчитель початкової школи має закласти фундамент дбайливого ставлення дітей до довкілля, виховувати емоційно позитивне сприйняття природи.
З метою посилення практичної спрямованості навчально-виховного процесу, підготовки до активної трудової діяльності у ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 м. Ковеля був проведений конкурс у початковій школі "Сучасний урок на свіжому повітрі".
У ньому взяли участь учителі та їх вихованці: Кондратюк К. С. (3-Д клас) — урок образотворчого мистецтва, Дубій Л. І. (3-В клас) — урок природознавства, Яреміч О. О. (2-А клас) — урок основи здоров'я, Костючик М. Я. (2-Б клас) — урок природознавства, Сілівончик О. А. (1-В клас) — урок природознавства, автор цих рядків (1-Г клас) — урок основи здоров'я.
Були визначені основні вимоги щодо проведення конкурсу, а саме — актуальність теми та вибору об'єкта спостереження; стимулювання учнів до власних досліджень; інтеграція навчальних предметів; розвиток навичок сприймання, спостережливості; розвиток уяви, уваги, пам'яті, мислення; формування екологічної культури спілкування.
Під час уроків на свіжому повітрі педагоги мали змогу донести учням цікаві і повчальні факти з навчальних матеріалів. Дітлахи ж, в свою чергу, згадували цікаві історії про природу, відповідали на різноманітні запитання, вчилися малювати на мольбертах, а також грали в цікаві ігри.
В кінцевому результаті отримали задоволення усі — і учні, і вчителі, пригадавши методику викладання уроків під "відкритим небом" великого педагога В. О. Сухомлинського.
Душа дитини — жовтий
соняшник,
До Сонця тягнеться щомить.
Та на душі тоді лиш сонячно,
Коли нічого не болить,
Коли дитина загартована,
Здорова й сильна, не сумна.
Тоді наука їй — як золото,
А світ — як казка чарівна.
Плекаймо, вчителі, той соняшник,
Нехай здоровим він зроста,
Обличчям тягнеться до Сонечка,
Корінням — вглиб землі вроста.
Віталіна МИХАЛЬЧУК,
вчитель початкової школи
ЗОШ І-ІІІ ст. № 7 м. Ковеля.
Наші діти все менше перебувають на свіжому повітрі. Вони віддають перевагу телебаченню, комп'ютерним розвагам або слуханню музики. Можливо, причина стресів та депресій ховається саме в цьому?
Перебування на свіжому повітрі не менше 2-3 годин на добу зміцнює організм, нормалізує нервову систему, розвиває пам'ять та уяву. А тому вчитель початкової школи має закласти фундамент дбайливого ставлення дітей до довкілля, виховувати емоційно позитивне сприйняття природи.
З метою посилення практичної спрямованості навчально-виховного процесу, підготовки до активної трудової діяльності у ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 м. Ковеля був проведений конкурс у початковій школі "Сучасний урок на свіжому повітрі".
У ньому взяли участь учителі та їх вихованці: Кондратюк К. С. (3-Д клас) — урок образотворчого мистецтва, Дубій Л. І. (3-В клас) — урок природознавства, Яреміч О. О. (2-А клас) — урок основи здоров'я, Костючик М. Я. (2-Б клас) — урок природознавства, Сілівончик О. А. (1-В клас) — урок природознавства, автор цих рядків (1-Г клас) — урок основи здоров'я.
Були визначені основні вимоги щодо проведення конкурсу, а саме — актуальність теми та вибору об'єкта спостереження; стимулювання учнів до власних досліджень; інтеграція навчальних предметів; розвиток навичок сприймання, спостережливості; розвиток уяви, уваги, пам'яті, мислення; формування екологічної культури спілкування.
Під час уроків на свіжому повітрі педагоги мали змогу донести учням цікаві і повчальні факти з навчальних матеріалів. Дітлахи ж, в свою чергу, згадували цікаві історії про природу, відповідали на різноманітні запитання, вчилися малювати на мольбертах, а також грали в цікаві ігри.
В кінцевому результаті отримали задоволення усі — і учні, і вчителі, пригадавши методику викладання уроків під "відкритим небом" великого педагога В. О. Сухомлинського.
Душа дитини — жовтий
соняшник,
До Сонця тягнеться щомить.
Та на душі тоді лиш сонячно,
Коли нічого не болить,
Коли дитина загартована,
Здорова й сильна, не сумна.
Тоді наука їй — як золото,
А світ — як казка чарівна.
Плекаймо, вчителі, той соняшник,
Нехай здоровим він зроста,
Обличчям тягнеться до Сонечка,
Корінням — вглиб землі вроста.
Віталіна МИХАЛЬЧУК, вчитель початкової школи ЗОШ І-ІІІ ст. № 7 м. Ковеля.
Залишити коментар