Один із лідерів транспортної галузі Волині – «прописане» в Ковелі товариство з додатковою відповідальністю «АТП-10706» (директор – депутат Ковельської районної ради Віктор Омелянюк) має всі підстави пишатися підсумками дев’ятимісячної діяльності.
Автопідприємство – одне з небагатьох, яке збереглось ще з радянських часів і не розгубило свій потенціал.
— З початку року, — розповів нам перший заступник директора, депутат Волинської обласної ради Василь Васковець, — наші водії перевезли майже півмільйона пасажирів. Отримано 150 тисяч гривень прибутку, перераховано у Державний бюджет у вигляді податків більше мільйона гривень.
Успішна робота їхнього колективу, за словами Василя Олексійовича, не є приводом для самозаспокоєння, а, швидше, навпаки – поштовхом до ще напруженішої праці з поліпшення транспортного обслуговування мешканців Ковельщини, інших районів області.
Щодня з воріт АТП вирушають автобуси у Варшаву і Люблін, Холм і Ленчну, що в Республіці Польща, а також у білоруські міста Брест й Іваново. Городяни мають змогу доїжджати з Ковеля в Трускавець Львівської області й обласні центри Львів та Тернопіль.
Регулярне автобусне сполучення забезпечується на 25-ти міжміських і 6-ти приміських маршрутах. Відповідально трудяться віддані своїй справі водії Олександр Харчук, Анатолій Джусь, Анатолій Булавчук.
Уже більше п’яти років перебуває за кермом автобуса «Еталон» Роман Підгірський. Його знайомство з підприємством відбулось значно раніше, оскільки батько Віктор Підгірський працював тут більше 30 літ водієм автобуса. Частенько приводив на роботу сина, брав у рейси. І коли настав час обирати йому професію, той довго не роздумував – куди ж, як не в автопарк і тільки водієм!
Тепер обидва разом з батьком працюють на «Еталоні», не шкодують старань, щоб люди комфортно почувались в дорозі.
Щоб іти в ногу з часом, дирекція АТП велику увагу приділяє оновленню застарілого парку машин, заміні їх на сучасні, більш пасажиромісткі. Адже зношена техніка часто ламається, а ремонтувати її не завжди є чим. Вміло «лікують» солідного віку автобуси ремонтники – електрик Володимир Мишканюк, моторист Олександр Берега, слюсар Петро Шворак та інші.
Зараз в автопідприємстві заклопотані підготовкою свого господарства до зими, думають над тим, як ощадливіше використовувати енергоресурси на опалення ремонтної бази та адміністративних приміщень. Замість затратної газової тут обладнали котельню, що працює на твердому паливі.
— Економія коштів при цьому, — стверджує Василь Васковець, — складе не одну сотню тисяч гривень.
— Все ж труднощів у підприємства вистачає, — зізнається він. – Останніми місяцями помітно зросли ціни на запчастини та паливно-мастильні матеріали. Тож на часі формування тарифів на перевезення пасажирів з урахуванням реальних витрат перевізника, платіжної спроможності населення. Тільки за таких умов можливе цілковите оновлення наявного автобусного парку.
Гнат ОЛЬХОВИЧ.
Залишити коментар