Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 25 вересня 2025 року №40 (12996)

Повідомлення в номер / РЖКП №1 – територія якості та комфорту

25.09.2025 Романюк Аліна Петрівна
Серію статей про роботу об’єднаного РЖКП №1 ми розпочали друкувати майже одразу після його реорганізації. Цікавилися діяльністю і життям підприємства й після повномасштабного вторгнення. 
Тоді, як і зараз, зберігалися загрози масових обстрілів мирних міст, наступу з Білоруського напряму, тому діяльність комунальників викликала чимало запитань у мешканців міста: мовляв, чи доцільно взагалі виконувати якісь роботи? Як зараз, пам’ятаю слова начальника Віктора Солов’янчука: «Ми зобов’язані надавати якісні послуги та утримувати порядок на прибудинкових територіях, незважаючи ні на що, маємо залишатись  «на варті» комфорту та добробуту мешканців нашого міста».
От так стратегія «малих кроків», самовіддана праця на благо міста та громади дозволила не лише утримати, а й розвинути підприємство, за що неодноразово у ці роки РЖКП №1 отримувало відзнаки та ставало переможцем рейтингових агентств.
 І хоч виникало і виникає чимало труднощів, спільними зусиллями вдалось поліпшити стан житлового фонду в Ковелі, що потребувало чималих вкладень. Великою мірою цьому зарадила співпраця із міською владою, розроблена «Програма фінансової підтримки житлового фонду Ковельської територіальної громади» та ініціативність самих мешканців, які прагнуть жити краще і комфортніше.
Тож сьогодні – тема благоустрою. Приємно бачити, як оживають прибудинкові території – покладена бруківка, сучасно облаштовані входи до під’їздів та лавочки у людних місцях для зручності, де завжди можна побачити і матусь з маленькими дітьми, і людей старшого  віку, які зупинились перепочити по дорозі з магазину, ринку чи просто вийшли зі своїх квартир подихати свіжим повітрям.
Програма співфінансування – це вигідно і ефективно 
Про те, чи дала Програма співфінансування  очікуваний результат, запитуємо в начальника РЖКП №1 м. Ковеля Віктора СОЛОВ’ЯНЧУКА.
– Так, безумовно. Якщо в перший рік підприємство надало послуги за цією Програмою 41 будинку, у другий – 82, то в цьому році за планом – аж 146 будинків. Це високий показник, при чому і результат хороший, адже відбувається заміна комунікацій, відповідно й зменшення витрат води, кількості аварійних ремонтів, а найголовніше – це, образно кажучи, вклад у майбутнє.
Першочергово беремося за те, що є життєво необхідним та аварійним: заміну мереж водопостачання, ремонт покрівель, заміну ринв, організацію водостоку з даху, ремонт козирків, парапетів, сходів у під’їзд, освітлення в місцях загального користування, ремонт оголовків димових і вентиляційних каналів та інше.
Важливо також розуміти: на законодавчому рівні встановлено, що багатоквартирні будинки є власністю самих співвласників будинків,  і не лише їх квартири, а й місця загального користування (сходові клітки, покрівлі, прибудинкові території). Тож, згідно із Законом, вони зобов’язані брати участь в утриманні спільного майна будинку, а не лише вимагати від нас відповідальності. Самі ж мешканці на загальних зборах обрали РЖКП №1 управителем, а це 195 багатоповерхівок. Самі ж співвласники і сформували кошториси витрат та перелік робіт, які виконуватимуться у будинку. 
Але, слід зауважити, що серед складових витрат по управлінню будинком найзатратніші в кошторисі – прибирання прибудинкових територій, місць загального користування, вивезення сміття (це більше половини всіх нарахувань), а ще – плата за електричну енергію у місцях загального користування, роботи ліфтів, а також обслуговування мереж, вентиляційних каналів тощо. А, отже, на ремонти залишаються незначні кошти.
