Сьогодні наша розповідь – про стан справ на “Ковельсільмаші”. Мабуть, чи не кожен ковельчанин хоче знати: «Чим нині живе підприємство? В яких умовах працює? Які перспективи його розвитку в найближчому майбутньому?».
Щоб відповісти на ці запитання, днями журналісту «Вістей Ковельщини» вдалося поспілкуватися з одним із співзасновників групи компаній «Ковельсільмаш» Іллею Кошкіним. Ось що він розповів:
l
— На території колишнього підприємства «Ковельсільмаш» працює група українських компаній, котрі прагнуть розвивати чесний і відповідальний бізнес, створювати нові робочі місця. Зрозуміло, що нині триває війна, життя для усіх досить непросте. Однак навіть в такий надскладний час є потреба думати про майбутнє. Ковель має хороші перспективи розвитку логістичної системи, адже це – потужний залізничний вузол.
На сьогоднішній день місто є, з однієї сторони, одним із найбільших залізничних вузлів України, який має вагоме стратегічне значення для держави, з’єднуючи її з багатьма європейськими країнами та великими стратегічними містами України та країн ЄС, з іншої (східної) — найвіддаленішою в Україні точкою, де проходить європейська вузькоколійна залізниця.
І відповідно тут всім підприємствам-експортерам України можна успішно вирішувати питання, пов’язані з товарооборотом не тільки з європейськими країнами, а й із проблемами транспортування Чорним морем. З відомих причин замість морського транспорту тепер стали більше використовувати залізничний.
Головною проблемою в товаропотоці між європейськими країнами та Україною є навіть не те, що протестувальники перекривають шляхи на польському, словацькому чи угорському кордонах. Вона в тому, що розмір залізничних колій не співпадає. Щоб здійснювати поставки перспективним у країнах ЄС залізничним транспортом, потрібно облаштовувати перезавантажувальні майданчики. Це можна назвати «сухим портом». В наших планах у найближчій перспективі – організація на території колишнього «Ковельсільмашу» саме такого «сухого порту». Наші плани пов’язані, в першу чергу, з тим, що така можливість існує.
По-друге, у нас є своя залізнична гілка. Цю залізничну гілку викупило одне із харківських підприємств. Залізничну колію, яка не працювала понад 10 років, вдалося відремонтувати. Також є погодження з «Укрзалізницею», технічні умови для подальшої реконструкції залізничної колії. Тому ми намагаємося активно займатися вирішенням усіх цих питань, запрошуємо як українських, так і зарубіжних інвесторів, прийти сюди з метою розміщення власних інноваційних виробництв та міжнародного логістичного хабу з розвантаження і завантаження різноманітної продукції з подальшим перевезенням її у європейському напрямку.
Транспортування буде здійснюватися не тільки з України в Європу, а й з Європи — в Україну. Дасть Бог, закінчиться війна, відкриється море, що дозволить відкрити шлях з Китаю у Західну Європу, в тому числі — через українську залізничну колію, що значно спростить транспортування. Це простіший і зручніший шлях, ніж відправляти продукцію пароплавами і суховантажами.
Торік, як відомо, запрацював Закон «Про індустріальні парки». Ми плануємо започаткувати в Ковелі створення такого індустріального парку навколо залізничної колії, про яку згадував на початку. Запрошуємо на оглядини і американських інвесторів до співпраці та будівництва різноманітних терміналів, як це вже зробили львів’яни (див. джерело: Європейська правда: https://www.epravda. com.ua/news/2023/11/24/706989/ ). Наприклад, на «Ковельсільмаші» зерновий термінал, побудований ще в минулому році, уже почав працювати. І, в принципі, успішно працював, доки поляки та угорці не заборонили поставку української сільгосппродукції. Думаю, така ситуація тимчасова, бо не відповідає чинному законодавству Європейського Союзу.
Як ви розумієте, працював термінал тільки на широкій колії, оскільки вузьку ми тільки починаємо будувати. Перебуваємо у пошуку потенційних партнерів. Крім зернового перевантаження, тобто елеватора, обладнаного для сушіння і зберігання великої кількості зерна, плануємо зробити великий контейнерний майданчик. Територія дозволяє. В нас навіть є підйомне обладнання мостового типу (козлові крани), які можна використовувати для цих потреб. Є відповідна інфраструктура: будівлі, де можуть бути розміщені офісні приміщення, маємо електроенергію, газ, дороги. Підприємство розміщене поблизу міжнародної траси. Наші фахівці готові виконувати поставлені завдання.
Одна з найважливіших наших цілей – створення робочих місць, наповнення місцевого бюджету. Ведемо переговори щодо укладення угод про постачання та реалізацію продукції на 2024 рік. В цих угодах теж мова йде про зростання обсягів платежів до бюджету, своєчасна сплата податків і соціальних виплат. Це все поліпшить рівень життя ковельчан.
Ведемо також перемовини з одним із українських вагонобудівних підприємств, яке в Дніпрі почало будувати вагони для всієї Європи. Корпуси цих вагонів будуть виготовляти всередині України, довозитимуть сюди, тут ставитимуть на європейський візок, проводитимуть відповідну перевірку і з «легкої руки» ковельчан відправлятимуть за кордон.
