Забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців
Кабінетом Міністрів України 19.10.2016 року прийнято постанову № 719 “Питання забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І—II групи з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов".
Цим нормативно-правовим актом затверджено Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для згаданих категорій громадян.
Право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають члени сімей загиблих військовослужбовців, смерть яких пов'язана з безпосередньою участю в антитерористичній операції, статус яким надано відповідно до абзацу восьмого пункту 1 статті 10 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і які перебувають на квартирному обліку у черговості за визначеними категоріями.
У м. Ковелі рішенням виконавчого комітету Ковельської міської ради створено комісію щодо розгляду заяв членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І—II групи з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у зазначеній операції, про виплату грошової компенсації на поліпшення житлових умов. До повноважень комісії належить: перевірка відповідних документів, поданих заявниками, та прийняття рішення щодо призначення або відмови в призначенні грошової компенсації.
Заяву про призначення грошової компенсації заявник або їх законний представник чи уповноважена особа особисто подають до управління соціального захисту населення за місцем перебування на квартирному обліку та на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги.
До заяви додаються копії:
1) документа, що посвідчує особу заявника;
2) посвідчення встановленого зразка, що підтверджує статус особи як члена сім'ї загиблого військовослужбовця або інваліда;
3) довідки встановленого зразка про безпосередню участь загиблого військовослужбовця або інваліда в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;
4) рішення про взяття заявника на квартирний облік із зазначенням складу сім'ї — осіб, які разом із заявником перебувають на такому обліку;
5) документів, що посвідчують родинні стосунки між заявником і загиблим військовослужбовцем, між малолітніми чи неповнолітніми дітьми і загиблим військовослужбовцем, між інвалідом і членами його сім'ї, які разом з ним перебувають на квартирному обліку.
Управління соціального захисту населення після прийняття заяви з усіма необхідними документами обстежує матеріально-побутові умови заявника, про що складає акт та вносить до комісії подання про виплату грошової компенсації.
Комісія в присутності заявника або його законного представника чи уповноваженої особи приймає рішення щодо призначення або відмови в призначенні грошової компенсації. Розмір грошової компенсації розраховується за формулою, зазначеною у Постанові.
У разі позитивного рішення комісії отримувач житла відкриває у відділенні публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" спеціальний рахунок, на який управлінням соціального захисту населення переводяться кошти грошової компенсації.
Протягом року з дня зарахування коштів на спецрахунок в уповноваженому банку члени сімей загиблих військовослужбовців та інваліди самостійно використовують призначену їм грошову компенсацію на придбання житла як в прийнятих в експлуатацію житлових будинках на первинному або на вторинному ринку, так і шляхом інвестування в об'єкти житлового будівництва в будь-якому населеному пункті на території України.
Якщо заявник протягом року з дня зарахування коштів на його спеціальний рахунок не уклав договір і не здійснив переказ коштів на придбання житла, уповноважений банк самостійно повертає кошти із спеціального рахунка заявника на рахунок управління соціального захисту населення.
За більш детальною інформацією просимо звертатися за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності, 148, кабінет № 13,15, тел. 3-47-02.
Софія САГАЛЬ,
начальник управління соціального захисту населення міськвиконкому.
Кабінетом Міністрів України 19.10.2016 року прийнято постанову № 719 “Питання забезпечення житлом сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І—II групи з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у зазначеній операції, та потребують поліпшення житлових умов".
Цим нормативно-правовим актом затверджено Порядок виплати грошової компенсації за належні для отримання жилі приміщення для згаданих категорій громадян.
Право на отримання грошової компенсації відповідно до цього Порядку мають члени сімей загиблих військовослужбовців, смерть яких пов'язана з безпосередньою участю в антитерористичній операції, статус яким надано відповідно до абзацу восьмого пункту 1 статті 10 Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" і які перебувають на квартирному обліку у черговості за визначеними категоріями.
У м. Ковелі рішенням виконавчого комітету Ковельської міської ради створено комісію щодо розгляду заяв членів сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, а також інвалідів І—II групи з числа військовослужбовців, які брали безпосередню участь у зазначеній операції, про виплату грошової компенсації на поліпшення житлових умов. До повноважень комісії належить: перевірка відповідних документів, поданих заявниками, та прийняття рішення щодо призначення або відмови в призначенні грошової компенсації.
Заяву про призначення грошової компенсації заявник або їх законний представник чи уповноважена особа особисто подають до управління соціального захисту населення за місцем перебування на квартирному обліку та на обліку в Єдиному державному автоматизованому реєстрі осіб, які мають право на пільги.
До заяви додаються копії:
1) документа, що посвідчує особу заявника;
2) посвідчення встановленого зразка, що підтверджує статус особи як члена сім'ї загиблого військовослужбовця або інваліда;
3) довідки встановленого зразка про безпосередню участь загиблого військовослужбовця або інваліда в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;
4) рішення про взяття заявника на квартирний облік із зазначенням складу сім'ї — осіб, які разом із заявником перебувають на такому обліку;
5) документів, що посвідчують родинні стосунки між заявником і загиблим військовослужбовцем, між малолітніми чи неповнолітніми дітьми і загиблим військовослужбовцем, між інвалідом і членами його сім'ї, які разом з ним перебувають на квартирному обліку.
Управління соціального захисту населення після прийняття заяви з усіма необхідними документами обстежує матеріально-побутові умови заявника, про що складає акт та вносить до комісії подання про виплату грошової компенсації.
Комісія в присутності заявника або його законного представника чи уповноваженої особи приймає рішення щодо призначення або відмови в призначенні грошової компенсації. Розмір грошової компенсації розраховується за формулою, зазначеною у Постанові.
У разі позитивного рішення комісії отримувач житла відкриває у відділенні публічного акціонерного товариства "Державний ощадний банк України" спеціальний рахунок, на який управлінням соціального захисту населення переводяться кошти грошової компенсації.
Протягом року з дня зарахування коштів на спецрахунок в уповноваженому банку члени сімей загиблих військовослужбовців та інваліди самостійно використовують призначену їм грошову компенсацію на придбання житла як в прийнятих в експлуатацію житлових будинках на первинному або на вторинному ринку, так і шляхом інвестування в об'єкти житлового будівництва в будь-якому населеному пункті на території України.
Якщо заявник протягом року з дня зарахування коштів на його спеціальний рахунок не уклав договір і не здійснив переказ коштів на придбання житла, уповноважений банк самостійно повертає кошти із спеціального рахунка заявника на рахунок управління соціального захисту населення.
За більш детальною інформацією просимо звертатися за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності, 148, кабінет № 13,15, тел. 3-47-02.
Софія САГАЛЬ,
начальник управління соціального захисту населення міськвиконкому.
Залишити коментар