Кожен з нас, обираючи молочну продукцію, бажає придбати її найкращої якості. І часом буває непросто зорієнтуватися у великому різноманітті торгових марок, які представлені на ринку.
Ковельський дистриб'ютор ТОВ "Юкон-Продтрейд" пропонує волинянам відкрити для себе смак продукції торгової марки "Добряна".
Бренд "Добряна" з'явився на ринку України у 2003 році і сьогодні є флагманським міжнародним брендом групи компаній "Мілкіленд" (компанія "Мілкіленд" заснована у 1994 році та є міжнародним виробником молочних продуктів. Працює на ринках СНД та ЄС – авт.).
Під торговою маркою "Добряна" випускають продукцію з незбираного молока, вершкове масло, а також м'які та тверді сири. Висока якість продуктів "Добряна" щорічно підтверджується перемогами у національних та регіональних конкурсах, в тому числі – у престижному конкурсі "100 кращих товарів України". Вся продукція під ТМ "Добряна" славиться бездоганною якістю, відповідає міжнародним стандартам управління якості та безпекою продукції.
Днями у Ковелі керівництвом ТОВ "Юкон-Продтрейд" вперше проведено презентацію продукції торгової марки "Добряна", на яку були запрошені представники торгових закладів та закладів громадського харчування Ковельщини. До організації презентації були залучені представники компанії "Мілкіленд" з Львівського молочного комбінату, який є одним із виробників цієї продукції.
– Якість будь-якого молочного продукту великою мірою залежить від сировини, – розповів комерційний директор Львівського молочного комбінату Юрій Кардаш. – Молоко на підприємства компанії "Мілкіленд" надходить від великих молочних господарств, також є і свої молочні господарства. Ферми ДП "Мілкіленд" знаходяться у Чернігівській та Сумській областях. Вони обладнані європейськими доїльними залами, що дозволяє отримувати якісне молоко.
Компанія "Мілкіленд" має 10 сироробних та цільномолочних заводів в Україні, заводи в Росії, сироробний завод у Польщі "Островія", добрі сири якого уже теж можуть оцінити українські споживачі.
– Асортимент цільномолочної продукції ТМ "Добряна" великий. На кількох заводах виготовляють традиційні для українського споживача молочні та кисломолочні продукти: молоко, сметану, кефір, ряжанку, йогурти, закваски, – зазначила менеджер з розвитку Львівського молочного комбінату Мар'яна Карпа. – У 2010 році на ринку були представлені термостатні кисломолочні продукти (простокваша, ряжанка, біфілайф, сметана), які виготовляються за особливою технологією і мають приємні смакові якості.
Відмінний вибір для здорового та смачного десерту – глазуровані сирки. Різноманітність запропонованих наповнювачів дозволяє щодня тішити близьких новим смаколиком.
"Добряна" також пропонує великий вибір напівтвердих сирів, тож навіть найвибагливіший покупець обов'язково знайде для себе улюблений сир високої якості без вмісту рослинних жирів та консервантів.
Сподобається споживачам гордість компанії – сир "Король Артур" зі смаком пряженого молока з наявністю гостроти і легкої кислинки. Добре поєднується з м'ясними стравами і холодними закусками сир "Мисливський" з додаванням паприки і петрушки. Виправдають сподівання поціновувачів сирів "Російський", "Вершковий", "Голландський", "Гауда", "Янбур", "Королівський", "Мармуровий" та інші сорти.
Варто відзначити, що компанія "Мілкіленд" – єдиний в Україні виробник сирів з пліснявою. "Брі", "Камамбер", "Рокфор", "Золотистий", "Преміум Дует" – справжні гурмани високо оцінять колекцію благородних делікатесів.
Знайдеться багато охочих поласувати і м'якими та розсольними сирами – такими як "Моццарелла", "Бринза", "Сулугуні", "Адигейський", "Любительський".
Учасники презентації не лише отримали чимало цікавої інформації про користь сиру, культуру його споживання, непростий процес виробництва, а й мали можливість скуштувати цей смачний продукт.
Враженнями присутні поділилися з журналістами.
Петро РЕМБАЧ, підприємець (магазин "Авоська"):
– Під час презентації ми отримали вичерпну інформацію про ТМ "Добряна", продегустували продукцію. Будемо пропонувати "Добряну" своїм покупцям, адже особисто переконався, що ця продукція якісна, представлена у широкому асортименті. Великий плюс також у тому, що компанія подбала про потреби невеликих торгових закладів, запропонувавши зручну розфасовку продукції малою вагою. Так ми завжди зможемо замовити свіжу продукцію, розфасовану заводом-виробником. Тож я бачу перспективу співпраці.
Світлана ГАРБАРУК, Людмила СОЛОВЕЙ, підприємці центрального ринку м. Ковеля:
– Ми уже багато років торгуємо молочними продуктами, на прилавках наших торгових точок представлена продукція різних виробників. Наші постійні покупці уже добре знайомі з "Добряною", багатьом до смаку сир саме цієї торгової марки. Плануємо розширити асортимент, запропонувавши клієнтам інші продукти від "Добряни".
Світлана ЛЯШУК.
НА ЗНІМКАХ: під час презентації ТМ "Добряна" у Ковелі.
Фото Мирослава ДАНИЛЮКА.
Залишити коментар