Творці доброго настрою
Кожного Божого дня маємо справу з представниками торговельної сфери – у супермаркетах, на ринках, в продовольчих кіосках.
Хто ж він, працівник торгівлі сьогодні?
Психотерапевт, який вас заспокоює усмішкою, вгамовує душевні пристрасті при спілкуванні? Цілитель, що пропонує смачний (часом лікувальний) оздоровчий продукт?
Модельєр, що орієнтується у світі сучасної моди і робить вас привабливим?
Судіть самі.
Нещодавно я зіткнувся з проблемою сантехнічного обладнання, яке потрібно було терміново відремонтувати. Здавалось би, що, маючи практичні і теоретичні інженерні знання, легко впораюсь із роботою. Аж ні! Не вийшло.
Завітав до магазину сантехніки «Саніта». Мила і привітна продавчиня взялась активно допомагати у розв’язанні моєї проблеми. Я був приємно вражений тим, як вправно «працює» її логічно-технологічне мислення.
«Повороживши» кілька хвилин, вона запропонувала оптимальне рішення із мінімальними затратами, яке виявилося напрочуд ефективним. За це щиро подякував жінці.
На моє тверде переконання, до працівників торгівлі маємо ставитися із особливими пошануваннями. Бо там, де ти з добром, то й до тебе добро повертається. Як правило, я іду в торговельний заклад з довірою і прошу товар, який би взяла собі сама продавчиня. Якщо продовольчий, то неодмінно свіжий, за помірною ціною і, звичайно, смачний. У дев’яноста відсотках спрацьовує – моя дружина завжди задоволена.
Не секрет, що є торговельні заклади «чужі», а є «народні». В перших товарообіг слабенький, товар залежаний і людей мало. В іншому – черги.
l
Шукаю «секрети». В тихому і затишному куточку Ковеля вже багато років успішно працює склад-магазин «Макс–Мікс», тобто «Велике асорті». Повір, читачу, я із околиці міста не раз поспішав туди. Щось є в цьому магічне: чи то товар смачніший, чи то продавці унікальніші.
Мене зустрічає осяйна усмішка господині закладу Наталії Фалько. Поруч – милі красуні, співробітниці торговельного центру.
– Слухаю вас, – звучить музикою голос пані Наталії.
– Я не надовго, – сідаючи у зручне крісло, кажу. –Хочу дізнатися, як готуєтеся зустріти своє професійне свято?
– Працюємо в звичайному режимі.
– І все ж запитання: Прем’єр-міністр В. Гройсман декларує збільшення валового продукту по Україні. А у вас товарообіг зріс?
– Гройсмана можна зрозуміти – там політика. А у нас щоденна, рутинна праця. Звичайно, товарообіг зростає, але ми цього не рекламуємо. Наш критерій – якість обслуговування. Тішимося, коли покупець іде з магазину задоволений.
– Буваючи у вас, зауважую, що людей завжди багато. В чім секрет?
– Наш успіх складається із багатьох чинників. Найперше – ціна. У нас націнка не перевищує 10-15 відсотків. Для збіднілої частини населення це важливо, хоча не тільки в цьому успіх. У нас широкий асортимент товарів. Скажімо, макарони є за ціною 10-15 гривень за кілограм, а є й по 25–30 гривень.
Останнім часом бачимо, що попит на якісний і дорогий товар збільшується. Хто б подумав, що крупа ціною 200–300 гривень за кілограм не буде залежуватися? Не забуваємо про асортимент дієтичного та діабетичного харчування.
Багато важить те, що завжди свіжий продукт. Ми за цим суворо слідкуємо.
– Великий торговий центр, а пива, горілки, вина немає. Це зменшує товарообіг?
– Це наша принципова позиція: відносно менший товарообіг, але здоровий мікроклімат у сім’ях наших клієнтів. Це значно важливіше за великі прибутки.
– Не раз чуємо заклик: «Купуймо українське!». Це якось впливає на товарообіг?
– У 2014 році нас лякали економічним крахом. Сьогодні ж маємо повноцінний асортимент якісного українського товару. І цей товар конкурентоспроможний навіть на європейському ринку.
– Мені часто докучає думка про нібито суцільну бідність в Україні. Ця тема домінує у виступах політиків. Що скажете?
– Я не політик і не аналітик. Думаю, в усьому світі, як і в нас, є бідні, а є багаті. Але я бачу позитивну тенденцію: скажімо, оцет за 7 гривень беруть гірше, ніж той, що за 14. Збільшується попит на елітне борошно – наприклад, харківське «Екстра», тобто набагато дорожче. Подібне спостерігаємо й по інших категоріях товарів. Ось і судіть самі.
