Редактору газети "Вісті Ковельщини"
Вельмі М. Г.
Шановний Миколо Григоровичу!
Прошу Вас надрукувати на шпальтах газети мій, як депутата, звіт перед виборцями в рубриці "Трибуна депутата".
З повагою –
В. П. Шава,
депутат Ковельської міської ради.
З настанням осені до мене як депутата Ковельської міської ради почали масово звертатися виборці із скаргами на стан утримання у місті доріг, зокрема розташованих на проїжджих частинах "лежачих поліцейських" – пристроїв для примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки.
А в переддень пленарного засідання вересневої сесії міськради учасники дорожнього руху поскаржилися на влаштування "свіжих" інженерних "винаходів" на вулиці Шевченка: один – біля виїзду з вулиці Подколоднова, другий – біля брами військового госпіталю. Що характерно, водії були не проти розміщення обмежувачів швидкості на автодорозі. Скаржники просили мене достукатися до владних мужів щодо очевидних порушень при їх встановленні.
Зважаючи, що обов'язок контролю над утриманням в належному технічному стані і чистоті доріг та гарантії безпеки дорожнього руху покладено на органи внутрішніх справ, 24 вересня я адресував депутатське звернення з вказаної проблеми новопризначеному керівнику Ковельського міськвідділу внутрішніх справ полковнику міліції Івану Тусю.
Вже наступного дня я отримав письмову відповідь по суті порушених виборцями питань. Як йдеться в листі за підписом начальника ВДАІ (з обслуговування м. Ковеля та Ковельського району) УДАІ УМВС України у Волинській області майора міліції Сергія Долінка: "Працівниками було здійснено виїзд на вул. Шевченка в район розташування пристрою примусового зниження швидкості та проведено обстеження на предмет відповідності даного пристрою до вимог ДСТУ 4123:2006.
В результаті обстеження встановлено, що… конструкція та розміри даного пристрою не відповідають вимогам таблиці 1 п. 3. 3. 2. ДСТУ 4123:2006 (ширина та висота перебільшують вказані норми даної таблиці). Поверхня пристрою примусового зниження швидкості не відповідає вимогам п. п. 3. 4. 1, 3. 4. 2 ДСТУ 4123:2006 (відсутнє нанесення жовтого кольору), що перешкоджає візуально добре сприймати та ідентифікувати його учасникам дорожнього руху у світлий та темний час доби. Також у відповідності п. 5. 3 ДСТУ 4123:2006 у місці, що передує ділянці даної вулиці, де застосовано елементи примусового зниження швидкості, відсутні дорожні знаки 3. 29 "Обмеження максимальної швидкості".
У листі ковельські стражі порядку наголошували, що відповідальність за влаштування та утримання пристрою примусового зниження швидкості на вулиці Шевченка, відповідно до вимог Держстандарту 4123:2006, покладено на відділи міськвиконкому.
"По результатах комісійного весняного обстеження вулично-шляхової мережі та по результатах проведення позачергового обстеження під'їзних шляхів до навчальних та дошкільних закладів до початку навчального періоду в Ковельську міську раду направлялась інформація щодо негайного усунення виявлених недоліків при обстеженні, зокрема ліквідації ямковості та приведення пристроїв примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки, розташованих на вулицях міста Ковеля у відповідність до вимог ДСТУ 4123:2006. Також дана інформація направлялась в Ковельську міжрайонну та транспортну прокуратури", – інформують мене стражі ковельських доріг. Зазначають, що на вулицях міста розташовано 7 пристроїв примусового зниження швидкості дорожньо-транспортної техніки: 6 – поблизу навчальних закладів на вулицях Незалежності, Симоненка, Театральній, 22 Січня та Міцкевича, а один – на вулиці Шевченка – там, де траплялись дорожньо-транспортні пригоди з тяжкими наслідками. Цю інформацію від міліціонерів я вже наступного дня довів до відома міськради у виступі на пленарному засіданні.
Здавалося б, подані міліцією вимоги до влади про усунення недоліків мали б стати керівництвом до дії? Як би не так!
Тільки через місяць, за день до жовтневої сесії міськради, комунальні служби благоволили хоч частково виправити порушення чинних норм і правил: вони нанесли на рукотворні "горби" білі полоси, аби водіям їх було помітно здалеку. І на цьому чиновницька робота над помилками в "домашньому" завданні від міліціонерів завершилась.
У той же час за якусь сотню метрів від цих свіжопофарбованих біло-рябих, криво-розмірних "поліцейських" шкільна малеча ЗОШ № 10 поверталася з уроків додому – через розбите дорожнє полотно вулиці Міцкевича, повз глибокі баюри, повні багнюки. А біля школяриків "повзли" різномасті залізні "коні", хилитаючись з боку на бік, обриваючи підвіску на "самопальних" чудесах діяльності сановитих лежебок…
Застав дурня Богу молитися, то й лоба поб'є! Мабуть, не одного водія від наїзду на перешкоду відвідує ця народна мудрість при "підльоті" до стелі.
Аби ж то справа в лобові чиновника-недотепи, який браво відрапортував про "зроблену" справу, але не проконтролював її належного виконання. Цілісність лоба бюрократа – його особиста справа. Чого не скажеш про ушкоджені голови-руки-ноги учасників дорожнього руху, та про потрощений рухомий склад. То чи не прийшов вже час "люструвати" безвідповідальних "слуг" народу хоча б штрафом-гривнею?
В'ячеслав ШАВА,
депутат Ковельської міської ради.
НА ЗНІМКУ: перехрестя поблизу ЗОШ І-ІІІ ступенів № 10.
Фото з архіву автора.
Залишити коментар