Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 19 червня 2025 року №26 (12982)

Повідомлення в номер / Для добра людей

22.12.2022 Романюк Аліна Петрівна

Для добра людей
На диво сонячною і погожою видалася середа, 14 грудня. Вона додала святкового настрою працівникам поштового відділення №5, що розташоване у щойно відремонтованому приміщенні по вулиці Володимира Кияна, 59, а також чисельним відвідувачам, які завітали у той день сюди.
Радість зв’язківців і мешканців тутешнього мікрорайону можна зрозуміти: відділення вабить затишком, чистотою, комфортом. На його урочисте відкриття – новосілля завітали поважні гості: директор Волинської дерекції АТ «Укрпошта» Іван Люсак, заступник директора філії з розвитку мережі АТ «Укрпошта» Валентина Варголяк, очільниця ковельських поштовиків Лариса Філіпчук, редактор газети «Вісті Ковельщини» Микола Вельма, журналістка видання Аліна Романюк. 
Ось як про це написав у мережі Фейсбук пан Іван: 
 “А ви гадали на Андрія? А передбачення збулися? Ось ми в “Укрпошті” нагадали (і не лише нагадали, а ще й відкрили) сучасне відділення за новою адресою. Тому запрошуємо Святого Миколая та всіх наших улюблених клієнтів у ВПЗ 45005 м. Ковеля Волинської області під керівництвом Тетяни Приймачок за новою адресою: вул. В. Кияна (колишня Ватутіна), 59. 
Релоковане відділення заграло новими барвами. Зокрема, там було замінено усі старі меблі на нові, що додало охайного та сучасного вигляду ВПЗ. Клієнти одразу помічають зміни і вітають поштовиків з таким приємним перевтіленням. 
Крім того, після переміщення у відділенні збільшилася кількість операційних вікон. Тож тепер працівники ще швидше та оперативніше обслуговують споживачів. А це підвищує рівень клієнтської лояльності до ВПЗ і компанії зокрема. 
Працює відділення з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 без перерви на обід, у суботу клієнтів радо зустрічає з 08:00 до 16:00. 
Привітати дівчат завітав Микола Вельма – головний редактор “Вістей  Ковельщини”. І ми приєднуємося до вітань колег із новосіллям та зичимо успіхів, лише приємного спілкування з клієнтами, значних обсягів і, звичайно, Перемоги! Далі буде…”.
Іван Олексійович охоче поспілкувався із журналістами  «Вістей Ковельщини» і дав інтерв’ю для читачів газети. Пропонуємо його вашій увазі: 
– Іване Олексійовичу, як Ви оцінюєте стан справ в галузі поштового зв’язку на Волині й в Україні загалом?
– Пошта постійно змінюється, а головне – змінюється на краще. В цьому році у вересні ми завершили процес повної автоматизації, комп’ютеризації наших відділень. Тож на сьогоднішній день  всі стаціонарні відділення в області забезпечені комп’ютером, принтером, касовим апаратом, POS-терміналом для розрахунку картками. Тобто вся мережа нині автоматизована і працює в онлайні. 
Якщо раніше ми працювали на паперових документах (які пізніше звозили в Луцьк, де вони оброблялись, і лиш після цього відбувався перерахунок), то зараз будь-яку послугу, яку отримує клієнт, ми бачимо в системі та відразу обліковуємо. Наприклад, людина прийшла та оформила передплату, то у той же день вона внесена в систему і кошти оприбутковані. 
