Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 26 червня 2025 року №27 (12983)

Благодійність / Сучасний урок на свіжому повітрі

18.05.2017

вчит2Сучасний урок на свіжому повітрі

Наші  діти все менше перебувають на свіжому повітрі. Вони віддають перевагу телебаченню, комп'ютерним розвагам або слуханню музики. Можливо, причина стресів та депресій ховається саме в цьому? 
Перебування на свіжому повітрі не менше 2-3 годин на добу зміцнює організм, нормалізує нервову систему, розвиває пам'ять та уяву. А тому вчитель початкової школи має закласти фундамент дбайливого ставлення дітей до довкілля, виховувати емоційно позитивне сприйняття природи.
З метою посилення практичної спрямованості навчально-виховного процесу, підготовки до активної трудової діяльності у ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 м. Ковеля був проведений конкурс у початковій школі "Сучасний урок на свіжому повітрі".
У ньому взяли  участь учителі та їх вихованці:  Кондратюк К. С. (3-Д клас) — урок  образотворчого мистецтва, Дубій Л. І.  (3-В клас) —  урок природознавства, Яреміч О. О. (2-А клас) — урок основи здоров'я, Костючик М. Я.  (2-Б клас) — урок природознавства, Сілівончик О. А. (1-В клас) — урок природознавства, автор цих рядків (1-Г клас) — урок основи здоров'я. 
Були визначені основні вимоги щодо проведення конкурсу, а саме — актуальність теми та вибору об'єкта спостереження; стимулювання учнів до власних досліджень; інтеграція навчальних предметів; розвиток навичок сприймання, спостережливості; розвиток уяви, уваги, пам'яті, мислення; формування екологічної культури спілкування.
Під час уроків на свіжому повітрі педагоги мали змогу донести учням цікаві і повчальні  факти з навчальних матеріалів. Дітлахи ж, в свою чергу, згадували цікаві історії про природу, відповідали на різноманітні запитання, вчилися малювати на мольбертах, а також грали в цікаві ігри. 
В кінцевому результаті отримали задоволення усі — і учні, і вчителі,  пригадавши методику викладання уроків під "відкритим небом" великого педагога В. О. Сухомлинського.
Душа дитини — жовтий
соняшник,
До Сонця тягнеться щомить.
Та на душі тоді лиш сонячно,
Коли нічого не болить,
Коли дитина загартована,
Здорова й сильна, не сумна.
Тоді наука їй  — як золото,
А світ — як казка чарівна.
Плекаймо, вчителі, той соняшник,
Нехай здоровим він зроста,
Обличчям тягнеться до Сонечка,
Корінням — вглиб землі вроста.
Віталіна МИХАЛЬЧУК,
вчитель початкової школи 
ЗОШ І-ІІІ ст. № 7 м. Ковеля.
Наші  діти все менше перебувають на свіжому повітрі. Вони віддають перевагу телебаченню, комп'ютерним розвагам або слуханню музики. Можливо, причина стресів та депресій ховається саме в цьому? 
Перебування на свіжому повітрі не менше 2-3 годин на добу зміцнює організм, нормалізує нервову систему, розвиває пам'ять та уяву. А тому вчитель початкової школи має закласти фундамент дбайливого ставлення дітей до довкілля, виховувати емоційно позитивне сприйняття природи.
З метою посилення практичної спрямованості навчально-виховного процесу, підготовки до активної трудової діяльності у ЗОШ І-ІІІ ступенів № 7 м. Ковеля був проведений конкурс у початковій школі "Сучасний урок на свіжому повітрі".
У ньому взяли  участь учителі та їх вихованці:  Кондратюк К. С. (3-Д клас) — урок  образотворчого мистецтва, Дубій Л. І.  (3-В клас) —  урок природознавства, Яреміч О. О. (2-А клас) — урок основи здоров'я, Костючик М. Я.  (2-Б клас) — урок природознавства, Сілівончик О. А. (1-В клас) — урок природознавства, автор цих рядків (1-Г клас) — урок основи здоров'я. 
Були визначені основні вимоги щодо проведення конкурсу, а саме — актуальність теми та вибору об'єкта спостереження; стимулювання учнів до власних досліджень; інтеграція навчальних предметів; розвиток навичок сприймання, спостережливості; розвиток уяви, уваги, пам'яті, мислення; формування екологічної культури спілкування.
Під час уроків на свіжому повітрі педагоги мали змогу донести учням цікаві і повчальні  факти з навчальних матеріалів. Дітлахи ж, в свою чергу, згадували цікаві історії про природу, відповідали на різноманітні запитання, вчилися малювати на мольбертах, а також грали в цікаві ігри. 
вчительВ кінцевому результаті отримали задоволення усі — і учні, і вчителі,  пригадавши методику викладання уроків під "відкритим небом" великого педагога В. О. Сухомлинського.
Душа дитини — жовтий
соняшник,
До Сонця тягнеться щомить.
Та на душі тоді лиш сонячно,
Коли нічого не болить,
Коли дитина загартована,
Здорова й сильна, не сумна.
Тоді наука їй  — як золото,
А світ — як казка чарівна.
Плекаймо, вчителі, той соняшник,
Нехай здоровим він зроста,
Обличчям тягнеться до Сонечка,
Корінням — вглиб землі вроста.
Віталіна МИХАЛЬЧУК, вчитель початкової школи  ЗОШ І-ІІІ ст. № 7 м. Ковеля.

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025