Про те, як проходитиме передплата газет і журналів на 2013 рік у місті та районі, розповідає заступник начальника з питань маркетингу та продажу послуг Центру поштового зв’язку № 4 Волинської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Лариса ФІЛІПЧУК:
– З 10 вересня нинішнього року для наших працівників настали «жнива» – розпочалася передплата на газети й журнали на наступний 2013 рік. А передплата – це наш «хліб». Адже ми, поштовики, кровно зацікавлені в якомога ширшому наданні своїх послуг і, зокрема, збільшенні та поліпшенні надходження періодичних видань для ковельчан.
Аналіз нашої минулорічної діяльності засвідчив, що торішню передплатну кампанію ковельські поштовики провели добре. Ми перевиконали завдання з загальноразового тиражу, зросла насиченість примірників на одну сім’ю.
Сьогодні до нас надходять і розповсюджуються за передплатою та вроздріб 3,4 тисячі найменувань газет і журналів, – усього майже 42 тисячі примірників. Неабияке значення мають щільність поштової мережі в місті та районі, зручне розміщення поштових відділень, доступність поштових послуг усім верствам населення Ковельщини.
Передплата на газети і журнали не закінчується ніколи. Громадяни мають можливість передплатити потрібне видання на місяць, квартал, півріччя або рік.
На початку нової передплатної кампанії ми визначились з напрямками своєї роботи і почали працювати безпосередньо з мешканцями міста та району. Розраховуємо й на ділове сприяння в нашій роботі органів місцевого самоврядування – міської та районної, сільських і селищних рад, керівників трудових колективів Ковельщини. Ми сподіваємось на розуміння ними важливої справи, співпрацю з їх боку.
– Як допомагатимете передплатникам краще зорієнтуватися в «морі» періодики?
– У наших – планах проведення з цією метою різноманітних акцій, в тому числі й вже традиційних Днів передплатника, під час яких їх учасники зможуть ознайомитися з каталогами періодичних видань, поспілкуватися з поштарями та журналістами, отримати професійну консультацію з питань передплати, оформити квитанції на улюблені газети і журнали.
– Які з видань, на Вашу думку, мають найбільший попит?
– Про деякі свої спостереження можу сказати. Передусім, людей цікавлять видання, що містять у собі матеріали про здоров’я, корисні поради, якісь інформаційні цікавинки. Слід сказати, що й з-поміж головних місцевих газет «Вісті Ковельщини» (хоч міськрайонку й зараховують до ділових видань) на своїх шпальтах несе універсальну інформацію про життя наших міста та району, задовольняє читацький загал, тому газета й належить до тих, що мають попит. Впродовж багатьох літ її передплачують і читають близько 7 тисяч родин, для багатьох з них вона стала «сімейною» газетою.
Поновивши її передплату на 2013-ий, ковельчани гарантовано матимуть потрібну інформацію про події, які відбулися або відбуваються на Ковельщині протягом усього наступного року.
– Дехто з мешканців міста не передплачує періодичні видання через те, що пошкоджені поштові скриньки в їхніх багатоквартирних будинках, за їх утримання в належному стані ніхто не відповідає. Чи винні в цьому поштовики? Як слід розв’язувати болючу проблему?
– Хочу нагадати, що згідно із ст. 23 Закону України «Про поштовий зв’язок» придбати, встановити та утримувати в належному стані абонентські поштові шафи, які зазвичай називають «скриньками», повинні власники житлових та адміністративних будинків, тобто здебільшого ремонтні житлово-комунальні підприємства. Але у них відповідь одна – немає коштів.
Центр поштового зв’язку має в продажу поштові скриньки. За заявками абонентів наш працівник за відповідну плату може замінити зіпсований замок або провести інший ремонт такої скриньки. Радимо звертатись за телефонами 5-92-86, 5-95-88.
Розмову вів Гнат ОЛЬХОВИЧ.
Залишити коментар