Таким чином у кінці робочого дня  або ж наступного ранку ми бачимо всі результати роботи за попередній день. Раніше такої можливості не мали, тому що 80% мережі були не автоматизовані. Відповідно   із запізненням, до тижня часу,  бачили цю всю інформацію (поки з області вся інформація зійде, поки ми її опрацюємо, поки оприбуткуємо). Зараз все миттєво: зробили платіж – одразу перерахунок, поповнили рахунок – кошти  одразу на мобільному. 
У великих містах таких, як Луцьк, Ковель, Володимир, Нововолинськ, в об’єднаних громадах постійно оновлюються відділення. Вже є певні стандарти, які затверджені. Тож наше завдання – суворо  дотримуватись  і створювати комфортні умови як для працівників, так і для клієнтів.
Бачимо це й на прикладі цього відділення. Раніше ми  були зовсім поруч, орендували приміщення у міської ради. Але належних умов  праці там, на жаль, не було (без туалету, провалювалась підлога). А це —  вже сучасне приміщення із санвузлом. Запустять опалення,  і вже буде комфорт і працівникам, і клієнтам.
– Нині «Укрпошту» називають головним конкурентом «Нової пошти». Це справді так?
– Враховуючи тарифи, то так: наші послуги дешевші   відсотків  на 40, а по термінах і якості послуг ми нарівні. Відповідно дуже багато клієнтів обирають «Укрпошту», бо нині кожна копійка на рахунку. Тому обсяг клієнтів в нас постійно зростає – до 20-25% щомісячно.
– А як з передплатною   кампанією по області цього року? Адже все дуже  не просто, бо і війна, і важка економічна ситуація. Але  ми знаємо, що Ви велику увагу приділяєте цьому питанню, адже  любите друковане слово, поважаєте працю журналістів.
—Так, ми дуже любимо і цінуємо друковані  видання. Дякувати Богу, на Волині склалася досить позитивна ситуація, якщо порівнювати статистику в масштабах України. Коли почалась війна, дуже багато періодичних видань України не виходило (зокрема, у Києві, Харкові, Одесі). Наші ж видання  в ці складні часи  виходили регулярно. Так,  могли бути затримки на якийсь  день, так, скоротилась   кількість сторінок, але виходили всі  систематично. До слова, 85% передплати, яку ми здійснюємо,  – це саме місцеві видання, а 15% – всеукраїнські.
Читачі обирають газети Волині, бо вони у нас хороші за наповненням  та за  якістю. Уся періодика цікава, багато корисної інформації у ній  для мешканців регіону.
Звичайно, нині   люди    схвильовані, стурбовані, але інформація їм все ж потрібна, бо не у всіх є смартфони, де можна промоніторити якісь новини. Єдина проблема у тому, що коли люди    раніше передплачували на рік або пів року, то зараз передплачують часто лише на місяць. 
Тим не менше, ми розраховуємо та віримо, що тираж на 2023 рік буде зроблено, а поставлені плани і показники вдасться виконати. Тому грудень і кінець місяця для нас – дуже напружений  період. Проводимо дні передплатника, активно працюють наші листоноші (коли доставляють пошту,  нагадують і пропонують клієнтам оформити  передплату   на наступний період).
– До якого числа  триватиме передплата на 2023 рік?
– Вчора отримали наказ закінчити передплату до 25 грудня. Але скажу відверто, що передплату на місцеві видання ми прийматимемо  до 1 січня, а у виняткових випадках не відмовимо людям і в перші дні січня.
– Дякуємо від імені ковельських журналістів і читачів за Вашу нелегку працю, адже ми тісно співпрацюємо з поштою, розуміємо і підтримуємо один одного, завжди, як-то кажуть,  на зв’язку. 
– І Вам дякуємо за допомогу і співпрацю,  наші «золоті партнери»!
Михайло КУЗЬМУК, 
Аліна РОМАНЮК.
Фото Аліни РОМАНЮК.

