Майже чверть століття тому у Ковелі з'явилася фірма під дещо інтригуючою назвою "Юкон", засновниками якої були молоді підприємці Юрій Семенюк і Богдан Конопацький. Наша газета постійно тримала діяльність цієї компанії в полі свого зору, регулярно інформувала про шлях до місця "під Сонцем" – українського ринку продуктів швидкого споживання.
Шлях цей в умовах конкуренції і не завжди чесної боротьби з боку окремих бізнесових структур був непростим і часами навіть ризикованим. Та і Юрій Володимирович, і Богдан Миколайович разом із колективом вистояли, перемогли всі труднощі й негаразди і тепер почуваються досить впевнено на споживчому ринку України.
Напередодні Дня працівників торгівлі, який відзначатимемо наступної неділі 28 липня, ми зустрілися з Юрієм Семенюком та Богданом Конопацьким, щоб довідатися, як ідуть справи в компанії "Юкон" у час воєнного стану, які проблеми доводиться розв'язувати, які їх плани на найближче майбутнє? Оскільки розмова відбувалася, образно кажучи, колективна, то й відповіді молоді підприємці давали "в тандемі".
х х х
Перше, про що запитали, звучало так: "Яка ситуація в "Юконі" нині, коли триває російсько-українська війна?
– Війна сьогодні байдужим не лишає нікого. Стосується вона практично кожного українця. Хтось воює на фронті зі зброєю в руках, хтось займається волонтерством, хтось продовжує нести трудову вахту в умовному тилу. Коли говорити про наш колектив, то ми, так би мовити, працюємо за формулою "три в одному".
– Як це розуміти?
– По-перше, наші хлопці поповнили і поповнюють ряди ЗСУ, в лавах яких нині служать 20 "юконівців". Ми постійно спілкуємося з ними, знаємо потреби і намагаємося максимально їх задовільнити.
Так, із фірми на прохання воїнів передали 5 автомобілів, три авто придбали додатково. Загалом на придбання дронів, генераторів та іншого обладнання витратили понад 3 мільйони гривень. Ця робота триває, бо армія потребує постійної підтримки і допомоги.
– Обсяги виробничої діяльності не скоротили?
– Практично ні. Продовжуємо займатися роздрібною і гуртовою торгівлею, як це робили всі попередні 24 роки. Працюємо безпосередньо з виробниками, які мають бездоганну репутацію, що виключає надходження неякісних товарів чи так званих підробок.
Маємо укладені угоди щодо ексклюзивного представника з відомими європейськими брендами, продукцію яких презентуємо на території України. Завдяки прямим контрактам з великими постачальниками – IDS, Carlsberg, PepsiCo гарантуємо якість, а також конкурентну вартість.
Наголосимо, що "Юкон" – це не тільки дистрибуція. Ми – ціла система підприємств, які включають у себе міську та регіональну логістичну, комерційну нерухомість та складські приміщення, а також низку власних перспективних проєктів.
– Що маєте в результаті?
– Економічне та фінансове зміцнення компанії, зростання прибутків і заробітної плати працівників. А найголовніше – вагомий внесок у соціально-економічний розвиток як Ковельщини та Волині, так і всієї України. Про це, зокрема, свідчать цифри сплати податкових платежів у бюджет різних рівнів.
За 2023 р. було сплачено податків до місцевого бюджету: на нерухомість – 340800,00 грн. оренду землі – 411560,00 грн., військовий збір – 465734,00 грн., акциз – 3954455,00 грн., ПДВ – 7840715,00 грн., податок на прибуток – 1454110,00 грн., ПДФО – 5571873,00 грн.
– Ваша діяльність – це і допомога ринку праці, робочі місця для наших земляків.
– Безперечно. У нас задіяно понад 150 торгових представників, створено 300 з лишком робочих місць. Маємо чималий автомобільний парк (більше 30 вантажних автомобілів). Площа складських приміщень перевищує 10 тисяч квадратних метрів. Як кажуть, є де розвернутися, що стараємося постійно робити. Тому й маємо майже 2,5 тисячі вдячних клієнтів, з якими налагодили надійні партнерські зв'язки.
– Ви сказали про власні перспективні проєкти. Що маєте на увазі?
– Якщо говорити образно, то маємо на увазі майбутнє компанії. Жити тільки сьогоднішнім днем в бізнесі – це приректи себе на поразку в жорсткій, а часом жорстокій конкуренції. Тому наше кредо – бути постійно в пошуку, не зупинятися на досягнутому.
– Вдається?
– Загалом так. Назву тільки декілька таких проєктів. Один з них – "ТМ TwinSocks": запатентована у 2016 році торговельна марка в панчішно-шкарпетковій галузі, за короткий час завоювала прихильність багатьох українців і не тільки.
В рамках проєкту "Риба love" пропонуємо клієнтам живу рибу з власної акваферми. Це – сом африканський (кларієвий). Маємо власне сертифіковане виробництво копченої та соленої риби. Плюс до цього – широкий асортимент охолодженої, замороженої риби та морепродуктів від наших партнерів.
Знайшов підтримку у споживачів проєкт "Beerton" – новий формат роботи закладу, який дає змогу скуштувати смачні страви нашої кухні. "The Хміль" – це найбільший вибір розливного пива у Ковелі: 20 сортів пінного напою дарують прохолоду людям у найспекотнішу погоду. До пива – великий вибір рибної продукції, про яку згадували вище.
До речі, "The Хміль" – це 50 посадкових місць для гарного відпочинку будь-якої компанії. Всі великі спортивні події транслюємо на великому екрані.
– Воєнний стан, в якому нині живемо, – це не тільки бойові дії на фронті, волонтерський рух, допомога нашим воїнам грошима і технікою, але й робота в умовах економії електроенергії, палива, постійної загрози блекауту. Як даєте собі раду з цими викликами?
– Певною мірою ми передбачали такий розвиток подій. Тому завчасно зробили наш головний офіс у Ковелі незалежним від загальних електричних мереж, встановивши сонячні панелі та акумулюючі батареї. Також встановили сонячні панелі по вул. Шевченка, 28, які забезпечують електроенергією швидкісну зарядну станцію для електромобілів, магазини "Риба Love", "TwinSocks маркет", "Beerton". На черзі – "The Хміль".
Наше завдання – зробити "Юкон" та всі його проєкти автономними, використовуючи екологічно чисті технології. Намагаємось працювати так, щоб наші ініціативи ефективно сприяли збереженню навколишнього середовища, робили його екологічно чистішим.
– Що ж, дякую Вам за цікаву і змістовну розмову, бажаю подальших успіхів і звершень! Найголовніше – всім нам спільно працювати на майбутню перемогу України над ворогом.
Розмову вів
Михайло КУЗЬМУК.
НА СВІТЛИНАХ: в центрі – члени трудового колективу ПП “Юкон” разом з Юрієм СЕМЕНЮКОМ та Богданом КОНОПАЦЬКИМ; робочі будні компанії.
Фото Аліни РОМАНЮК.
Залишити коментар