Робота із зверненнями громадян у районній державній адміністрації спрямована на забезпечення громадянам їх конституційного права на звернення.
До районної державної адміністрації за 2012 рік надійшло 1482 звернення з усіх адміністративно-територіальних одиниць району та інших регіонів, що на 931 менше, ніж за 2011 рік (2413). З урахуванням колективних звернень до РДА звернулося 2659 громадян.
Надійшло 50 повторних звернень. Наявність повторних звернень громадян пов'язана з тим, що є такі звернення, на які виконавці неодноразово надавали вичерпні відповіді-роз'яснення, що питання відповідно до законодавства не може бути вирішено позитивно, але ці відповіді не влаштовують заявників.
За соціальним станом авторів найбільше звернень надійшло від пенсіонерів – 170, найменше від учнів, студентів – 2.
У відповідності до кількості дорослого населення найбільше громадян звернулося до районної державної адміністрації з Мельницької (44,76%), Мощенської (25,76%), Ситовичівської (11,20%), Скулинської (10,83%) сільських рад. Найменше – з Люблинецької селищної ради (2,90%). З інших населених пунктів Волині звернулося 674 громадянина.
Як і у попередні роки, найбільш часто громадяни звертались до райдержадміністрації з питаннями:
– аграрної політики і земельних відносин, зокрема, щодо виділення у власність земельних ділянок для ведення особистих селянських господарств, переоформлення державних актів та сертифікатів у зв'язку з прийняттям права на спадщину, виготовлення державних актів;
– соціального захисту, а саме – надання матеріальної допомоги на лікування, встановлення та перегляд розмірів соціальних допомог, перерахунок пенсій;
– комунального господарства (це питання будівництва та ремонту доріг, електропостачання, ремонту та експлуатації будинків, комунальних мереж);
– сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, а саме: усиновлення дітей, встановлення опіки та піклування над ними, влаштування у дитячі будинки сімейного типу;
– праці та заробітної плати (в основному, це були питання працевлаштування та сприяння у вирішенні трудових спорів);
– житлової політики, зокрема, щодо поліпшення умов проживання, приватизація та інші операції з житлом.
Актуальними залишаються питання освіти, транспорту і зв'язку, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, охорони здоров'я.
Протягом 2012 року проведено десять засідань комісії з питань розгляду звернень громадян.
Відділ інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю апарату райдержадміністрації.
Залишити коментар