У своїй роботі ми керуємося двома основними Законами України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку». Відповідно до них співвласники багатоквартирного будинку формують внески на спільне майно та послуги погоджуючи це з управителем.
l
До розмови долучається заступник начальника РЖКП №1 Ігор ПІНІС і роз’яснює: 
– Є будинки, як, наприклад, по вул. Володимирській, 85. Його мешканці – взірець відповідального ставлення до спільного майна. Вони свідомо збільшили суму внесків, щоб більше зробити для власного комфорту. І це дало хороший результат: відремонтовано всі входи в під’їзди й накрито дашками, покладено бруківку, замінено водопроводи на холодну воду. В цьому році запланували відремонтувати цоколі й відмостку. І це все – за два роки дії Програми співфінансування. 
Організацію виконання Програми, що теж є важливою і копіткою справою, беремо на себе, хоч це й не наш обов’язок. Ми працюємо разом з активом співвласників будинків, які згодні не просто тимчасово усунути проблему поточним ремонтом, а виконати капітальний, що прослужить роками. Наша мета – щоб був задоволений споживач – наш партнер і постійний клієнт.
Ще один приклад – мешканці будинку по вул. Володимирській, 87, де в минулому році ми замінили систему водопостачання, яка  перебувала в аварійному стані. Спочатку була можливість лише частково це зробити, але ініціативні мешканці вирішили дозбирати кошти і замінити відразу всю систему (не розтягуючи процес на роки).
Працюємо прозоро і відповідально
До слова, усі закупівлі відбуваються через систему «Prozorro». Вже більше трьох років фахівцем із публічних закупівель у РЖКП №1 є Андрій СКОКЛЮК (на світлині вгорі він – ліворуч разом із Віктором СОЛОВ’ЯНЧУКОМ та Ігорем ПІНІСОМ). Пан Андрій знає усі тонкощі цієї справи та відповідально ставиться до роботи, адже працює у  комунальній сфері значно довше та має юридичну освіту.
– Електронна система закупівель має ряд особливостей та переваг, – каже Андрій Миколайович. –  Закупівлю продукції, всі послуги здійснюємо відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України  №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Кожен громадянин може ознайомитися з результатами, адже всі договори публічно оприлюднюються. 
Головне завдання – наперед спланувати  роботу за результатами минулого року. Зрозуміло, що все передбачити неможливо, адже обсяги робіт та спектр послуг на підприємстві значно зростають, відповідно, збільшується кількість використання матеріалів, технічного спорядження та інших засобів.
– Що дає система публічних закупівель? 
– Окрім того, що тендерна закупівля вимагає уважності та має певні складнощі, вона є результативною, оскільки допомагає заощаджувати. Так, до прикладу, на закупівлі сміттєзбірників вдалось заощадити близько 80 тис. грн. (при загальних витратах  понад мільйон гривень). 
Хоча є й певні ризики через недобросовісних учасників тендеру. Закуповуючи матеріали і обладнання за найнижчою ціною, можемо отримати неякісні матеріали або й зовсім не ті, що замовляли. Іноді складові продукту мають походження з країни-окупанта. А от перевагою є те, що оплату здійснюємо після огляду та перевірки матеріалу, відповідних сертифікатів якості.
– Певна складність виникає, коли потрібно щось терміново, – додає Ігор ПІНІС. – З останніх випадків, наприклад, – придбання деталі до автомобіля, ціна якої 117 тисяч гривень. Технічно замовлення займає близько двох тижнів, і весь цей час навантаження йде на іншу техніку, а працівники працюють понаднормово і зі зміщенням графіків, тому дякуємо і «жеківцям», і мешканцям за розуміння. 
До слова, в минулому місяці таких ремонтів було декілька. Відповідно кілька сотень тисяч гривень витратили лише на деталі, тож затрати на обслуговування техніки великі. І все ж, попри це, здорожчання паливо-мастильних матеріалів, ріст «мінімалки» (що впливає на зарплати  працівникам), ми не піднімали тариф на вивезення сміття з 2022 року.
Тому важливо розуміти, що вчасно сплачені кошти за утримання багатоквартирних будинків, вивезення сміття – запорука якості й своєчасності надання послуг.  Незважаючи на  велику кількість боржників ми продовжуємо надавати послуги (навіть, якщо борг по будинку становить чималу суму). Та деякі люди все одно не задоволені: мовляв, гроші у підприємства є, а інших робіт не проводимо. 
Так, підприємство отримує доходи, але завдяки іншим видам діяльності, яку проводить РЖКП №1: ремонтні роботи на замовлення різних установ, організацій, надання спецтехніки, виготовлення металевих конструкцій. Але ці кошти спрямовані на модернізацію підприємства, а будинки мають утримуватись в межах власного бюджету.