20221214_115648Для добра людей

На диво сонячною і погожою видалася середа, 14 грудня. Вона додала святкового настрою працівникам поштового відділення №5, що розташоване у щойно відремонтованому приміщенні по вулиці Володимира Кияна, 59, а також чисельним відвідувачам, які завітали у той день сюди.
Радість зв’язківців і мешканців тутешнього мікрорайону можна зрозуміти: відділення вабить затишком, чистотою, комфортом. На його урочисте відкриття – новосілля завітали поважні гості: директор Волинської дерекції АТ «Укрпошта» Іван Люсак, заступник директора філії з розвитку мережі АТ «Укрпошта» Валентина Варголяк, очільниця ковельських поштовиків Лариса Філіпчук, редактор газети «Вісті Ковельщини» Микола Вельма, журналістка видання Аліна Романюк. 
Ось як про це написав у мережі Фейсбук пан Іван: 
 “А ви гадали на Андрія? А передбачення збулися? Ось ми в “Укрпошті” нагадали (і не лише нагадали, а ще й відкрили) сучасне відділення за новою адресою. Тому запрошуємо Святого Миколая та всіх наших улюблених клієнтів у ВПЗ 45005 м. Ковеля Волинської області під керівництвом Тетяни Приймачок за новою адресою: вул. В. Кияна (колишня Ватутіна), 59. 
Релоковане відділення заграло новими барвами. Зокрема, там було замінено усі старі меблі на нові, що додало охайного та сучасного вигляду ВПЗ. Клієнти одразу помічають зміни і вітають поштовиків з таким приємним перевтіленням. 
Крім того, після переміщення у відділенні збільшилася кількість операційних вікон. Тож тепер працівники ще швидше та оперативніше обслуговують споживачів. А це підвищує рівень клієнтської лояльності до ВПЗ і компанії зокрема. 
Працює відділення з понеділка по п’ятницю з 08:00 до 17:00 без перерви на обід, у суботу клієнтів радо зустрічає з 08:00 до 16:00. 
Привітати дівчат завітав Микола Вельма – головний редактор “Вістей  Ковельщини”. І ми приєднуємося до вітань колег із новосіллям та зичимо успіхів, лише приємного спілкування з20221214_120203клієнтами, значних обсягів і, звичайно, Перемоги! Далі буде…”.
Іван Олексійович охоче поспілкувався із журналістами  «Вістей Ковельщини» і дав інтерв’ю для читачів газети. Пропонуємо його вашій увазі: 
– Іване Олексійовичу, як Ви оцінюєте стан справ в галузі поштового зв’язку на Волині й в Україні загалом?
– Пошта постійно змінюється, а головне – змінюється на краще. В цьому році у вересні ми завершили процес повної автоматизації, комп’ютеризації наших відділень. Тож на сьогоднішній день  всі стаціонарні відділення в області забезпечені комп’ютером, принтером, касовим апаратом, POS-терміналом для розрахунку картками. Тобто вся мережа нині автоматизована і працює в онлайні. 
Якщо раніше ми працювали на паперових документах (які пізніше звозили в Луцьк, де вони оброблялись, і лиш після цього відбувався перерахунок), то зараз будь-яку послугу, яку отримує клієнт, ми бачимо в системі та відразу обліковуємо. Наприклад, людина прийшла та оформила передплату, то у той же день вона внесена в систему і кошти оприбутковані. 
Таким чином у кінці робочого дня  або ж наступного ранку ми бачимо всі результати роботи за попередній день. Раніше такої можливості не мали, тому що 80% мережі були не автоматизовані. Відповідно   із запізненням, до тижня часу,  бачили цю всю інформацію (поки з області вся інформація зійде, поки ми її опрацюємо, поки оприбуткуємо). Зараз все миттєво: зробили платіж – одразу перерахунок, поповнили рахунок – кошти  одразу на мобільному. 
У великих містах таких, як Луцьк, Ковель, Володимир, Нововолинськ, в об’єднаних громадах постійно оновлюються відділення. Вже є певні стандарти, які затверджені. Тож наше завдання – суворо  дотримуватись  і створювати комфортні умови як для працівників, так і для клієнтів.
Бачимо це й на прикладі цього відділення. Раніше ми  були зовсім поруч, орендували приміщення у міської ради. Але належних умов  праці там, на жаль, не було (без туалету, провалювалась підлога). А це —  вже сучасне приміщення із санвузлом. Запустять опалення,  і вже буде комфорт і працівникам, і клієнтам.
– Нині «Укрпошту» називають головним конкурентом «Нової пошти». Це справді так?
– Враховуючи тарифи, то так: наші послуги дешевші   відсотків  на 40, а по термінах і якості послуг ми нарівні. Відповідно дуже багато клієнтів обирають «Укрпошту», бо нині кожна копійка на рахунку. Тому обсяг клієнтів в нас постійно зростає – до 20-25% щомісячно.
20221214_120405– А як з передплатною   кампанією по області цього року? Адже все дуже  не просто, бо і війна, і важка економічна ситуація. Але  ми знаємо, що Ви велику увагу приділяєте цьому питанню, адже  любите друковане слово, поважаєте працю журналістів.
—Так, ми дуже любимо і цінуємо друковані  видання. Дякувати Богу, на Волині склалася досить позитивна ситуація, якщо порівнювати статистику в масштабах України. Коли почалась війна, дуже багато періодичних видань України не виходило (зокрема, у Києві, Харкові, Одесі). Наші ж видання  в ці складні часи  виходили регулярно. Так,  могли бути затримки на якийсь  день, так, скоротилась   кількість сторінок, але виходили всі  систематично. До слова, 85% передплати, яку ми здійснюємо,  – це саме місцеві видання, а 15% – всеукраїнські.
Читачі обирають газети Волині, бо вони у нас хороші за наповненням  та за  якістю. Уся періодика цікава, багато корисної інформації у ній  для мешканців регіону.
Звичайно, нині   люди    схвильовані, стурбовані, але інформація їм все ж потрібна, бо не у всіх є смартфони, де можна промоніторити якісь новини. Єдина проблема у тому, що коли люди    раніше передплачували на рік або пів року, то зараз передплачують часто лише на місяць. 
Тим не менше, ми розраховуємо та віримо, що тираж на 2023 рік буде зроблено, а поставлені плани і показники вдасться виконати. Тому грудень і кінець місяця для нас – дуже напружений  період. Проводимо дні передплатника, активно працюють наші листоноші (коли доставляють пошту,  нагадують і пропонують клієнтам оформити  передплату   на наступний період).
– До якого числа  триватиме передплата на 2023 рік?
– Вчора отримали наказ закінчити передплату до 25 грудня. Але скажу відверто, що передплату на місцеві видання ми прийматимемо  до 1 січня, а у виняткових випадках не відмовимо людям і в перші дні січня.
– Дякуємо від імені ковельських журналістів і читачів за Вашу нелегку працю, адже ми тісно співпрацюємо з поштою, розуміємо і підтримуємо один одного, завжди, як-то кажуть,  на зв’язку. 
– І Вам дякуємо за допомогу і співпрацю,  наші «золоті партнери»!
Михайло КУЗЬМУК, 
Аліна РОМАНЮК.
Фото Аліни РОМАНЮК.
20221214_115754 

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025