Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 19 червня 2025 року №26 (12982)

Повідомлення в номер / Як працює Центр надання адміністративних послуг

19.07.2018 Зінчук Вікторія Петрівна

центрЯк  працює  Центр  надання адміністративних  послуг?

12 липня ц. р. відбулося чергове засідання виконавчого комітету Ковельської міської ради, на якому з метою своєчасної та надійної підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років було розглянуто готовність житлово-комунального господарства до роботи в холодну пору. 
Міський голова Олег Кіндер поцікавився в начальника ПТМ "Ковельтепло" Володимира Бойка про стан заготівлі дров на опалювальний період. У свою чергу, Володимир Іванович поінформував, що на сьогодні вже заготовлено близько  8 тис. м куб. (із необхідної кількості – 12 тис. м куб.), а також запевнив, що до кінця року котельні міста будуть повністю забезпечені твердим паливом.
Окрім того, члени виконкому взяли до відома інформацію начальника центру надання адміністративних послуг м. Ковеля Ольги Чайки про запровадження соціальних послуг центром надання адміністративних послуг у першому півріччі 2018 року. Так, у 2016 році в перелік послуг, які надаються через ЦНАП, було включено дві соціальні послуги: призначення та виплата допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами і призначення та виплата допомоги при народженні дитини.
Протягом 2017 року було запроваджено 11 нових соціальних послуг, а на сьогодні адміністратори приймають документи вже по 13 адміністративних послугах. Це – житлові субсидії, державні допомоги, які надаються управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету.
За два квартали 2018 року послугами центру скористалося більш, ніж 31800 відвідувачів. Було прийнято від громадян 15057 заяв. З них послуги соціального характеру – 3954, що становить 26% від загальної кількості. 
З урахуванням прийнятих Кабміном змін з травня поточного року субсидія призначається двічі на рік – у травні (на неопалювальний період з 1 травня по 30 вересня) і у жовтні (на опалювальний період з 1 жовтня по 30 квітня).
Для більшості домогосподарств, які вже користуються державною допомогою при оплаті за житлово-комунальні послуги, субсидії                 перепризначатимуть автоматично.
Однак для окремих сімей з 1 травня ц. р. призначення житлової субсидії здійснюється лише після подання нових заяв і декларації (в травні та червні за оформленням субсидій додатково звернулося більше 1000 громадян).
Взято до відома й інформацію про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у другому кварталі 2018 року. Тож протягом вказаного періоду до виконавчого комітету міської ради надійшло 681 звернення громадян. Моніторинг питань показав, що, як і в минулому році, за актуальністю переважають питання комунального господарства, соціального захисту та аграрної політики і земельних відносин. 
Серед усіх порушених питань 316 вирішено позитивно, 3 – відмовлено у задоволенні, 192 – надано роз'яснення, 5 – надіслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України "Про звернення громадян", 165 – перебувають на додатковому контролі до остаточного вирішення. 
Прийом громадян з особистих питань у виконавчому комітеті міської ради проводиться згідно з графіком, який розміщений на веб-сайті міської ради, де також можна ознайомитись з інформацією про роботу з пропозиціями, заявами та скаргами громадян.
На засіданні міськвиконкому були розглянуті питання соціального спрямування, щодо захисту прав дітей, а також, що входять до компетенції відділів містобудування та архітектури, економічного розвитку та торгівлі, по управлінню майном комунальної власності та інші. Загалом прийнято рішення з понад 30 питань. 
Вікторія ЗІНЧУК.
12 липня ц. р. відбулося чергове засідання виконавчого комітету Ковельської міської ради, на якому з метою своєчасної та надійної підготовки міського господарства до роботи в осінньо-зимовий період 2018-2019 років було розглянуто готовність житлово-комунального господарства до роботи в холодну пору. 
Міський голова Олег Кіндер поцікавився в начальника ПТМ "Ковельтепло" Володимира Бойка про стан заготівлі дров на опалювальний період. У свою чергу, Володимир Іванович поінформував, що на сьогодні вже заготовлено близько  8 тис. м куб. (із необхідної кількості – 12 тис. м куб.), а також запевнив, що до кінця року котельні міста будуть повністю забезпечені твердим паливом.
Окрім того, члени виконкому взяли до відома інформацію начальника центру надання адміністративних послуг м. Ковеля Ольги Чайки про запровадження соціальних послуг центром надання адміністративних послуг у першому півріччі 2018 року. Так, у 2016 році в перелік послуг, які надаються через ЦНАП, було включено дві соціальні послуги: призначення та виплата допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами і призначення та виплата допомоги при народженні дитини.
Протягом 2017 року було запроваджено 11 нових соціальних послуг, а на сьогодні адміністратори приймають документи вже по 13 адміністративних послугах. Це – житлові субсидії, державні допомоги, які надаються управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету.
За два квартали 2018 року послугами центру скористалося більш, ніж 31800 відвідувачів. Було прийнято від громадян 15057 заяв. З них послуги соціального характеру – 3954, що становить 26% від загальної кількості. 
З урахуванням прийнятих Кабміном змін з травня поточного року субсидія призначається двічі на рік – у травні (на неопалювальний період з 1 травня по 30 вересня) і у жовтні (на опалювальний період з 1 жовтня по 30 квітня).
Для більшості домогосподарств, які вже користуються державною допомогою при оплаті за житлово-комунальні послуги, субсидії                 перепризначатимуть автоматично.
Однак для окремих сімей з 1 травня ц. р. призначення житлової субсидії здійснюється лише після подання нових заяв і декларації (в травні та червні за оформленням субсидій додатково звернулося більше 1000 громадян).
Взято до відома й інформацію про роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах міської ради у другому кварталі 2018 року. Тож протягом вказаного періоду до виконавчого комітету міської ради надійшло 681 звернення громадян. Моніторинг питань показав, що, як і в минулому році, за актуальністю переважають питання комунального господарства, соціального захисту та аграрної політики і земельних відносин. 
Серед усіх порушених питань 316 вирішено позитивно, 3 – відмовлено у задоволенні, 192 – надано роз'яснення, 5 – надіслано за належністю відповідно до ст. 7 Закону України "Про звернення громадян", 165 – перебувають на додатковому контролі до остаточного вирішення. 
Прийом громадян з особистих питань у виконавчому комітеті міської ради проводиться згідно з графіком, який розміщений на веб-сайті міської ради, де також можна ознайомитись з інформацією про роботу з пропозиціями, заявами та скаргами громадян.
На засіданні міськвиконкому були розглянуті питання соціального спрямування, щодо захисту прав дітей, а також, що входять до компетенції відділів містобудування та архітектури, економічного розвитку та торгівлі, по управлінню майном комунальної власності та інші. Загалом прийнято рішення з понад 30 питань. 
Вікторія ЗІНЧУК.

 

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025