Професійно самостійний і творчий педагог ДНЗ № 1 Ольга ГУРСЬКА у центрі своєї педагогічної діяльності ставить дитину з її активністю, інтересами, індивідуальними здібностями. Систему роботи Ольги Володимирівни, без перебільшення, можна назвати сучасною.
У своїй групі вихователь створює сприятливий мікроклімат взаємостосунків. Ольга Володимирівна впевнена в собі, вміє швидко приймати правильні рішення у складних педагогічних ситуаціях. Активно займається самоосвітою, вивчає сучасні технології.
Завдяки системній та сумлінній праці Ольга Володимирівна досягає високих результатів у розвитку виховання та навчання дітей.
ххх
…Була просто Настуніна мама, а стала вихователькою дошкільного закладу № 3. Це — про Лесю КІПТИК. Завжди доброзичлива, усміхнена молода жінка щиро переймається проблемами садка, як член батьківського комітету організовує родини та співпрацює з вихователями щодо створення комфортних умов для ігор та навчання дітей.
Вчитель французької мови за фахом, Леся Дмитрівна серцем прикипіла до дошкільнят і при першій нагоді стала вихователем. Вихованці щиро полюбили молоду виховательку за веселу вдачу і "золоті" руки. А ще вона знає безліч цікавих казок, віршів, забавлянок, повчальних історій. А які цікаві заняття проводить з мультиками, іграми, музикою…
Легко влилася вихователька у колектив ДНЗ, охоче ділиться сучасними знаннями з колегами на майстер-класах, методичних годинах, творчо опрацьовує кращий досвід інших.
Шанують Лесю Дмитрівну і батьки дітей, бо з материнською турботою ставиться до своїх вихованців, дбає про їх психічне і фізичне здоров'я, виховує і навчає їх любити свою родину, Волинський край, неньку-Україну.
ххх
Ось уже більше двадцяти років щоранку вихователь ДНЗ №2 Тамара ОЛЕЩУК зустрічає своїх малят, а вони квітують усмішками в очікуванні чогось нового і цікавого. Наполегливість в роботі є найважливішою складовою професійної діяльності педагога. Для неї у роботі немає дрібниць. У багатьох аспектах вихователь є взірцем: у ставленні до життя, роботи, у моральності, стосунками з дітьми і дорослими. Вона проста і мила у спілкуванні, доброзичлива, віддана своїй справі.
В. О. Сухомлинський говорив, що в серці кожної дитини звучить своя струна. І бринить вона на свій лад. Тож вихователька наполегливо старається почути звуки цього оркестру і налаштувати їх на правильну стежину.
Тамара Володимирівна напрочуд чуйна людина, котра понад усе ставить інтереси дітей, тому найвищою нагородою для неї є непідкупна дитяча любов та батьківська повага.
ххх
Вихователя ДНЗ №4 Олену КОВАЛЬЧУК природа щедро наділила глибоким розумом, логікою і тією силою, що рухає вперед до мети, до успіху.
Прагнення долучити малюків до усвідомлення і сприйняття пізнавальної активності та розвитку творчого потенціалу спонукає Олену Сергіївну до пошуку оригінальних форм роботи в природі (колективні свята, піші переходи, екскурсії, конкурси, вікторини, тематичні заняття, розваги). Такі форми роботи та співпраця з батьками вихованців позитивно впливають на здоров'я та емоційний стан дітей, збагачують новими відчуттями, знаннями, враженнями від побаченого.
Педагог для неї не просто професія, це — доля. Складна, неспокійна та водночас щаслива, радісна, справжня. Її особистість щедро наділена особливим ентузіазмом, творчим ставленням до справи, різноманітними талантами.
Творчий пошук, працьовитість, гнучкий розум, доброта і чуйність Олени Ковальчук — складові авторитету серед колег, вихованців та їх батьків.
ххх
Вихователь ДНЗ №7 Валентина КАСЯНЮК — відмінник освіти, здібний, творчий, ерудований педагог, невтомний, самовідданий навчитель. Вона внесла вагомий вклад у справу виховання дошкільнят, адже має 44-річний стаж роботи на педагогічній ниві.
