Як ми й обіцяли, сьогодні друкуємо відповіді на запитання, які надійшли на адресу міського голови Олега Кіндера в процесі підготовки до звіту і на які він дав відповіді під час зустрічі з виборцями.
Підприємець Микола Матвійчук, зокрема, запитує:
– Прочитавши в газеті Ваше звернення до жителів міста про підготовку звіту про роботу міського голови за 2012 рік, хочу задати деякі запитання.
За 2012 рік підприємцями-таксистами на спрощеній системі оподаткування було сплачено до міського бюджету більше 100 тисяч гривень. Що зроблено Вами для покращення роботи легкових таксі? Чому знищена, напрацьована роками, мережа стоянок таксі? Як політику від БЮТ, це підносить Ваш авторитет чи Ваше завдання – підрив авторитету партії "Батьківщина"?
– Це питання неодноразово розглядалось на нарадах, громадській раді. З початку формування бюджету 2012 року новим податковим законодавством визначено, що плата за паркування в місті Ковелі зараховується у вигляді субвенцій до місцевого бюджету. Якщо не надавати в оренду місця для паркування, то це означатиме недоотримання дохідної частини бюджету, зменшення заробітної плати працівникам бюджетної сфери.
Завдання міської влади – зробити усе, щоб наповнення міського бюджету було стовідсотковим.
Таксистам було запропоновано взяти участь в конкурсі. Цю пропозицію таксисти не підтримали. Дотримуючись вимог чинного законодавства, через півроку знову був проведений конкурс. Його виграв підприємець, який наразі є оператором з надання послуг паркування транспорту. Таксисти відмовляються платити за місця для паркування. Через це несе збитки підприємець, який сплачує податки до міської казни на умовах договірних засад. Таксисти не компенсують ці витрати.
Рішенням виконкому затверджено перелік стоянок легкових таксі в місті Ковелі. При обстеженні цих місць із залученням працівників ДАІ було визначено, що два місця не відповідають вимогам чинного законодавства в частині "Правила дорожнього руху". В зв'язку із цим, відповідно до уповноважених осіб, вони були закриті.
Я особисто доручив вивчити це питання відповідним працівникам, аби визначити інші місця, що зможуть використовуватись для стоянки таксі.
Плата за паркування повинна здійснюватись. Під час звіту визначались пріоритети в частині будування нових доріг. Протягом 2012 року здійснено асфальтування, щебенева підсипка. Протяжність доріг з асфальтовим покриттям склала 97 км. Основна маса робіт з будівництва і ремонту відбувалась протягом минулого року.
Щодо Вашого другого запитання, Миколо Онуфрійовичу, то можу сказати, що досягнення у спорті, освіті приносять мені як міському голові задоволення. Підриву власного авторитету як політика від БЮТ, чи політичної сили, до якої належить більшість представників депутатського корпусу міської ради, не вбачаю.
Звичайно, багато над чим ще потрібно працювати, вирішувати проблеми, що стосуються різних сфер життєдіяльності міста, але ми робимо усе для цього можливе.
Головне завдання – виправдати довір'я виборців, оскільки більшість з них проголосувала за мене як лідера міської партійної організації ВО "Батьківщина", обравши міським головою і віддавши свої голоси за більшість представників депутатського корпусу міської ради від цієї ж політичної сили.
l
До редакції газети "Вісті Ковельщини" надійшов лист від жителів будинку № 27, що по вул. Заводській, за підписами Володимира Кукнерика та Федора Янчара. Оскільки він є досить об'ємним, друкуємо основні запитання, на які мешканці згаданого вище будинку хотіли б отримати відповіді.
1. Жителі будинку 27 по вулиці Заводській порушили питання щодо впорядкування руху транспорту на прилеглій території.
2. Автори цього листа просять заасфальтувати відрізки дороги від будинків 25, 27, 29.
