У Ковелі зростає мережа закладів торгівлі, ресторанного господарства та побутового обслуговування. Сьогодні в місті нараховується понад 450 закладів торгівлі, з них 40% реалізують продовольчі товари та 60% – непродовольчі.
У 2012 році в різних мікрорайонах міста з'явилися 10 нових торгових павільйонів та магазинів. Зокрема, "Глобус", "Господар", "Кондитерські вироби", "Продукти ЮВІН" та інші. Збільшилося й закладів ресторанного господарства – ще п'ять кафе торік відкрили двері для відвідувачів. Загалом мережа ресторанного господарства Ковеля налічує понад 75 об'єктів (на 3250 посадочних місць). Чимало закладів впродовж року провели реконструкцію та облаштували сучасні інтер'єри.
Сфера побутового обслуговування також відіграє значну роль в економіці міста. У Ковелі побутові послуги надають понад 45 юридичних та понад 180 фізичних осіб. Це – перукарні, ательє, майстерні, пральні.
Найбільшим попитом користуються такі види послуг, як ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів, пошиття одягу, ремонт і виготовлення взуття, перукарські та фото-послуги, ремонт і виготовлення металовиробів. У 2012 році у Ковелі відкрито три нових заклади побутового обслуговування населення – студія краси, перукарня і косметичний салон.
Торік працівниками відділу торгівлі, побуту та захисту прав споживачів перевірено 150 закладів торгівлі і побуту з питань дотримання законодавства про захист прав споживачів та діючих правил торгівлі. За результатами перевірок до адміністративної відповідальності притягнуто 25 осіб та накладено адмінштрафи.
Серед порушень, виявлених працівниками відділу, – невідповідність товарів (продукції) вимогам нормативних документів, продаж товарів за відсутності для споживача необхідної, доступної, своєчасної та достовірної інформації, термін придатності яких минув та ін.
Після втручання спеціалістів відділу громадянам було повернуто вартість недоброякісних товарів, придбаних на ринках та в торговельних закладах міста, замінено на товари, що відповідають вимогам нормативних документів та споживчим якостям, або проведено заміну недоброякісних товарів на доброякісні чи на аналогічні з перерахуванням вартості, чи проведено їх ремонт за кошти суб'єктів господарювання.
Консультації з питань захисту прав споживачів можна отримати у Волинській інспекції з питань захисту прав споживачів (м. Луцьк, вул. Ковельська, 8, тел. 72-48-26, 72-62-33) або у відділі торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Ковельського міськвиконкому (м. Ковель, вул. Незалежності, 73, каб. 305, тел. 6-17-05).
Відділ торгівлі, побуту та захисту прав споживачів виконавчого комітету міської ради.
Залишити коментар