Навчальний рік, що минув, відкрив нові горизонти для учнів Ковельської міської гімназії, де стартував міжнародний проект Face to Faith, ініційований та фінансований Фондом Тоні Блера, Прем'єр-міністром Великобританії 1997–2007 років.
Проект дає можливість гімназистам брати участь у відеоконференціях та спілкуватися англійською мовою з однолітками з різних країн світу. Мета програми – єднання людей для побудови кращого світу на таких загальновідомих принципах, як справедливість, повага, віра, толерантність, співчуття, довіра, які допомагають подолати стереотипи та непорозуміння. У проекті Face to Faith беруть участь учні з-понад 300 шкіл 19 країн світу.
Загалом, починаючи з лютого, у Ковельській міській гімназії було проведено 5 відеоконференцій (на знімку – під час однієї з них) та залучено понад 30 гімназистів, учнів 3-А, 4-А, 5-А, 6-А, 6-Б класів. Нашими партнерами на відеоконференціях стали учні зі шкіл Італії, Індії, Йорданії, Єгипту.
Високу активність під час відеоконференцій виявили учні міської гімназії (А. Гич, Д. Яновець, А. Гурик, А. Бойко, В. Круткова, Д. Лопошук, Р. Сомчинський, Д. Герасімова, І. Курчай, О. Войциховський. М. Касьян, В. Гарбуз, А. Рабко, Д. Подліпінська, М. Місяць, А. Мазурова, П. Ядигіна, О. Герасимчук, О. Григола, О. Новак, Ю. Новак).
Під час відеоконференцій гімназисти взяли участь в обговоренні таких тем, як "Знайомство. Святкування. Фестивалі", "Екологічні проблеми. Віра. Вірування", "Співчуття". Учні міської гімназії мали можливість поділитися власним розумінням, що таке громада, її значення і роль у житті кожної людини.
Завдяки сучасним інформаційним технологіям ковельські гімназисти мають унікальну можливість спілкуватися з учнями закордонних шкіл та ділитися власними ідеями щодо обговорюваної теми.
Відеоконференції проводяться в режимі он-лайн англомовними модераторами проекту, які професійно керують дискусією та спрямовують учасників заходу до активної співпраці та ведення продуктивного діалогу.
Організатори відеоконференції високо оцінюють рівень підготовки учнів Ковельської міської гімназії та їх володіння англійською мовою для ведення конструктивної дискусії.
Модератори висловлюють сподівання, що такий міжкультурний діалог – незабутній навчальний досвід для учнів, можливість розширити свій кругозір та вчитися один від одного.
Вікторія ГАРБУЗ,
вчитель іноземних мов міської гімназії.
Залишити коментар