3. На думку ковельчан, гостро стоїть питання облаштування тротуарів у мікрорайоні "Сільмаш", зокрема між садочком та школою.
4. У зверненні йдеться про те, що нова котельня створює незручності для мешканців прилеглих будинків. Вона працює дуже гучно і викидає стовп диму.
5. Просять ковельчани роз'яснити, з якою метою біля нової котельні розпочали копати котлован і чи не будуть там збудовані гаражі для спецтехніки ПТМ "Ковельтепло", що на їх думку, теж не варто робити.
6. Олеже Олексійовичу, в своєму інтерв'ю на сторінках газети "Вісті Ковельщини" Ви повідомили, що кошти, виділені на ремонт доріг у 2012 році, освоєні неповністю. Роз'ясніть, що цьому перешкодило.
– Для мене в деякій мірі не зрозуміло те, що в одному зверненні мешканці будинку № 27 порушують питання проїзду до будинку, де вони проживають, а в іншому – просять встановити перешкоди для паркування транспортних засобів на його прилеглій території.
Торік грунтова дорога в мікрорайоні "Сільмаш" неодноразово грейдерувалася. Були встановлені перешкоди для проїзду автомобілів, адже до того часу вони могли вільно проїжджати з вул. Заводської до вул. Відродження.
Автомобілі, що паркуються на проїжджій частині, тротуарі, дитячому майданчику, – це транспортні засоби власників, що проживають у цьому будинку.
Щоб розв'язати це проблемне питання, можна піти шляхом створення ОСББ. Тоді доцільно буде виділити земельну ділянку під будівництво парковки для автомобілів.
Стосовно котельні, то вона не так давно збудована. Будівництво будь-якого об'єкта не проводиться без експертизи. Будівництво котельні проведено відповідно до проектно-кошторисної документації, проведена повна державна експертиза проекта, розроблені розділ, оцінка впливу на навколишнє середовище, які мали позитивний висновок.
В газеті "Вісті Ковельщини" публікувалась заява про наміри. Яким чином котельня, що сьогодні забезпечує мешканців мікрорайону теплом, заважає мешканцям цього будинку? Вона знаходиться на відстані 150 метрів від нього. Жодного разу нарікань з цього приводу від інших мешканців цього будинку не було. Думаю, що нам вдасться дійти згоди.
Ви порушуєте питання котловану. Рішенням Ковельської міської ради виділена земельна ділянка для діяльності ПТМ "Ковельтепло". Проект, що сьогодні планується, перебуває на доопрацюванні. Якщо на цій території будуть збудовані гаражі для спецтехніки підприємства, але якимсь чином вони заважатимуть мешканцям цього будинку, то запевняю, що міська рада не стоятиме осторонь.
Ми готові до громадського обговорення проекту. Тільки в такому разі буде прийняте рішення: надавати дозвіл на будівництво чи ні. Усі питання, що турбують мешканців будинку № 27, міська рада готова розглянути.
Далі у своєму листі ви поцікавились: чому кошти, виділені на ремонт доріг у 2012 році, освоєні неповністю? Поясню. Станом на 1.01.2013 р. Державним казначейством не проведена оплата профінансованих платіжних доручень. Фактично роботи виконані, але не проплачені Державним казначейством. Йде мова про суму, що становить 850 тис. грн. Загальна кредиторська заборгованість по комунальному відділу склала 1 млн. 600 тис. грн. Їх фінансування буде проводитись в цьому році.
l
– Пане голово, з'явилась інформація, що в місті буде збудовано теплоелектростанцію. Коли розпочнеться будівництво і за які кошти? Яку користь воно принесе Ковелю?
– На майданчику площею 20 га, що знаходиться за "Сільмашем", генпланом визначено технопарк. Державне підприємство "Грін Енерго" має намір збудувати на цьому місці теплоелектростанцію. Загальна вартість будівництва складає близько 21 мільйона доларів США. Потужність ТЕС має бути 12 МВт. Згідно із рішенням Державної екологічної інспекції, земельного відділу видані приписи, а саме – зробити по цьому кар'єру рекультивацію.