– Наталіє Олександрівно, за кожним успіхом завжди стоїть невтомна, високопрофесійна праця ваших підлеглих. Назвіть кращих.
– Повірте, Анатолію Володимировичу, це зробити важко, тому що всі – «кращі». І всім вдячна за розуміння, професіоналізм, толерантність у ставленні до покупця. Просто назву окремих. Це Руслана Філіпчук, Марія Кашуба, Каріна Клевєцька, Ольга Редька, Вікторія Музичук, Галина Сарапіна. Словом, всім низенько вклоняюся в щиросердечно дякую!
– Чув про Ваше добре серце і гарні благодійні справи.
– Я б хотіла гори перевернути заради сиріт та хворих, але бажання не завжди співпадають із можливостями. Хоч посильну допомогу окремим категоріям населення ми надаємо.
– Деякі банки мають бренд: «Клієнт – дорожчий золота».
– Згідна, а ми на корпоративах, які іноді збираємо, підіймаємо перший тост зі словами: «За покупця!».
– Ви щаслива?
– Так, у мене є улюблена робота, гарний колектив, щирі друзі.
– Ваше захоплення?
– Подорожувати скрізь і всюди. Люблю гори, Закарпаття. Взагалі, Україна унікальна!
– Ваше побажання на свято?
– Всім здоров’я, миру і благополуччя!
Що ж, до цих слів приєднуємося й ми. Зичимо працівникам сфери торгівлі Ковельщини подальших успіхів у праці, вдячності клієнтів і, звичайно ж, великого особистого щастя!
Особливо теплі і щирі вітання адресуємо ветеранам міської і районної торгівлі, які закладали фундамент сьогоднішніх успіхів вкрай важливої й потрібної сфери. Їм було і нелегко, і непросто, але вони мужньо переборювали труднощі, намагалися якнайкраще задовольнити попит людей на продовольчі і промислові товари в умовах тотального дефіциту у не такі вже й далекі радянські часи.
Тож нехай Господь дарує Вам міцне здоров’я і своє благословення на многії і благії літа!
Анатолій СЕМЕНЮК.
НА ЗНІМКУ: Наталія ФАЛЬКО. Ці прекрасні квіти, які вона тримає в руках, – дарунок з нагоди свята і їй, і колегам по роботі.
Кожного Божого дня маємо справу з представниками торговельної сфери – у супермаркетах, на ринках, в продовольчих кіосках.
Хто ж він, працівник торгівлі сьогодні?
Психотерапевт, який вас заспокоює усмішкою, вгамовує душевні пристрасті при спілкуванні? Цілитель, що пропонує смачний (часом лікувальний) оздоровчий продукт?
Модельєр, що орієнтується у світі сучасної моди і робить вас привабливим?
Судіть самі.
Нещодавно я зіткнувся з проблемою сантехнічного обладнання, яке потрібно було терміново відремонтувати. Здавалось би, що, маючи практичні і теоретичні інженерні знання, легко впораюсь із роботою. Аж ні! Не вийшло.
Завітав до магазину сантехніки «Саніта». Мила і привітна продавчиня взялась активно допомагати у розв’язанні моєї проблеми. Я був приємно вражений тим, як вправно «працює» її логічно-технологічне мислення.
«Повороживши» кілька хвилин, вона запропонувала оптимальне рішення із мінімальними затратами, яке виявилося напрочуд ефективним. За це щиро подякував жінці.
На моє тверде переконання, до працівників торгівлі маємо ставитися із особливими пошануваннями. Бо там, де ти з добром, то й до тебе добро повертається. Як правило, я іду в торговельний заклад з довірою і прошу товар, який би взяла собі сама продавчиня. Якщо продовольчий, то неодмінно свіжий, за помірною ціною і, звичайно, смачний. У дев’яноста відсотках спрацьовує – моя дружина завжди задоволена.
Не секрет, що є торговельні заклади «чужі», а є «народні». В перших товарообіг слабенький, товар залежаний і людей мало. В іншому – черги.
ххх
Шукаю «секрети». В тихому і затишному куточку Ковеля вже багато років успішно працює склад-магазин «Макс–Мікс», тобто «Велике асорті». Повір, читачу, я із околиці міста не раз поспішав туди. Щось є в цьому магічне: чи то товар смачніший, чи то продавці унікальніші.
Мене зустрічає осяйна усмішка господині закладу Наталії Фалько. Поруч – милі красуні, співробітниці торговельного центру.
– Слухаю вас, – звучить музикою голос пані Наталії.
– Я не надовго, – сідаючи у зручне крісло, кажу. –Хочу дізнатися, як готуєтеся зустріти своє професійне свято?
