Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 19 червня 2025 року №26 (12982)

Повідомлення в номер / Які результати першого в історії аудиту Верховної Ради

19.11.2020

палатаЯкі результати першого в історії аудиту Верховної Ради?

У жовтні Рахункова палата закінчила перший за 29 років незалежної України аудит Верховної Ради. Фінансова перевірка тривала понад 9 місяців. Експерти з’ясували, скільки і на що витрачали гроші депутати.  
Згідно з інформацією Рахункової палати, аудит проводився за період 2013­2019 роки. За 7 років апарат ВР, управління справами апарату парламенту, підприємства, установи та організації, пов’язані з ВР, використали 7,814 млрд грн. Основна маса коштів – 7,7 млрд грн. – надійшла із державного бюджету, а ще 114 млн грн. – з місцевих бюджетів. 
«Це перший аудит в історії Верховна Рада не перевірялася жодного разу за часи незалежності нашої держави. Ми охопили  2013­2019 роки, щоб не було упередженості. Перевірили, наскільки ефективно використовувалися бюджетні кошти та як відбувалося управління державним майном Апаратом Верховної Ради», – зазначив голова Рахункової палати Валерій Пацкан.
Відповідно до результатів аудиту, понад половину коштів (51%) було витрачено на законотворчу діяльність парламенту. Ще 44% пішло на обслуговування, організаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення депутатів. Також 5% Верховна Рада витратила на розвиток електронного урядування. 
Аудит виявив певні порушення та недоліки в управлінні коштами апаратом Верховної Ради. Зокрема, у 2014­2017 роках парламент працював без ухвалених кошторисів, а в 2013 і 2019 роках кошториси були затверджені з порушенням термінів. 
Крім того, аудитори знайшли невикористані кошти – понад 475 млн грн. – через несвоєчасне ініціювання бюджетних асигнувань на кінець 2013-2019 років. Також експерти з’ясували, що на 5,7% земельних ділянок апарату ВР відсутні документи на право постійного користування.
За результатами аудиту Рахункова палата надала парламенту низку рекомендацій, щоб усунути виявлені порушення. Зокрема, Верховній Раді рекомендовано затвердити положення про апарат ВР, вдосконалити законодавство про управління держмайном, оплату праці у держсекторі, механізм виплат, передбачених депутатам на оренду житла тощо.
Вл. інф.
У жовтні Рахункова палата закінчила перший за 29 років незалежної України аудит Верховної Ради. Фінансова перевірка тривала понад 9 місяців. Експерти з’ясували, скільки і на що витрачали гроші депутати.  
Згідно з інформацією Рахункової палати, аудит проводився за період 2013­2019 роки. За 7 років апарат ВР, управління справами апарату парламенту, підприємства, установи та організації, пов’язані з ВР, використали 7,814 млрд грн. Основна маса коштів – 7,7 млрд грн. – надійшла із державного бюджету, а ще 114 млн грн. – з місцевих бюджетів. 
«Це перший аудит в історії ­ Верховна Рада не перевірялася жодного разу за часи незалежності нашої держави. Ми охопили  2013­2019 роки, щоб не було упередженості. Перевірили, наскільки ефективно використовувалися бюджетні кошти та як відбувалося управління державним майном Апаратом Верховної Ради», – зазначив голова Рахункової палати Валерій Пацкан.
Відповідно до результатів аудиту, понад половину коштів (51%) було витрачено на законотворчу діяльність парламенту. Ще 44% пішло на обслуговування, організаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення депутатів. Також 5% Верховна Рада витратила на розвиток електронного урядування. 
Аудит виявив певні порушення та недоліки в управлінні коштами апаратом Верховної Ради. Зокрема, у 2014­2017 роках парламент працював без ухвалених кошторисів, а в 2013 і 2019 роках кошториси були затверджені з порушенням термінів. 
Крім того, аудитори знайшли невикористані кошти – понад 475 млн грн. – через несвоєчасне ініціювання бюджетних асигнувань на кінець 2013-2019 років. Також експерти з’ясували, що на 5,7% земельних ділянок апарату ВР відсутні документи на право постійного користування.
За результатами аудиту Рахункова палата надала парламенту низку рекомендацій, щоб усунути виявлені порушення. Зокрема, Верховній Раді рекомендовано затвердити положення про апарат ВР, вдосконалити законодавство про управління держмайном, оплату праці у держсекторі, механізм виплат, передбачених депутатам на оренду житла тощо.
Вл. інф.

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025