У дошкільному навчальному закладі (ясла-садок) № 1 "Калинка" була проведена педрада "Взаємодія з батьками: партнерство заради дитини", мета якої — орієнтувати педагогічний колектив на сучасні методи спілкування з батьками.
Особливий шлях налагодження співпраці — організація освітньої взаємодії, результатом якої стане реалізація мети і принципів особистісно-орієнтованої освіти дошкільнят. Сучасні батьки дуже заклопотані на роботі, тому їхнім синам і донькам дитячий садок життєво необхідний.
Аналіз діагностичного анкетування "Оцінки діяльності дитячого садка" підтвердив те, що основними перешкодами повноцінному вихованню дітей є брак часу — 60%, необізнаність у питаннях виховання — 14%, матеріальні труднощі — 6%, проблеми в родинних взаєминах — 20%.
Усі батьки, незважаючи на це, чекають від дитячого садка належного догляду, повноцінного розвитку, навчання і виховання, організації змістовного дозвілля для дитини.
Попри ряд проблем, сім'ї виготовляють разом з дитиною спільні роботи на конкурси, виставки. Прикладом цього є виставка родинної творчості "Золоті руки", яку організували вихователі у музичному залі. Слід відзначити активність батьків середньої групи "Б" (вихователі Сокольцева Т. О., Сахарук С. О.), старшої "А" (вихователі Гурська О. В., Волкова В. А.) і молодшої "А" (вихователі Ткачик О. А., Регешук Н. П.), І молодшої "Б" (вихователі Лаховська І. П., Лаховська Н. В.).
Цікаві роботи Жені Шумік, Влада Гочачко, Влада Шевчика, Каті Іллюх, Максима Товстиги, Лєри Смичик, Віки Гунчак, Юлі Романчук, Крістіни Бортнік, Юлі Цимбал, Паши Міщука, Адріани Щерби, Каті Пунди, Соломії Чих, Ані Півень, Стаса Адамюка, Артема Скульського, Артема та Дениса Казанцевих, Кароліни Аскерової, Насті Оксенюк, Вікторії Винокурової, Діми Баюка, Артема Черемшука, Домініки Ярмошук, Каті Купрійчук, Вані Васковця, Іри Лозовицької, Данила Тарнавського, Дарини і Катрусі Купрійчук, Ангеліни Матвіюк, Поліни Дорощук, Емми Стасюк, Тіхона Антикала, Насті Домарецької, Кирила Прядуна, Вероніки Кравець.
Всю цю красу, виготовлену з тканини та ниток, паперу та пластикових пляшок, лози та листя, кольорового серпантину та піску, шишок та дерева, ракушок та пластиліну і навіть тіста, маку та макаронів-спагеті, діти творили разом зі своїми матусями і татусями, дідусями і бабусями, а то й усією сім'єю. Така плідна співпраця дає поштовх на розвиток творчості та уяви, бажання виявити вміння створити щось своє.
Насамкінець хочу сказати, що педагогічний колектив повинен розуміти необхідність постійного самооцінювання якості взаємодії з сім'єю. Не менш важливо вміти організувати правову і психолого-педагогічну просвіту батьків. Причому останні повинні стати активними помічниками вихователів, учасниками освітньо-виховного процесу.
Тож вважаю, що за умови грамотного, різнобічного, конструктивного планування роботи, дошкільний навчальний заклад має унікальну можливість постійно спілкуватися з сім'єю.
Тетяна КУШНЕРУК,
вихователь-методист
дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 1 "Калинка".
НА ЗНІМКАХ: вироби дітей з батьками групи середньої "Б" і старшої "А".
Фото з архіву автора.
Залишити коментар