Раді вітати Вас!
  • Головна
  • Контакти
  • Реклама
Весь архів випусків
  • Головна
  • Категорії
    • Повідомлення в номер
    • Місцева влада
    • Репортаж
    • Політика
    • Погода
    • Редакційна пошта
    • Духовність
    • Закон і ми
    • Благодійність
    • Пам’ять
    • Спорт, природа і здоров’я
    • Всяка всячина
    • Реклама і оголошення
    • З неопублікованого
  • Галерея
  • Про нас
  • Відгуки читачів
  • Передплата
  • Контакти
  • Четвер, 12 червня 2025 року №25 (12981)

Місцева влада / Навчання "архівістів" Волині

22.11.2012

images Навчання "архівістів" Волині

У  Державному архіві Волинської області відбувся семінар-навчання керівників архівних відділів райдержадміністрацій та виконкомів міських рад області з питань укладання списків установ, підприємств і організацій, що перебувають в зоні комплектування архівних відділів, підготовки планово-звітної документації, впорядкування та забезпечення схоронності виборчої документації, інших актуальних проблем розвитку архівної справи та діловодства.
В числі розглянутих питань – обговорення нового Переліку типових документів, що створюються під час діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08.08.2007 р., № 1004 та наказом Міністерства юстиції України 12.04.2012 р., № 578/5.
Перелік набирає чинності із 1 січня 2013 року і  має важливе значення для роботи діловодних та архівних служб установ міста.
Перелік використовується для формування справ, при підготовці різних видів номенклатур справ, розробленні відомчих та галузевих переліків документів із термінами їх зберігання, а також під час роботи комісій з проведення експертизи цінності документів і призначений для використання всіма організаціями при визначенні строків зберігання документів, їх відборі на постійне та тривале архівне зберігання або знищення.
Перелік включає типові документи, що створюються під час документування управлінських функцій, органів державної влади та місцевого самоврядування, іншими установами, підприємствами та організаціями незалежно від функціонально-цільового призначення, рівня і масштабу діяльності, форми власності, а також документацію, що створюється в результаті виробничої та науково-технічної діяльності організацій.
Олена Кислюк,
начальник архівного
відділу міськвиконкому.                                                  

Залишити коментар

Ваш коментар з’явиться після перевірки модератором

ВІСТІ КОВЕЛЬЩИНИ

  • Редактор
    Вельма Микола Григорович
  • Перший заступник редактора
    Ляшук Світлана Олександрівна
  • Головний бухгалтер
    Шостацька Ірина Іванівна

Громадсько-політична газета "Вісті Ковельщини" 2012-2025