Цю територію показали представникам підприємства "Грін Енерго", які дали згоду зробити рекультивацію за власний кошт.
Матеріали, що будуть використовуватись задля діяльності ТЕС, екологічно чисті (це – деревина).
Підприємством укладено договір на вирощування екологічної лози з багатьма селищними та сільськими радами Волині. Зрозуміло, що відходи після спалювання деревини це – органічні добрива. Електроенергія буде реалізовуватись в діючу електромережу.
Позитивним є те, що на ТЕС створюватимуться нові робочі місця (більше 120 чоловік). Усі податки сплачуватимуть до міського бюджету, а це – близько 32 млн. грн.
Будівництво ТЕС дасть можливість не допустити зростання платежів на опалення житла та водопостачання. Відстань від теплоелектростанції до найближчих житлових будинків – майже кілометр. Ковельчани матимуть дешевий теплоносій.
А от рекультивацію потрібно робити не тільки за кошт Ковельської міської ради, а й залучити кошти Мощенської сільської ради. Тоді на цьому місці можна було б облаштувати парники для вирощування городини, що потрапляла б на торговельні полиці нашого міста.
Сесією міської ради погоджено проект на землеустрій, який проходитиме відповідну експертну оцінку.
l
– Олеже Олексійовичу, у ЗМІ йшлося про суперечку між керівництвом та колективом "Водоканалу". Як вирішилось це питання?
– Проблема, що виникла навколо "Водоканалу", – конфлікт між працівниками та керівництвом підприємства. Працівники потрапили під скорочення. Це викликано економічним становищем підприємства. Згідно із зробленими підрахунками, це підприємство мало б мати у своєму штаті значно менше працівників.
Виникає запитання: "Які сьогодні тарифи на водопостачання та водовідведення в місті Ковелі?".
Питому вагу у тарифах займає заробітна плата. Кожен працюючий впливає на вартість послуги. Керівництво "Водоканалу" після підбиття підсумків роботи за 2011 рік прийшло до висновку, що діяльність підприємства є збитковою. Розмір збитків становив 1 млн. 200 тис. грн.
В зв'язку із цим були вжиті заходи. Це – не тільки скорочення працівників підприємства, а й залучені кошти під реалізацію відповідних програм: будівництво нових мереж, структур, що змогли б забезпечити нових споживачів.
Згідно із чинним законодавством орган місцевого самоврядування (міська рада) не має права втручатись в господарську діяльність будь-якого підприємства комунальної власності.
Позиція міської влади полягала в тому, аби залучити працівників, котрі потрапили під скорочення, до робіт з будівництва. Однак порозуміння не вийшло.
В результаті за рахунок проведення заходів з оптимізації підприємство за минулий рік одержало прибуток 171 тис. грн. Причому борг, який виник у 2011 році, був погашений повністю.
l
До редакції газети "Вісті Ковельщини" надійшов лист від депутата районної ради Володимира Пархонюка, в якому йде мова про конфлікт із підприємцем Сергієм Нагорником, неправомірні дії якого, на думку Володимира Федоровича, підтримує міська рада. В зв'язку з цим були публікації в ЗМІ та інтернеті.
– Це – спір між двома суб'єктами господарювання, який триває вже не один рік. Всі крапки над "і" у цій конфліктній ситуації поставить суд. Тож визначати, правомірні, чи не правомірні дії підприємця Сергія Нагорника, слід в рамках правового законодавства. Якщо суд визнає, що С. Нагорник проводить будівництво із порушеннями, значить він і виконуватиме це рішення.
На письмові запитання, які надійшли під час зустрічі міського голови із ковельчанами, відповіді будуть надруковані у наступних номерах газети.
Підготувала Світлана ТРОЦЮК.
Залишити коментар