Розраховуємо побачити тут термінали з перевалки зерна, контейнерів, соняшникової олії, нафтових продуктів, сипучих матеріалів – таких, як щебінь та вугілля. Це все можемо транспортувати у різних напрямках.
Ми дуже розраховуємо на співпрацю з місцевою владою, яка, сподіваємося, підтримає наші плани. Відповідно розробили вже проєкти рішень, які необхідні для продовження роботи із, вищеназваними стратегічними інвесторами та звернення щодо включення Ковеля до загальноєвропейської мережі залізниць TEN-T. Вони адресовані центральній владі — Президенту України В.О. Зеленському та Прем’єр-міністру Д. А. Шмигалю.
І на завершення розмови хочу повідомити таке. Ми стабілізували ситуацію на підприємстві. Найголовніше – ліквідували заборгованість з виплати заробітної плати, сплативши при цьому всі податки, як і далі продовжуємо вчасно сплачувати усі інші поточні платежі до бюджетів усіх рівнів. Наразі у нас зайнято та чесно трудиться близько 500 працівників. Із розширенням нашої діяльності плануємо збільшення робочих місць. Тільки на одному терміналі зможе працювати від 30 до 100 чоловік. А таких терміналів плануємо не менше п’яти.
У даний час на підприємстві триває копітка робота над розробкою конкретної проєктної документації, бізнес-планів на 2024 рік, в яких основним завданням є збільшення обсягів вітчизняного виробництва товарної продукції, будівництво нових логістичних ланцюгів та проєктів, запровадження сучасних енергозберігаючих технологій, залучення міжнародних ділових партнерів та інвесторів.
х х х
12 грудня 2023 року на підприємстві “Ковельсільмаш” відбувся черговий виїзний День депутата Ковельської міської ради, в якому взяв участь перший заступник міського голови Тарас Яковлев.
З першими керівниками влади міста та депутатами адміністрація підприємства окремо обговорила як перспективи розвитку машинобудівного підприємства міста Ковеля, так і податкове навантаження та поточну фінансову діяльність бюджетоутворюючого колись підприємства.
Протягом 11 місяців поточного 2023 року “ковельсільмашівцями” сплачено податків до бюджетів усіх рівнів на загальну суму понад 33 млн. грн., що складає 40,0% від загального обсягу реалізації продукції, який за 11 місяців 2023 року становить понад 120 млн. грн.
Світлана ТРОЦЮК.
Сьогодні наша розповідь – про стан справ на “Ковельсільмаші”. Мабуть, чи не кожен ковельчанин хоче знати: «Чим нині живе підприємство? В яких умовах працює? Які перспективи його розвитку в найближчому майбутньому?».
Щоб відповісти на ці запитання, днями журналісту «Вістей Ковельщини» вдалося поспілкуватися з одним із співзасновників групи компаній «Ковельсільмаш» Іллею Кошкіним. Ось що він розповів:
ххх
— На території колишнього підприємства «Ковельсільмаш» працює група українських компаній, котрі прагнуть розвивати чесний і відповідальний бізнес, створювати нові робочі місця. Зрозуміло, що нині триває війна, життя для усіх досить непросте. Однак навіть в такий надскладний час є потреба думати про майбутнє. Ковель має хороші перспективи розвитку логістичної системи, адже це – потужний залізничний вузол.
На сьогоднішній день місто є, з однієї сторони, одним із найбільших залізничних вузлів України, який має вагоме стратегічне значення для держави, з’єднуючи її з багатьма європейськими країнами та великими стратегічними містами України та країн ЄС, з іншої (східної) — найвіддаленішою в Україні точкою, де проходить європейська вузькоколійна залізниця.
І відповідно тут всім підприємствам-експортерам України можна успішно вирішувати питання, пов’язані з товарооборотом не тільки з європейськими країнами, а й із проблемами транспортування Чорним морем. З відомих причин замість морського транспорту тепер стали більше використовувати залізничний.
Головною проблемою в товаропотоці між європейськими країнами та Україною є навіть не те, що протестувальники перекривають шляхи на польському, словацькому чи угорському кордонах. Вона в тому, що розмір залізничних колій не співпадає. Щоб здійснювати поставки перспективним у країнах ЄС залізничним транспортом, потрібно облаштовувати перезавантажувальні майданчики. Це можна назвати «сухим портом». В наших планах у найближчій перспективі – організація на території колишнього «Ковельсільмашу» саме такого «сухого порту». Наші плани пов’язані, в першу чергу, з тим, що така можливість існує.
По-друге, у нас є своя залізнична гілка. Цю залізничну гілку викупило одне із харківських підприємств. Залізничну колію, яка не працювала понад 10 років, вдалося відремонтувати. Також є погодження з «Укрзалізницею», технічні умови для подальшої реконструкції залізничної колії. Тому ми намагаємося активно займатися вирішенням усіх цих питань, запрошуємо як українських, так і зарубіжних інвесторів, прийти сюди з метою розміщення власних інноваційних виробництв та міжнародного логістичного хабу з розвантаження і завантаження різноманітної продукції з подальшим перевезенням її у європейському напрямку.