Організація повинна  отримувати прибуток, розвиватись і заробляти,  хоча ми завжди допомагаємо і йдемо на поступки людям, які опинилися у складних життєвих обставинах, військовим, які потребують нашої допомоги.  
Ми аналізуємо доходи і витрати  за всіма видами діяльності. По кожному будинку проводимо відповідні розрахунки, певний аналіз з надання послуг. Вкотре зауважу, що РЖКП №1 надає послуги в межах сформованих співвласниками будинків кошторисів витрат. А в багатьох вони не дозволяють провести необхідні ремонти, яких потребують будинки.
Результат, який ми зараз маємо, досягнутий завдяки свідомим громадянам, відповідальності працівників, керівництву, яке заохочує людей матеріально, адже ми часто працюємо понаднормово, щоб швидше виконати замовлення вчасно та залишити позитивний відгук споживачів наших послуг. 
На постійному зв’язку з людьми
До розмови знову доєднується Віктор Солов’янчук. 
– Вікторе Степановичу, які будинки вважаєте «проблемними», якщо такі, звичайно, є?
– Якщо не брати до уваги боржників, «проблемними» залишаються малоквартирні, двоповерхові будинки, так звані «хрущовки». Їх внески на ремонтно-відновлювальні роботи складають незначні суми. Як приклад – будинки на вул. Геологів, 2 і 4 – це 3312 і 2604 гривень на рік; на вул. Володимирській, 146 – 1764 гривень на рік. Що можна зробити за ці кошти? А люди вимагають, наприклад, замінити покрівлю, затрати на що становлять близько мільйона гривень. Звісно, нам це не під силу. Важливо розуміти це і йти на співпрацю, бо внесків мешканців, грубо кажучи, вистачає лише на зарплату робітникам, які щоденно прибирають ці будинки, та територію біля них, витрати за електроенергію та обслуговування мереж. 
Попри те, що квартплата цих мешканців і так немала порівняно з жителями дев’ятиповерхівок, вихід один – збільшення внесків і залучення Програми співфінансування від міської влади, про що ми неодноразово намагаємось говорити на зборах співвласників.
– Як часто проводите такі зустрічі? Як зараз налагоджена комунікація з мешканцями багатоквартирних будинків?
– Здебільшого за потреби. Продуктивна співпраця налагоджена через соцмережі, зокрема, у Вайбер-групах, де миттєво можна отримати роз’яснення спеціалістів з приводу нагальних питань. Якщо є запит на зустріч, ми теж реагуємо, в разі необхідності їдемо особисто. Хочу зауважити, що кількість заяв та письмових скарг значно зменшилась. Хоча прийом громадян введеться постійно, без уваги не залишаємо нікого. Навіть якщо це неприйомний день, стараємось залучити спеціалістів, щоб  вирішити питання. 
За посередництвом газети «Вісті Ковельщини», яку в місті читають багато споживачів наших послуг, хочемо закликати підключатися до Вайбер-груп будинків, бути активними та ініціативними, адже разом ми завжди можемо більше. От нещодавно отримали повідомлення про пошкодження дитячого майданчика і надіслали фото. 
Майстер прийняв заявку і відразу, вже зі спорядженням, поїхав на місце для оперативного ремонту.
20250911_135331Серію статей про роботу об’єднаного РЖКП №1 ми розпочали друкувати майже одразу після його реорганізації. Цікавилися діяльністю і життям підприємства й після повномасштабного вторгнення. 
Тоді, як і зараз, зберігалися загрози масових обстрілів мирних міст, наступу з Білоруського напряму, тому діяльність комунальників викликала чимало запитань у мешканців міста: мовляв, чи доцільно взагалі виконувати якісь роботи? Як зараз, пам’ятаю слова начальника Віктора Солов’янчука: «Ми зобов’язані надавати якісні послуги та утримувати порядок на прибудинкових територіях, незважаючи ні на що, маємо залишатись  «на варті» комфорту та добробуту мешканців нашого міста».
От так стратегія «малих кроків», самовіддана праця на благо міста та громади дозволила не лише утримати, а й розвинути підприємство, за що неодноразово у ці роки РЖКП №1 отримувало відзнаки та ставало переможцем рейтингових агентств.
