Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 3 липня 2025 року № 28 (12984)

Повідомлення в номер / Компенсація в зв’язку з підвищенням тарифів

27.05.2014

images Компенсація в зв’язку з підвищенням тарифів

З 1 липня 2014 року набере чинності постанова Кабінету Міністрів України, якою затверджено Порядок призначення і надання населенню компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів на послуги.
Компенсації стосуються додат-кових витрат на оплату послуг газопостачання, централізованого опалення та централізованого постачання гарячої води в умовах підвищення цін і тарифів на ці послуги.
Зазначений Порядок поширюється на сім'ї, що складаються з громадян України, іноземців, осіб без громадянства, які на законних підставах перебувають на території України, якщо середньомісячний сукупний дохід сім'ї за попередні шість місяців не перевищував величини прожиткового мінімуму для сім'ї (визначається як сума прожиткових мінімумів для кожного члена сім'ї відповідно до його належності до основних соціальних і демографічних груп населення). До складу сім'ї включаються особи, зареєстровані у житловому приміщенні.
Компенсація розраховується як різниця між розміром плати за комунальні послуги у межах норм споживання (з урахуванням пільг та субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг) після підвищення цін і тарифів на комунальні послуги та розміром відповідного платежу, який сім'я сплачувала до змін цін і тарифів на комунальні послуги.
Для призначення компенсації особа, яка зареєстрована у житловому приміщенні (будинку), звертається до управління праці та соціального захисту  населення  за місцем реєстрації із  заявою,  довідкою про  склад зареєстрованих у житловому приміщенню (будинку) осіб, довідками про доходи кожної особи за попередні шість місяців, що передують зверненню (згідно із формою № 192).
За більш детальною інформацією громадяни можуть звертатися за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності, 148 (каб.№ 6) або за телефонами: 5-29-19, 5-26-06.
Софія САГАЛЬ,
начальник управління праці
та соціального захисту населення виконавчого комітету
міської ради.

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025