Транспортування буде здійснюватися не тільки з України в Європу, а й з Європи — в Україну. Дасть Бог, закінчиться війна, відкриється море, що дозволить відкрити шлях з Китаю у Західну Європу, в тому числі — через українську залізничну колію, що значно спростить транспортування. Це простіший і зручніший шлях, ніж відправляти продукцію пароплавами і суховантажами.
Торік, як відомо, запрацював Закон «Про індустріальні парки». Ми плануємо започаткувати в Ковелі створення такого індустріального парку навколо залізничної колії, про яку згадував на початку. Запрошуємо на оглядини і американських інвесторів до співпраці та будівництва різноманітних терміналів, як це вже зробили львів’яни (див. джерело: Європейська правда: https://www.epravda. com.ua/news/2023/11/24/706989/ ). Наприклад, на «Ковельсільмаші» зерновий термінал, побудований ще в минулому році, уже почав працювати. І, в принципі, успішно працював, доки поляки та угорці не заборонили поставку української сільгосппродукції. Думаю, така ситуація тимчасова, бо не відповідає чинному законодавству Європейського Союзу.
Як ви розумієте, працював термінал тільки на широкій колії, оскільки вузьку ми тільки починаємо будувати. Перебуваємо у пошуку потенційних партнерів. Крім зернового перевантаження, тобто елеватора, обладнаного для сушіння і зберігання великої кількості зерна, плануємо зробити великий контейнерний майданчик. Територія дозволяє. В нас навіть є підйомне обладнання мостового типу (козлові крани), які можна використовувати для цих потреб. Є відповідна інфраструктура: будівлі, де можуть бути розміщені офісні приміщення, маємо електроенергію, газ, дороги. Підприємство розміщене поблизу міжнародної траси. Наші фахівці готові виконувати поставлені завдання.
Одна з найважливіших наших цілей – створення робочих місць, наповнення місцевого бюджету. Ведемо переговори щодо укладення угод про постачання та реалізацію продукції на 2024 рік. В цих угодах теж мова йде про зростання обсягів платежів до бюджету, своєчасна сплата податків і соціальних виплат. Це все поліпшить рівень життя ковельчан.
Ведемо також перемовини з одним із українських вагонобудівних підприємств, яке в Дніпрі почало будувати вагони для всієї Європи. Корпуси цих вагонів будуть виготовляти всередині України, довозитимуть сюди, тут ставитимуть на європейський візок, проводитимуть відповідну перевірку і з «легкої руки» ковельчан відправлятимуть за кордон.
Розраховуємо побачити тут термінали з перевалки зерна, контейнерів, соняшникової олії, нафтових продуктів, сипучих матеріалів – таких, як щебінь та вугілля. Це все можемо транспортувати у різних напрямках.
Ми дуже розраховуємо на співпрацю з місцевою владою, яка, сподіваємося, підтримає наші плани. Відповідно розробили вже проєкти рішень, які необхідні для продовження роботи із, вищеназваними стратегічними інвесторами та звернення щодо включення Ковеля до загальноєвропейської мережі залізниць TEN-T. Вони адресовані центральній владі — Президенту України В.О. Зеленському та Прем’єр-міністру Д. А. Шмигалю.
І на завершення розмови хочу повідомити таке. Ми стабілізували ситуацію на підприємстві. Найголовніше – ліквідували заборгованість з виплати заробітної плати, сплативши при цьому всі податки, як і далі продовжуємо вчасно сплачувати усі інші поточні платежі до бюджетів усіх рівнів. Наразі у нас зайнято та чесно трудиться близько 500 працівників. Із розширенням нашої діяльності плануємо збільшення робочих місць. Тільки на одному терміналі зможе працювати від 30 до 100 чоловік. А таких терміналів плануємо не менше п’яти.
У даний час на підприємстві триває копітка робота над розробкою конкретної проєктної документації, бізнес-планів на 2024 рік, в яких основним завданням є збільшення обсягів вітчизняного виробництва товарної продукції, будівництво нових логістичних ланцюгів та проєктів, запровадження сучасних енергозберігаючих технологій, залучення міжнародних ділових партнерів та інвесторів.
х х х
12 грудня 2023 року на підприємстві “Ковельсільмаш” відбувся черговий виїзний День депутата Ковельської міської ради, в якому взяв участь перший заступник міського голови Тарас Яковлев.
З першими керівниками влади міста та депутатами адміністрація підприємства окремо обговорила як перспективи розвитку машинобудівного підприємства міста Ковеля, так і податкове навантаження та поточну фінансову діяльність бюджетоутворюючого колись підприємства.
Протягом 11 місяців поточного 2023 року “ковельсільмашівцями” сплачено податків до бюджетів усіх рівнів на загальну суму понад 33 млн. грн., що складає 40,0% від загального обсягу реалізації продукції, який за 11 місяців 2023 року становить понад 120 млн. грн.
Світлана ТРОЦЮК.
Залишити коментар