– Працюємо в звичайному режимі.
– І все ж запитання: Прем’єр-міністр В. Гройсман декларує збільшення валового продукту по Україні. А у вас товарообіг зріс?
– Гройсмана можна зрозуміти – там політика. А у нас щоденна, рутинна праця. Звичайно, товарообіг зростає, але ми цього не рекламуємо. Наш критерій – якість обслуговування. Тішимося, коли покупець іде з магазину задоволений.
– Буваючи у вас, зауважую, що людей завжди багато. В чім секрет?
– Наш успіх складається із багатьох чинників. Найперше – ціна. У нас націнка не перевищує 10-15 відсотків. Для збіднілої частини населення це важливо, хоча не тільки в цьому успіх. У нас широкий асортимент товарів. Скажімо, макарони є за ціною 10-15 гривень за кілограм, а є й по 25–30 гривень.
Останнім часом бачимо, що попит на якісний і дорогий товар збільшується. Хто б подумав, що крупа ціною 200–300 гривень за кілограм не буде залежуватися? Не забуваємо про асортимент дієтичного та діабетичного харчування.
Багато важить те, що завжди свіжий продукт. Ми за цим суворо слідкуємо.
– Великий торговий центр, а пива, горілки, вина немає. Це зменшує товарообіг?
– Це наша принципова позиція: відносно менший товарообіг, але здоровий мікроклімат у сім’ях наших клієнтів. Це значно важливіше за великі прибутки.
– Не раз чуємо заклик: «Купуймо українське!». Це якось впливає на товарообіг?
– У 2014 році нас лякали економічним крахом. Сьогодні ж маємо повноцінний асортимент якісного українського товару. І цей товар конкурентоспроможний навіть на європейському ринку.
– Мені часто докучає думка про нібито суцільну бідність в Україні. Ця тема домінує у виступах політиків. Що скажете?
– Я не політик і не аналітик. Думаю, в усьому світі, як і в нас, є бідні, а є багаті. Але я бачу позитивну тенденцію: скажімо, оцет за 7 гривень беруть гірше, ніж той, що за 14. Збільшується попит на елітне борошно – наприклад, харківське «Екстра», тобто набагато дорожче. Подібне спостерігаємо й по інших категоріях товарів. Ось і судіть самі.
– Наталіє Олександрівно, за кожним успіхом завжди стоїть невтомна, високопрофесійна праця ваших підлеглих. Назвіть кращих.
– Повірте, Анатолію Володимировичу, це зробити важко, тому що всі – «кращі». І всім вдячна за розуміння, професіоналізм, толерантність у ставленні до покупця. Просто назву окремих. Це Руслана Філіпчук, Марія Кашуба, Каріна Клевєцька, Ольга Редька, Вікторія Музичук, Галина Сарапіна. Словом, всім низенько вклоняюся в щиросердечно дякую!
– Чув про Ваше добре серце і гарні благодійні справи.
– Я б хотіла гори перевернути заради сиріт та хворих, але бажання не завжди співпадають із можливостями. Хоч посильну допомогу окремим категоріям населення ми надаємо.
– Деякі банки мають бренд: «Клієнт – дорожчий золота».
– Згідна, а ми на корпоративах, які іноді збираємо, підіймаємо перший тост зі словами: «За покупця!».
– Ви щаслива?
– Так, у мене є улюблена робота, гарний колектив, щирі друзі.
– Ваше захоплення?
– Подорожувати скрізь і всюди. Люблю гори, Закарпаття. Взагалі, Україна унікальна!
– Ваше побажання на свято?
– Всім здоров’я, миру і благополуччя!
Що ж, до цих слів приєднуємося й ми. Зичимо працівникам сфери торгівлі Ковельщини подальших успіхів у праці, вдячності клієнтів і, звичайно ж, великого особистого щастя!
Особливо теплі і щирі вітання адресуємо ветеранам міської і районної торгівлі, які закладали фундамент сьогоднішніх успіхів вкрай важливої й потрібної сфери. Їм було і нелегко, і непросто, але вони мужньо переборювали труднощі, намагалися якнайкраще задовольнити попит людей на продовольчі і промислові товари в умовах тотального дефіциту у не такі вже й далекі радянські часи.
Тож нехай Господь дарує Вам міцне здоров’я і своє благословення на многії і благії літа!
Анатолій СЕМЕНЮК.
НА ЗНІМКУ: Наталія ФАЛЬКО. Ці прекрасні квіти, які вона тримає в руках, – дарунок з нагоди свята і їй, і колегам по роботі.
Залишити коментар