"Виховувати власною вихованістю" — девіз Валентини Василівни. Творчість вихователя — це сміливий і самостійний пошук цікавих і нестандартних ідей та впровадження їх у практику роботи. Вона володіє не просто мистецтвом знаходити "ключик" до душі кожного малюка, а й розуміє його неповторну індивідуальність.
Педагог є активним учасником конкурсів, виставок. В арсеналі вихователя — методичні розробки та авторські конспекти занять.
За високий професіоналізм, невтомність у роботі, постійний творчий пошук, а також доброту, щирість, мудрість, чесність, порядність Валентину Василівну глибоко поважають усі, кому довелося з нею працювати й спілкуватися.
ххх
Лідія БЕШТА — вихователь ДНЗ № 10 "Дзвіночок". Вихователь, яку діти зустрічають із щирою посмішкою, сяючими і допитливими оченятами, вихователь, до якої звертаються за допомогою молодші педагоги, адже її мудрі поради вартують кількох книг з методичними рекомендаціями.
Добрим, уважним ставленням вона підібрала ключики до тисяч дитячих сердець. Скільки коштує хоча б один такий ключик? Чашу терпіння, велике серце любові, повні пригорщі щедрості, гумору і добра.
Незважаючи на дві особливості професії, велике навантаження і ще більшу відповідальність, Лідія Никифорівна завжди організовує цікаве життя в дитячому колективі.
Вона — вихователь-романтик, яка крізь усі поради та заборони віднайшла і зберегла своє справжнє покликання.
ххх
Вихователь Людмила ТИМОШУК віддає свою любов і серце малюкам у ДНЗ № 11. Вона розвиває в дітей найкращі риси, виховує і навчає життєвої мудрості змалку, віддає свою любов і педагогічну майстерність дітям.
Людмила Феодосіївна — творчий педагог, який відкриває свою душу і серце, віддає знання і уміння та натхнення. Знайшла шлях до дитячих сердець, здобула довіру малюків та батьків, а це — під силу тільки мудрому майстру своєї справи, який працює вихователем понад тридцять років. Саме за ці якості їй присвоєно звання вихователя-методиста. Її вихованці виявляють творчість, самостійність, уміння використовувати набутий досвід під час розв'язання інтелектуальних завдань. Досвід роботи вихователя вивчають педагоги закладу та міста.
ххх
У дошкільному навчальному закладі № 12 працює вихователем скромна, добра, мудра жінка Валентина КАГАНЮК. Навіть через багато років вихованці Валентини Адамівни пам'ятають прочитані нею казочки, цікаві прогулянки, незабутні свята і перші незграбні літери, написані під її дбайливим поглядом. Адже бути вихователем для Валентини Адамівни — не просто професія. Це маленький початок великого шляху кожної дитини.
День за днем Валентина Адамівна допомагає малюкам відкривати для себе завжди нові дверцята розуміння життя.
…Ось вона — найцінніша винагорода за її працю: щасливі, усміхнені, розумні, впевнені в собі дітки.
ххх
Робота з дітьми дає можливість Ользі КИРИЛЮК, яка працює в ДНЗ № 13 "Веселка", виявити все найкраще, що в ній закладено: і душевні якості, і здібності.
Невичерпна енергія і оптимізм дають змогу Ользі Ярославівні вдало поєднувати роботу вихователя дитячого садка та виконувати роль доброї мами двох синочків.
Її професіоналізм, послідовна та наполеглива праця, відповідальність забезпечили повагу й визнання колег, любов усіх, з ким доводиться співпрацювати.
Тож бажаємо нашим колегам-вихователям нових професійних звершень, творчої наснаги, цікавих ідей та нестандартних рішень. Щастя, добра, миру, і злагоди!
Валентина ПАХОЛЮК,
методист міського методичного кабінету управління освіти міськвиконкому.
Залишити коментар