 І хоч виникало і виникає чимало труднощів, спільними зусиллями вдалось поліпшити стан житлового фонду в Ковелі, що потребувало чималих вкладень. Великою мірою цьому зарадила співпраця із міською владою, розроблена «Програма фінансової підтримки житлового фонду Ковельської територіальної громади» та ініціативність самих мешканців, які прагнуть жити краще і комфортніше.
Тож сьогодні – тема благоустрою. Приємно бачити, як оживають прибудинкові території – покладена бруківка, сучасно облаштовані входи до під’їздів та лавочки у людних місцях для зручності, де завжди можна побачити і матусь з маленькими дітьми, і людей старшого  віку, які зупинились перепочити по дорозі з магазину, ринку чи просто вийшли зі своїх квартир подихати свіжим повітрям.
Програма співфінансування – це вигідно і ефективно 
530493723_24386629574337464_7617395930945862575_nПро те, чи дала Програма співфінансування  очікуваний результат, запитуємо в начальника РЖКП №1 м. Ковеля Віктора СОЛОВ’ЯНЧУКА.
– Так, безумовно. Якщо в перший рік підприємство надало послуги за цією Програмою 41 будинку, у другий – 82, то в цьому році за планом – аж 146 будинків. Це високий показник, при чому і результат хороший, адже відбувається заміна комунікацій, відповідно й зменшення витрат води, кількості аварійних ремонтів, а найголовніше – це, образно кажучи, вклад у майбутнє.
Першочергово беремося за те, що є життєво необхідним та аварійним: заміну мереж водопостачання, ремонт покрівель, заміну ринв, організацію водостоку з даху, ремонт козирків, парапетів, сходів у під’їзд, освітлення в місцях загального користування, ремонт оголовків димових і вентиляційних каналів та інше.
Важливо також розуміти: на законодавчому рівні встановлено, що багатоквартирні будинки є власністю самих співвласників будинків,  і не лише їх квартири, а й місця загального користування (сходові клітки, покрівлі, прибудинкові території). Тож, згідно із Законом, вони зобов’язані брати участь в утриманні спільного майна будинку, а не лише вимагати від нас відповідальності. Самі ж мешканці на загальних зборах обрали РЖКП №1 управителем, а це 195 багатоповерхівок. Самі ж співвласники і сформували кошториси витрат та перелік робіт, які виконуватимуться у будинку. 
Але, слід зауважити, що серед складових витрат по управлінню будинком найзатратніші в кошторисі – прибирання прибудинкових територій, місць загального користування, вивезення сміття (це більше половини всіх нарахувань), а ще – плата за електричну енергію у місцях загального користування, роботи ліфтів, а також обслуговування мереж, вентиляційних каналів тощо. А, отже, на ремонти залишаються незначні кошти.
У своїй роботі ми керуємося двома основними Законами України «Про житлово-комунальні послуги» та «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку». Відповідно до них співвласники багатоквартирного будинку формують внески на спільне майно та послуги погоджуючи це з управителем.
ххх
518243234_24170126789321078_4831612335412928390_nДо розмови долучається заступник начальника РЖКП №1 Ігор ПІНІС і роз’яснює: 
– Є будинки, як, наприклад, по вул. Володимирській, 85. Його мешканці – взірець відповідального ставлення до спільного майна. Вони свідомо збільшили суму внесків, щоб більше зробити для власного комфорту. І це дало хороший результат: відремонтовано всі входи в під’їзди й накрито дашками, покладено бруківку, замінено водопроводи на холодну воду. В цьому році запланували відремонтувати цоколі й відмостку. І це все – за два роки дії Програми співфінансування. 
Організацію виконання Програми, що теж є важливою і копіткою справою, беремо на себе, хоч це й не наш обов’язок. Ми працюємо разом з активом співвласників будинків, які згодні не просто тимчасово усунути проблему поточним ремонтом, а виконати капітальний, що прослужить роками. Наша мета – щоб був задоволений споживач – наш партнер і постійний клієнт.
