Оформлення субсидій через “Укрпошту”: надійно та комфортно
З подорожчанням вартості житлово-комунальних послуг актуальним питанням для українців стають житлові субсидії, зручність та швидкість їх отримання.
Постановою Кабінету Міністрів від 28 лютого 2015 року, № 106 "Про удосконалення порядку надання житлових субсидій" механізм видачі субсидій спрощено. Призначення субсидій здійснюватиметься лише на основі двох документів – заяви та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
За субсидією має звернутися член сім'ї, на якого відкрито особовий рахунок на сплату житлово-комунальних послуг. Також на субсидію можуть претендувати громадяни, котрі орендують житло і сплачують за комунальні послуги. Однак вони повинні мати офіційний договір оренди і кошти вносити не господарю готівкою, а на рахунок.
Для призначення житлової субсидії громадянин має звернутися за місцем реєстрації до управління праці та соціального захисту населення.
Жителі м. Ковеля за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності, 148.
Жителі Ковельського району за адресою: м. Ковель, вул. Івасюка, 15.
Для комфортного отримання субсидій українцями документи для призначення субсидії можуть бути направлені поштою.
Завітавши до найближчого поштового відділення, від працівників “Укрпошти” Ви отримаєте консультацію щодо порядку направлення всіх необхідних документів на отримання субсидії.
Спрощеною процедурою отримання субсидій передбачено, що до 15 квітня 2015 року українцям мали бути надіслані документи, необхідні для призначення житлової субсидії. Бланки для оформлення субсидій складатимуться з двох аркушів (із двостороннім друком): на одному аркуші – Заяви про призначення житлової субсидії та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії; на другому – повідомлення для споживача та інструкції про порядок заповнення заяви й декларації.
Національний оператор поштового зв'язку України є надійним партнером для українців при отриманні житлових субсидій. Відтепер не потрібно витрачати зайвий час на поїздки до управління соціального захисту населення. Документи для отримання субсидії можна направити поштою через відділення поштового зв'язку.
Світлана МОКІЙЧУК,
заступник начальника Центру поштового зв'язку № 4 Волинської дирекції УДППЗ "Укрпошта".
З подорожчанням вартості житлово-комунальних послуг актуальним питанням для українців стають житлові субсидії, зручність та швидкість їх отримання.
Постановою Кабінету Міністрів від 28 лютого 2015 року, № 106 "Про удосконалення порядку надання житлових субсидій" механізм видачі субсидій спрощено. Призначення субсидій здійснюватиметься лише на основі двох документів – заяви та декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії.
За субсидією має звернутися член сім'ї, на якого відкрито особовий рахунок на сплату житлово-комунальних послуг. Також на субсидію можуть претендувати громадяни, котрі орендують житло і сплачують за комунальні послуги. Однак вони повинні мати офіційний договір оренди і кошти вносити не господарю готівкою, а на рахунок.
Для призначення житлової субсидії громадянин має звернутися за місцем реєстрації до управління праці та соціального захисту населення.
Жителі м. Ковеля за адресою: м. Ковель, вул. Незалежності, 148.
Жителі Ковельського району за адресою: м. Ковель, вул. Івасюка, 15.
Для комфортного отримання субсидій українцями документи для призначення субсидії можуть бути направлені поштою.
Завітавши до найближчого поштового відділення, від працівників “Укрпошти” Ви отримаєте консультацію щодо порядку направлення всіх необхідних документів на отримання субсидії.
Спрощеною процедурою отримання субсидій передбачено, що до 15 квітня 2015 року українцям мали бути надіслані документи, необхідні для призначення житлової субсидії. Бланки для оформлення субсидій складатимуться з двох аркушів (із двостороннім друком): на одному аркуші – Заяви про призначення житлової субсидії та Декларації про доходи і витрати осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії; на другому – повідомлення для споживача та інструкції про порядок заповнення заяви й декларації.
Національний оператор поштового зв'язку України є надійним партнером для українців при отриманні житлових субсидій. Відтепер не потрібно витрачати зайвий час на поїздки до управління соціального захисту населення. Документи для отримання субсидії можна направити поштою через відділення поштового зв'язку.
Світлана МОКІЙЧУК, заступник начальника Центру поштового зв'язку № 4 Волинської дирекції УДППЗ "Укрпошта".
Залишити коментар