Наказом Міністерства фінансів України від 21.07.2017 N 654 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року N 567», який набрав чинності 12 серпня 2017 року (опубліковано в газеті «Урядовий кур’єр» від 12.08.2017 N 150), внесено зміни до підпункту 1 пункту 6 Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затверджених наказом Міністерства фінансів України від 13 червня 2017 року N 567, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 16 червня 2017 року за N 753/30621, а саме моніторинг податкової накладної / розрахунку коригування здійснюється ДФС за такими критеріями:
«1) обсяг постачання товару/послуги, зазначений у податковій накладній / розрахунку коригування, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у податкових накладних / розрахунках коригування, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється)».
Письмові пояснення та копії документів, зазначені у Вичерпному переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, платник податку повинен подавати до ДФС в електронному вигляді засобами електронного зв’язку.
Іван Карасюк, в.о.начальника Ковельської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.
Ми нерідко повторюємо слова: "Велике бачиться здалеку", хоч не завжди замислюємося над їх глибоким змістом. І лише після того, як подія віддаляється в часі, як ідуть у Вічність люди, котрі творять історію, ми починаємо розуміти важливість і тих подій, і тих людей, котрих інакше, як особистостями, назвати не можна.
Для багатьох волинян такою особистістю був Вячеслав Федорович Щесюк, якому 24 серпня ц. р., якраз у День Незалежності України, виповнилося б 70 літ. На жаль, невблаганна смерть передчасно вкоротила йому віку, не давши дожити до ювілею.
У продавця при продажу нерухомого майна податкові зобов’язання з ПДВ виникають на дату події, що сталася раніше, а саме, або на дату зарахування коштів від покупця, або на дату складення документа, що засвідчує факт переходу права власності на таку нерухомість.
Відповідно до п.187.1 ст.187 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року №2755-VI із змінами та доповненнями датою виникнення податкових зобов’язань з постачання товарів/послуг вважається дата, яка припадає на податковий період, протягом якого відбувається будь-яка з подій, що сталася раніше:
а) дата зарахування коштів від покупця/замовника на банківський рахунок платника податку як оплата товарів/послуг, що підлягають постачанню, а в разі постачання товарів/послуг за готівку - дата оприбуткування коштів у касі платника податку, а в разі відсутності такої - дата інкасації готівки у банківській установі, що обслуговує платника податку;
б) дата відвантаження товарів, а в разі експорту товарів - дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства, а для послуг - дата оформлення документа, що засвідчує факт постачання послуг платником податку.
Іван Карасюк, в.о.начальника Ковельської ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.
– Телефонує до Вас мешканець міста Ковеля з вул. Олени Пчілки, 29 Маслюк Валерій Васильович. Хочу подякувати за гарну організацію роботи сантехніків, прибиральниці. Раніше про таке можна було лише мріяти. Щире "спасибі" і Вам, і усьому колективу підприємства!
Але є одне невирішене питання. Через неякісну відмостку дощова вода потрапляє в підвал, у результаті чого підмиває фундамент. Прошу допомогти.
– Ми цю проблему знаємо і постараємося її вирішити. А, взагалі, нині багато робимо для благоустрою подвір'я будинку по вул. Олени Пчілки, 29. Так що попереду – ще багато справ.