Ще один приклад – мешканці будинку по вул. Володимирській, 87, де в минулому році ми замінили систему водопостачання, яка  перебувала в аварійному стані. Спочатку була можливість лише частково це зробити, але ініціативні мешканці вирішили дозбирати кошти і замінити відразу всю систему (не розтягуючи процес на роки).
Працюємо прозоро і відповідально
До слова, усі закупівлі відбуваються через систему «Prozorro». Вже більше трьох років фахівцем із публічних закупівель у РЖКП №1 є Андрій СКОКЛЮК (на світлині вгорі він – ліворуч разом із Віктором СОЛОВ’ЯНЧУКОМ та Ігорем ПІНІСОМ). Пан Андрій знає усі тонкощі цієї справи та відповідально ставиться до роботи, адже працює у  комунальній сфері значно довше та має юридичну освіту.
– Електронна система закупівель має ряд особливостей та переваг, – каже Андрій Миколайович. –  Закупівлю продукції, всі послуги здійснюємо відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з врахуванням Постанови Кабінету Міністрів України  №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Кожен громадянин може ознайомитися з результатами, адже всі договори публічно оприлюднюються. 
Головне завдання – наперед спланувати  роботу за результатами минулого року. Зрозуміло, що все передбачити неможливо, адже обсяги робіт та спектр послуг на підприємстві значно зростають, відповідно, збільшується кількість використання матеріалів, технічного спорядження та інших засобів.
520688896_24224811103852646_9200555486955588271_n– Що дає система публічних закупівель? 
– Окрім того, що тендерна закупівля вимагає уважності та має певні складнощі, вона є результативною, оскільки допомагає заощаджувати. Так, до прикладу, на закупівлі сміттєзбірників вдалось заощадити близько 80 тис. грн. (при загальних витратах  понад мільйон гривень). 
Хоча є й певні ризики через недобросовісних учасників тендеру. Закуповуючи матеріали і обладнання за найнижчою ціною, можемо отримати неякісні матеріали або й зовсім не ті, що замовляли. Іноді складові продукту мають походження з країни-окупанта. А от перевагою є те, що оплату здійснюємо після огляду та перевірки матеріалу, відповідних сертифікатів якості.
– Певна складність виникає, коли потрібно щось терміново, – додає Ігор ПІНІС. – З останніх випадків, наприклад, – придбання деталі до автомобіля, ціна якої 117 тисяч гривень. Технічно замовлення займає близько двох тижнів, і весь цей час навантаження йде на іншу техніку, а працівники працюють понаднормово і зі зміщенням графіків, тому дякуємо і «жеківцям», і мешканцям за розуміння. 
До слова, в минулому місяці таких ремонтів було декілька. Відповідно кілька сотень тисяч гривень витратили лише на деталі, тож затрати на обслуговування техніки великі. І все ж, попри це, здорожчання паливо-мастильних матеріалів, ріст «мінімалки» (що впливає на518342784_24192707490396341_5718145708307656471_nзарплати  працівникам), ми не піднімали тариф на вивезення сміття з 2022 року.
Тому важливо розуміти, що вчасно сплачені кошти за утримання багатоквартирних будинків, вивезення сміття – запорука якості й своєчасності надання послуг.  Незважаючи на  велику кількість боржників ми продовжуємо надавати послуги (навіть, якщо борг по будинку становить чималу суму). Та деякі люди все одно не задоволені: мовляв, гроші у підприємства є, а інших робіт не проводимо. 
Так, підприємство отримує доходи, але завдяки іншим видам діяльності, яку проводить РЖКП №1: ремонтні роботи на замовлення різних установ, організацій, надання спецтехніки, виготовлення металевих конструкцій. Але ці кошти спрямовані на модернізацію підприємства, а будинки мають утримуватись в межах власного бюджету.
Організація повинна  отримувати прибуток, розвиватись і заробляти,  хоча ми завжди допомагаємо і йдемо на поступки людям, які опинилися у складних життєвих обставинах, військовим, які потребують нашої допомоги.  
Ми аналізуємо доходи і витрати  за всіма видами діяльності. По кожному будинку проводимо відповідні розрахунки, певний аналіз з надання послуг. Вкотре зауважу, що РЖКП №1 надає послуги в межах сформованих співвласниками будинків кошторисів витрат. А в багатьох вони не дозволяють провести необхідні ремонти, яких потребують будинки.
Результат, який ми зараз маємо, досягнутий завдяки свідомим громадянам, відповідальності працівників, керівництву, яке заохочує людей матеріально, адже ми часто працюємо понаднормово, щоб швидше виконати замовлення вчасно та залишити позитивний відгук споживачів наших послуг. 
На постійному зв’язку з людьми
До розмови знову доєднується Віктор Солов’янчук. 
– Вікторе Степановичу, які будинки вважаєте «проблемними», якщо такі, звичайно, є?
20250812_153719-1– Якщо не брати до уваги боржників, «проблемними» залишаються малоквартирні, двоповерхові будинки, так звані «хрущовки». Їх внески на ремонтно-відновлювальні роботи складають незначні суми. Як приклад – будинки на вул. Геологів, 2 і 4 – це 3312 і 2604 гривень на рік; на вул. Володимирській, 146 – 1764 гривень на рік. Що можна зробити за ці кошти? А люди вимагають, наприклад, замінити покрівлю, затрати на що становлять близько мільйона гривень. Звісно, нам це не під силу. Важливо розуміти це і йти на співпрацю, бо внесків мешканців, грубо кажучи, вистачає лише на зарплату робітникам, які щоденно прибирають ці будинки, та територію біля них, витрати за електроенергію та обслуговування мереж. 
Попри те, що квартплата цих мешканців і так немала порівняно з жителями дев’ятиповерхівок, вихід один – збільшення внесків і залучення Програми співфінансування від міської влади, про що ми неодноразово намагаємось говорити на зборах співвласників.
– Як часто проводите такі зустрічі? Як зараз налагоджена комунікація з мешканцями багатоквартирних будинків?
– Здебільшого за потреби. Продуктивна співпраця налагоджена через соцмережі, зокрема, у Вайбер-групах, де миттєво можна отримати роз’яснення спеціалістів з приводу нагальних питань. Якщо є запит на зустріч, ми теж реагуємо, в разі необхідності їдемо особисто. Хочу зауважити, що кількість заяв та письмових скарг значно зменшилась. Хоча прийом громадян введеться постійно, без уваги не залишаємо нікого. Навіть якщо це неприйомний день, стараємось залучити спеціалістів, щоб  вирішити питання. 
За посередництвом газети «Вісті Ковельщини», яку в місті читають багато споживачів наших послуг, хочемо закликати підключатися до541632000_24580299008303852_7116245997231309156_nВайбер-груп будинків, бути активними та ініціативними, адже разом ми завжди можемо більше. От нещодавно отримали повідомлення про пошкодження дитячого майданчика і надіслали фото. 
Майстер прийняв заявку і відразу, вже зі спорядженням, поїхав на місце для оперативного ремонту.
Часто отримуємо звернення з приводу роботи каналізації – до кінця дня проблему усунули, а ввечері вже читаємо: «Щиро дякуємо комунальникам за оперативне реагування». Це – приклад щоденних комунікацій, які підтверджують, що співпраця дає результат, адже і ми зацікавлені у безперебійній роботі систем на користь жителів міста. 
Знову звертаємося до Ігоря Пініса:
– Ігоре Олексійовичу, нещодавно у нашому місті облаштували павільйон для реалізації сільськогосподарської продукції. Розкажіть про цей проєкт, адже працівники РЖКП №1 теж причетні до цієї події.
– Це – проєкт Ковельської міської ради, де ми були виконавцями робіт. Багато хто казав, що створити комунальний ринок, звільнивши від стихійної торгівлі Привокзальну площу Ковеля, – ідея безперспективна. Але коли є бажання і мета – все можливо. Тож тепер маємо чудову цивілізовану локацію, безоплатні робочі місця для господарів, які реалізують власну сільськогосподарську продукцію, і, вперше за десятиліття, вільну площу біля вокзалу. 
Павільйон знаходяться в зоні відповідальності РЖКП №1, тому просимо дотримуватися порядку і, звісно, підтримувати місцевих виробників, купуючи у них товари.
– Дякую за розмову та щоденну працю на благо міста і громади!
Розмовляла  Аліна РОМАНЮК.
На світлинах: павільйон для реалізації сільськогосподарської продукції. 
Фото з архіву підприємства та Аліни Романюк.

 

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025